Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Foodilishus! Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 10 11 12 13 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jan 29, 2017 3:02 am

Sucralose wordt als het goed is afgebroken. Aspertaam niet.

Mijn lunch is tegenwoordig 4 vitalucrackers met dun beleg. Meer vezels dan wit brood en even vullend.
PostPosted: Mon Jan 30, 2017 3:07 am

Oh, precies andersom dus.. rolleyes Heb je genoeg aan vier crackers?
Ik neem ook regelmatig crackers, maar stiekem vind ik dat ook lekkerder dan brood vaak. Zojuist ontbeten met 4 volkoren crackers, een avocado, koffie met veel volle melk. Nu ik een weekje wat bewuster aan het eten ben merk ik dat wel al vrij snel aan mijn lichaam. Waarschijnlijk ook door het sporten..

Vanavond eet ik bij een vegetarische vriendin, meestal ook meteen een stuk gezonder wink

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Feb 03, 2017 1:10 am

ik heb er genog aan ja. Ik eet nooit veel. Onregelmatig eten en weinig eten is mogelijk deels de oorzaak van mijn gewicht. Niet sporten en soms bingen helpt ook wel mee, dat erken ik ook, maar voor sporten heb ik echt geen tijd. dan moet ik dingen laten vallen, want anders zit ik helemaal nooit meer.
PostPosted: Fri Feb 03, 2017 2:23 am

Ja het is vaak het een of het ander, tijd is kostbaar. Gelukkig werk ik 32 uur, maar vaak heb ik ook lange dagen door het trainen en inderdaad weinig zitten.. soms gaan we ook bewust niet trainen zodat we lekker een avondje "normaal" op de bank kunnen zitten. Gebeurt hier niet vaak! Beiden werken we dan ook nog onregelmatig.. Denk dat wij beiden een beetje sportverslaafd zijn en dan vooral aan het mentale stukje..

Gister sushi wezen eten. Daar heb je van dat groene thee ijs met matcha... denk dat ik weer matcha poeder ga bestellen, vind dat zo lekker! En wil vanavond eens bloemkool/brocolli rijst maken (rijst van bloemkool/brocolli). Jouw lievelings toch? mrgreen

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Feb 04, 2017 2:42 am

let op de soort matcha; het is vrij prijzig en hoe goedkoper, hoe minder goed, meestal. Ik heb supergoedkope matcha gekregen van een vriendin. 'Niet geschikt om te drinken, maar door cake heerlijk!' Ik heb witte chocoladepindarotsjes gemaakt, en een paar met matcha. Had iets meer matcha doorheen gemoeten smile
PostPosted: Sat Feb 04, 2017 10:58 am

Ja, bij de body&fitshop hadden ze een vrij goedkope, weet alleen niet zo goed waar ik op moet letten om de kwaliteit te beoordelen.. Die van Mattison is vrij prijzig en biologisch, denk dat ik misschien maar beter op safe kan spelen daarmee. Origineel, pindarotjes met matcha 4laugh

Bloemkoolrijst was een succes biggrin Waardeer wat lichter eten wel de laatste tijd.. (ok, om te compenseren wat snacks gehaald voor vanavond, al heb ik daar tot op heden helemaal geen behoefte aan)

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Feb 05, 2017 2:18 am

Hoe maak je bloemkoolrijst dan?
PostPosted: Wed Feb 08, 2017 2:20 am

Rauwe bloemkool in de keukenmachine grof malen en klaar smile Dat kan je dan wokken met andere groenten/vlees/saus. Bij de Albert heijn heb je ook pakken "kant en klare" bloemkoolrijst in de koeling.

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Feb 11, 2017 4:17 am

gewoon bloemkolgrut dus XD Haha
PostPosted: Sun Feb 12, 2017 2:26 am

Haha grut kan je het ook noemen biggrin Probeer af en toe wel aardappel/pasta dingetjes te vervangen met groenten.. Krijg dan alleen wel snel weer trek.

Dit weekend 1 pot Ben&jerry's in mijn eentje opgegeten plus zo'n Ben&jerry ijskoekje ding.. allemaal op 1 avond ninja Heb het nu wel weer gehad met ongezond eten haha.. wil eigenlijk met valentijn uit eten maar heb op het moment helemaal geen zin in ongezond voedsel gonk

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Feb 12, 2017 3:13 am

het eten van vanavond is nog onbekend. Ugh, wat haat ik dieet-plannen...
PostPosted: Mon Feb 13, 2017 2:08 am

Aaahh, maar je eet normaal toch niet zo ongezond?

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Feb 16, 2017 1:12 am

nee, maar een combi van iets te veel en te weinig beweging, I guess...
PostPosted: Fri Feb 17, 2017 2:32 am

Deze week heb ik echt heel ongezond gegeten. Vanaf volgende week weer wat beter mijn best doen.. heb voor de komende dagen in ieder geval wat gezond avond eten ingepland, alleen moet ik gewoon stoppen met het snoepen. xd

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Feb 18, 2017 12:27 am

ik zou wel weer eens ongezond willen eten >_<
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 10 11 12 13 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers