Name: Cressida Species: Ma'ome - Adult Type: Unedited Gender: Female Description: SOA Converstion - please see pet ref. smile Have fun with it! Reference Image(s), if applicable:Uncert / Cert
Posted: Thu Jun 12, 2025 2:43 pm
Name: TBD Species:Koga'sikwa Stage: Adult Type: Unedited Gender: Male Description: Based upon the moodboard! Reference Image(s), if applicable:Link
Porcelain Pinch
Keantha
Posted: Thu Jun 12, 2025 5:35 pm
Name: Cashile'dwa Species: Ma'ome Stage: Adult Type: Unedited Gender: Male Description: please see ref Reference Image(s), if applicable:SoA cert, Uncert
Posted: Thu Jun 12, 2025 9:11 pm
Name: Koin Species: Ma'Duwi Stage: Adult Type: Unedited Gender: Male Description: Mainly white, with red spots. See Reference! Reference Image(s), if applicable: [Cert] [Uncert] [Edited Uncert]
Name: Bozkir Species: Ma'ome Stage: Baby Type: Unedited Gender: Male Description: Baby of Kumul x Cesaret, SoA Conversion Reference Image(s), if applicable: [Cert] [Uncert]
Name: Öfke Species: Ma'ome Stage: Baby Type: Unedited Gender: Female Description: Baby of Kumul x Cesaret, SoA Conversion Reference Image(s), if applicable: [Cert] [Uncert]
Name: Albin Akeno Species: Ma'Duwi Stage: Adult Type: Unedited Gender: Male Description: please see reference, hard to explain the gradient lol Have fun! (Bijoux Burrow conversion) Reference Image(s), if applicable:Reference image~
Posted: Fri Jun 13, 2025 4:34 am
Name: Cosmorn Species: Ma'ome Stage: Adult Type: Unedited Gender: Male Description: See reference please~ Katzie Nebula conversion Reference Image(s), if applicable:Reference
Name: Phaedra Species: Ma'Duwi Stage: Adult Type: Unedited Gender: Female Description: Black with green markings... sometimes with blue and purple too. Red sclera and purple irises. Wing markings (since they don't have wings this would be great). I think of her as a fairy/pixie because of her leg markings, It's like she's walking through a fey world. Reference Image(s), if applicable: There are several examples:
--> This is my favorite version of her. --> Her original version.
Posted: Mon Jun 16, 2025 1:07 am
Open again!
I Lady Kiya I Vice Captain
Obsessive Fairy
Fairy Snails
Crew
Battle-ready Bloodsucker
Posted: Sat Jun 21, 2025 11:05 am
Name: Ah-kila Species: Ma'ome Stage: Adult Type: Unedited Gender: Female Description: SoA conversion! See ref; face markings should be from the cub stage. Feel free to adjust the hair tuff and tail colors to make it work with the lines. Reference Image(s), if applicable:Cub, Adult
Name: Mirie Species: Ma'Duwi Stage: Adult Type: Unedited Gender: Male Description: SoA conversion! See ref Reference Image(s), if applicable:Pup, Adult
Posted: Sat Jun 21, 2025 6:35 pm
Ooopen I tend to do all posted, so please do not post a forum you have in someone else's thread You can post up to 3 forms at a time.
I Lady Kiya I Vice Captain
Obsessive Fairy
NymiiNym Crew
Shy Wife
Posted: Mon Jul 21, 2025 3:51 pm
Name: TBD Owner: NymiiNym Species: Ma'ome or Ma'duwi Stage: Adult Edited/Unedited: Unedited Gender: CC Description: Peacock semi! You can use the refs below, or tinker. Any added stars or galaxy things would also be loved, but not necessary. Have fun!! Reference Image(s), if applicable:Moodboard 1, Moodboard 2
Posted: Mon Jul 21, 2025 6:54 pm
Name: TBD Owner: White Neko Chan Species: Ma'ome Stage: Adult Edited/Unedited: unedited Gender: Male Description: I would like it to be close to Jiji from Kiki's Special Delivery as much as possible. <3 Reference Image(s), if applicable:MoodboardJiji and his mug
Name: Orc Owner: Revel1984 Species: Ma'ome or Ma'duwi, Stage: CC Edited/Unedited: CC Gender: Male Description: See ref Reference Image(s), if applicable:Here - Proof of ownership
Name: TBD Owner: Revel1984 Species: Ma'duwi, Stage: CC Edited/Unedited: CC Gender: Male Description: See ref Reference Image(s), if applicable:Here
Name: TBD Owner: Revel1984 Species: Ma'ome or Ma'duwi, Stage: CC Edited/Unedited: CC Gender: CC Description: See ref Reference Image(s), if applicable:Here