Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Minkalaisia elokuvia katsot mieluiten? Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mieluisin elokuvagenre:
Kauhu
30%
 30%  [ 12 ]
Trilleri
5%
 5%  [ 2 ]
Draama
5%
 5%  [ 2 ]
Komedia
22%
 22%  [ 9 ]
Toiminta
7%
 7%  [ 3 ]
Piirretty / Anime
27%
 27%  [ 11 ]
Luen mieluummin hyvan kirjan
2%
 2%  [ 1 ]
Total Votes : 40

Wicked
Captain

PostPosted: Fri Mar 04, 2005 6:46 am

Olemme molemmat oikeassa. *nyokkii* Scifin ja fantasian poisjatto oli galluppia vasatessani ihan tietoinen valinta, en siis unohtanut kys tyylisuuntia (ei sano siita romantiikasta mitaan... *vislaa* ...minahan en koskaan unohda mitaan milloinkaan ikina...).

Scifi on vain niin helppo luokitella myos muihin genreihin. Esim StarWarsit on seikkailu/toiminta-elokuvia, Alienit kauhua, jne...

Ja noista luokitteluista viela: Hengasin aikanaan lahes puolitoista vuotta kamppikseni tyopaikalla Fredan Filmtownissa, joten olen oppinut kuinka omituisia ja jarjettomia 'viralliset' elokuvaluoktukset videoiden/DVD:ien takakansissa usein on. Muutenkin kummastuttaa ihmisten vimmattu tarve luokitella asioita... >>; (pakollinen random huomautus. o_O)

twisted
PostPosted: Fri Mar 04, 2005 6:56 am

[ Message temporarily off-line ]

Taxet
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Fri Mar 04, 2005 7:10 am

Heh. Mun mielesta termia seikkailu ei voi kayttaa kuin scifi ja fantasialeffoista puhuttaessa. Tai sitten jostain lastenleffoissa missa pikkukakarat leikkii salapoliiseja ja loytaa tyyliin merirosvoaarteen takapihaltansa.

Arskat on taas puhtaasti toimintaa (as in action). Toisaalta... Ehka jotkut Indiana Jonesit vois maarittaa seikkailuksi... Aaaah~ Lopetetaanko keskustelun aihe tahan, koska tasta tulee vaan harmaita hiuksia itse kullekin ja Hakkaraiselle kanssa.

twisted
PostPosted: Fri Mar 04, 2005 7:29 am

Taxet
Crew

Kiryi

PostPosted: Fri Mar 04, 2005 7:32 am

en mina tieda whee kylla mina pidan valilla sellaisista joita ei sitten naakkaan katsoa kyynelten lapi....muttaah jos pitaa kerran valita niin KAUHU.ja jos viela vampyyreja niin leffa on minun blaugh 3nodding
PostPosted: Sun Mar 06, 2005 5:22 am

YamiEiji

Jorke

PostPosted: Sun Mar 06, 2005 5:40 am

PostPosted: Sun Mar 06, 2005 1:28 pm

Taxet
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Sun Mar 06, 2005 1:28 pm

Jorke
Aeris89
tiet䤫s kukaan tosi hyv䤠anime kauppaa josta sais ostettua anime elokuvii 3nodding sellainen mesta olis paratiisi domokun

Mun kaveri oli ostanu Anttilasta mielestani Final Fantasy unlimitedia. Ei Suomes niinkaa taida olla animea sad

Anttilasta loytyy myos Neon Genesis Evangelionia (muistaakseni) ja jotain muutakin animea. Niita sarjoja alettiin tuomaan Suomeen DVD:lla joskus joulkun kieppeilla. :3

twisted
PostPosted: Sun Mar 06, 2005 1:30 pm

Wicked

Anttilasta loytyy myos Neon Genesis Evangelionia (muistaakseni) ja jotain muutakin animea. Niita sarjoja alettiin tuomaan Suomeen DVD:lla joskus joulkun kieppeilla. :3

Itse joskus näin kyseisen DVD:n, mutta en viittiny ostaa, koska äitillä ja isällä on jokin yllättävän outo epäluulo, että kaikki mikä liittyy animeen, liittyy jotenkin hentaihin surprised

No siksi siis joudun olemaan tässä animeasiassa kotopuolella aika hys hys tai muuten äiti ei säästä minua pitkältä saarnaltaan kukista ja mehiläisistä gonk

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Sun Mar 06, 2005 1:52 pm

Anttila, Free Record Shop (tai joku tuonnepain, en muista nimea), Fennica Comics, jotain ihme liikkeita joiden nimia en muista kirveellakaan...

Etta animea loytyy. Anttilasta varmaan halvimmat, sinne menee ne Eminan julkaisemat. Perskule, pitais siella Eminan forumillakin kayda ulisemassa... ovat julkaisseet Hellsingin vain Ruotsissa, ja sitakos mina en sulata. On minulla ne jaksot kylla jo CDilla, mutta mina tahdon ne DVDt... razz

Mutta nettikauppa lienee ystava tassakin tapauksessa.
PostPosted: Thu Mar 10, 2005 5:59 am

Serial Number

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Mar 10, 2005 6:21 am

Kauhuleffat on niin... epakauheita.

Ei ne pelota. Minakin kylla katsoin niita pienena aika paljon, etta voihan se olla etta silla on jotain tekemista immunisoitumisen kanssa...
PostPosted: Thu Mar 10, 2005 12:05 pm

Kissamaki

Minny-chan

PostPosted: Tue Mar 15, 2005 6:00 am

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash