|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:04 pm
Kör en dubbel i retur i olika svårighetsgrader:
Lätt:
1. Namco 2. GC, PS2 & XBOX 3. Fighting 4. Link, Heihachi, Spawn 5. Sequel
Svårare:
1. Capcom 2. SNES 3. Ness 4. Fullständigt trippat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:09 pm
Lazarous Kör en dubbel i retur i olika svårighetsgrader: Lätt: 1. Namco 2. GC, PS2 & XBOX 3. Fighting 4. Link, Heihachi, Spawn 5. Sequel Svårare: 1. Capcom 2. SNES 3. Ness 4. Fullständigt trippat Den lätta är Soulcalibur 2 och den svåra är Earthbound tror jag... inte säker om det är capcom o.O
oke gissa den här då
1: Nintendo 2: Äventyr 3: Gamecube 4:Morphboll
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:18 pm
Rätt båda två!
Metroid Prime. ninja
1. Nintendo 2. Gamecube 3. Vattenkanon 4. Rörmockare
Om jag säger mer blir det väl nog för lätt... -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 1:23 pm
Lazarous Rätt båda två! Metroid Prime. ninja 1. Nintendo 2. Gamecube 3. Vattenkanon 4. Rörmockare Om jag säger mer blir det väl nog för lätt... -_- Super Mario sunshine??! hmm.. heh 1. Squerenix (eller hur d stavas) 2. Ps2 3. Fantasy 4. Sin..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 2:03 pm
((välkommen till nördarnas (?) himmel... hävdar inte att jag är bättre, bara konstaterar...))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 3:16 pm
Blixtra Lazarous Rätt båda två! Metroid Prime. ninja 1. Nintendo 2. Gamecube 3. Vattenkanon 4. Rörmockare Om jag säger mer blir det väl nog för lätt... -_- Super Mario sunshine??! hmm.. heh 1. Squerenix (eller hur d stavas) 2. Ps2 3. Fantasy 4. Sin.. Final Fantasy X. 1.Sqaresoft 2.Figting 3.platform 4.Svärd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:08 am
Sioxen Blixtra Lazarous Rätt båda två! Metroid Prime. ninja 1. Nintendo 2. Gamecube 3. Vattenkanon 4. Rörmockare Om jag säger mer blir det väl nog för lätt... -_- Super Mario sunshine??! hmm.. heh 1. Squerenix (eller hur d stavas) 2. Ps2 3. Fantasy 4. Sin.. Final Fantasy X. 1.Sqaresoft 2.Figting 3.platform 4.Svärd hmm den där var svår :/ kanske en till ledtråd? du kan säga vilken konsol det är till... sweatdrop men jag skulle nog gissa på typ Secret of Mana eller nåt liknande XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 2:11 am
okej den kanske var lite svår men det rätta svaret är Bushido Blade
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 3:44 am
Sioxen okej den kanske var lite svår men det rätta svaret är Bushido Blade oh okay, jo den var svår ^^;;
jag kan väl ta en ny då
1: Playstation 2: Skräck 3: Sjukhus 4: Pussel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 6:10 am
Chibi_Chocobo Sioxen okej den kanske var lite svår men det rätta svaret är Bushido Blade oh okay, jo den var svår ^^;;
jag kan väl ta en ny då
1: Playstation 2: Skräck 3: Sjukhus 4: Pusselde är resident evil eller silent hill... säg vilka som gjort spelet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 7:11 am
Jalkazar Chibi_Chocobo Sioxen okej den kanske var lite svår men det rätta svaret är Bushido Blade oh okay, jo den var svår ^^;;
jag kan väl ta en ny då
1: Playstation 2: Skräck 3: Sjukhus 4: Pusselde är resident evil eller silent hill... säg vilka som gjort spelet det e silent hill
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 7:49 am
Hmm...
1: Namco 2: Fighting 3: Yoshimitsu (lite lätt 3nodding )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 8:11 am
Jalkazar Chibi_Chocobo Sioxen okej den kanske var lite svår men det rätta svaret är Bushido Blade oh okay, jo den var svår ^^;;
jag kan väl ta en ny då
1: Playstation 2: Skräck 3: Sjukhus 4: Pusselde är resident evil eller silent hill... säg vilka som gjort spelet jo okey, Konami. sen har baali redan gissat rätt och jag tog Resident Evil lite tidigare... och Johnne den där är enkel Tekken 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 9:26 am
Chibi_Chocobo Jalkazar Chibi_Chocobo Sioxen okej den kanske var lite svår men det rätta svaret är Bushido Blade oh okay, jo den var svår ^^;;
jag kan väl ta en ny då
1: Playstation 2: Skräck 3: Sjukhus 4: Pusselde är resident evil eller silent hill... säg vilka som gjort spelet jo okey, Konami. sen har baali redan gissat rätt och jag tog Resident Evil lite tidigare... och Johnne den där är enkel Tekken 3nodding jahaa.... då är det väl projoect zero
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|