|
|
Omistatko lemmikin? |
Tokihan omistan. |
|
71% |
[ 35 ] |
Njaah... En, mutta olen hankkimassa. |
|
8% |
[ 4 ] |
Enpa. |
|
20% |
[ 10 ] |
|
Total Votes : 49 |
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:51 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:52 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 2:01 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 2:07 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 2:11 pm
Hm, ei tassa nyt valttamatta ole niin kauheasti poikettu. Toivottavasti, nimittain jos on niin minun kai pitaisi puuttua asiaan... sweatdrop Vetoan vasymykseen ja nalkaan.
Mutta joo. Hamahakkitraumoja on minullakin. Eraana yona avasin silmani, ja eikos siina nenan edessa ollut... noh, ISO hamahakki. Ja se oli karvainen. Tai ainakin silla oli mojovammat saarikarvat mita minulla pahimpina paivina...
... "KRAAAAAH!!!!"
En mina otokoita sinansa pelkaa, kunhan ne ovat vain mukavissa mitoissa eivatka yllata tolleensa niin...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 2:14 pm
Oo! Oo! Ja pakko kertoo viel about inhottavimmast heratykseta jonka oon kokenu! joskus klo 3 am. KARPANEN menee nenaan! gonk Onneks se tuli ulos sielt... eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 2:15 pm
Niin joo. Mullekin muistu ajatus kun olin vaan joku 5 vuotias ja herasin yolla ja kuvittelin isoja hamahakkeja ympari huonetta. Sitten huusin ja puikkelehdin isan ja aidin valiin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 2:20 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 2:25 pm
Gaah... Mul on ikavii muistoja pihtihannista... Kerran olin ottamas muroja aamiaiseks. Sit sielt paketist tippuu pihtihanta siihen lautaselle... eek Sepa juokseeki poydalta alas ja lattialle. Otan lautasen poydalta ja liiskaan sen silla... Sina aamuna en aamiaista syony...
Ja toinen muisto oli tossa syksylla... Koulussa, kesken ruokailun, mun HIUKSISTA tippuu pihtihanta tarjottimelle! eek eek Seki ateria jai syomatta... Mut en vaan tajuu etta missa helvetin valissa se oli mun hiuksiin ehtiny menna...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 2:31 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 2:32 pm
loysin kerran pringles-purkin pohjalta koppakuoriaisen...
...ja se ei ole kivaa kun loytaa mansikan sisalta ison ja lihavan, ruskeanharmaan madon.
Viela kamalampaa olisi tietty loytaa puolikas matoa, moista ei ole onneksi viela tapahtunut.
pieni hyppy takaisin aiheeseen, ottaisin mielellani tarantellan lemmikiksi. kutsuisin kaverin yokylaan, ja keskella yota sanoisin "hei... missas se tarantella muuten on?" tai jotain muuta yhta nerokasta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 2:32 pm