|
|
|
25% |
[ 14 ] |
|
|
18% |
[ 10 ] |
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin... |
|
42% |
[ 23 ] |
|
|
12% |
[ 7 ] |
|
Total Votes : 54 |
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 16, 2005 2:12 pm
Itse olen nahnyt kaksi maailmanloppu unea tana vuona.Ensimmaisessa unessa aurinko rajahti ja toisessa maapallo ajautui aurinkoa kohti ja tuhoutui. Tassa toisessa unessa oli oikein kunnon aannetkin kun kerta puolihereillakin tunsin sen kauhean aanen kaikuvan kipeasti korvissa. Ja niin, molemmissa olin itse maapallossa eli en nahnyt sita mistaan avaruudesta kasin.
Mutta siis joo, aika mielenkiintoisi unia nama olivat itselleni. Vaikkakin melko jarkyttavia... Nyttenkin kun katson aurinkoa niin... eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 9:24 am
Joskus nain unta, etta kuuluin johonkin nelihenkiseen porukkaan, jota johti ilkea valkeahiuksinen poika. Muut kaks jasenta oli jotain tyttoja/naisia, joista toinen oli menneisyydelle ja toinen nykyisyydelle. Mina olin tulevaisuuden asiantuntija. (Vasta joskus taan unen jalkeen sain tietaa kohtalottarista, joita oli kolme, menneisyydelle, nykyisyydelle, jne.) Me ennustettiin ihmisten hautakivista, mutta ne ihmiset ei viela ollu kuollu. Minulla oli kaks muutaki kaveria, poikia, mutta valkohiuksinen poika ei tykanny niista, meille tuli riita ja mina lahin kohtalotar -tiimista. Sitte valkohiuksinen poika ampu minun toisen kaverin. Se minun henkiinjaany kaverini lahti herattamaan kuollutta henkiin (sen tekemiseen oli tietty paikka), mutta jotaki meni vikaan. Toinen uni: Olin mummolassa ja sairas. Yks mun serkku toi mulle parane-pian-lahjan (semmosta en oo kylla saanu ikina). Siina oli nukke, mutta yolla se nukke tuli hulluksi ja kirjotteli ajatuksen voimalla viesteja seinille. Lopulta se sai minut menemaan jonnekki internet-chattiin, missa tapasin jonkun anonyymin tyypin. Se tyyppi kerto minun olleen joku prinssi (siis vaihdoin sukupuolta siina jossain vaiheessa) ja vielapa muinaisesta Atlantiksesta kotosin. Mina olin justiin menossa naimisiin, ku Atlantis tuhoutu ja nyt minun pitas hakea joku kolikko raunioista. Sinne mina lahinkin. Meren pohja Atlantiksen kohalta oli taynna aarteita, mutta vain se kolikko oli tarkea, ja se oli sen kaiken kraasan alla. Jne. Painajaisia nain viimeksi 7-vuotiaana (siina oli potkukelkka, joka lahti itestaan liikkeelle, ku mina olin kyytissa), miten tylsaa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 12:34 pm
Nukun paljon ja minulla on aina vaikeuksia herata aamuisin. Onko muuten kukaan taalta ikina nahnyt enneunia? Mina nimittain olen nahnyt kaksi. Vanhempien eron ja sen kun eksyin leppavaarassa. gonk Minun aidin aiti naki kuulemma enneunia myos. Joten se on kai periytynyt minulle? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 12:37 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 12:58 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 10:13 pm
Jeessus,nain viime yona unta etta mun kamppa paloi....jestas mika painajainen.Siina meni hyva anime/manga-kokoelman alku... eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 4:29 am
Mie nukun epamaaraisen ajan epamaaraiseen aikaan. Eli unimaara vaihtelee ja unirytmi on miten sattuu. Yleensa mie nukun aika vahan.
Unia tulee nahtya ihan kiitettava maara. Painajaisunia nahdaan silloin, kun ollaan kuumeessa. Ainakin mina naan. Ei niissa valttamatta mitaan kamalaa tapahdu, mutta tunnelma on ahdistava.
Kerrankin nain unta, etta olin helvetissa. Siel oli kuumaa ja ihmiset raatoi kaivoksissa. Muistaakseni olin aika kovassa kuumeessa silloin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 6:37 am
Carmen LaVihta Jeessus,nain viime yona unta etta mun kamppa paloi....jestas mika painajainen.Siina meni hyva anime/manga-kokoelman alku... eek jospa se oli enne uni eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 6:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 8:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 8:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 10:12 am
Aeris89 Carmen LaVihta Jeessus,nain viime yona unta etta mun kamppa paloi....jestas mika painajainen.Siina meni hyva anime/manga-kokoelman alku... eek jospa se oli enne uni eek eek No voihan...!!!Apuva!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 20, 2005 12:14 pm
Nain ennen hiihtolomaa unta eraasta luokkani oppilaasta. Haukuin taman todella pahasti unessani, koska han oli todella arsyttava ja kayttaytyi kuin *koh*yla-asteikainen*koh* pojannulikka,vaikka ikaa hanella on varmasti lahemmas 40. Ja nyt hanta ei ole nakynyt hiihtoloman jalkeen koulussa. eek Olenko ma syyllinen hanen katoamiseensa?Telepatiaa.Ehka ma vierailin hanen unessaan sanomassa suorat sanat.Vaikka ei kylla haittaa mua,jos en hanta nakisi enaa koskaan... surprised Bloody wanker...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 20, 2005 12:20 pm
Carmen LaVihta kayttaytyi kuin *koh*yla-asteikainen*koh* stare *murinaa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 20, 2005 12:30 pm
Pikku-Timppa Carmen LaVihta kayttaytyi kuin *koh*yla-asteikainen*koh* stare *murinaa* Mulle on jaanyt traumoja yla-asteesta...ja pahanlaatuinen stereotypia kaikkia yla-astelaispoikia kohtaan.Olethan sina,Timppa-rakas,erilainen?! cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|