Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Aarrearkku -- Keskustelua donation itemeista. Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 10 11 12 13 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Donation Itemit? (by Eath, kun vanha oli rikki...)
  Ostan aina uusimmat!
  Ostan jos kivoja...
  Ne on liian kalliita...
  Ostan Sinetoityja ihan euroilla :ninja:
  Muuta
View Results

Tsuzue

PostPosted: Mon Feb 28, 2005 1:30 am

meitsi on ihan liian itara, jotta voisin lahjottaa omia rahojani johonkin tammoseen... sweatdrop
PostPosted: Mon Feb 28, 2005 3:06 am

Leningrad Cowboy
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

heart heart heart nuumamonjaa...

Jeps, mie en oikeaa kultaa Gaialle anna... whee kun kuitenkin sitten tulee ihan kakkaitemeita, ja ne rahat menee "hukkaan".

Liffy Glitter

Wicked
Captain

PostPosted: Mon Feb 28, 2005 3:14 am

Eihan sita rahaa anneta gaialle vain naiden donationitemien takia... *muistuttaa* Ilman niita kayttajien rahoja, ne ei saa pidettya tata saittia ylla eika tehtya uusia eventteja, featureita tai mitaan. Ne tavarathan on vain heidan tapansa kiittaa, etta me kayttajat autamme heita yllapitamaan tata paikkaa.

Toisaalta kylla mita parempia tavaroita lahjoituksien antajat saa, sita enemman niita lahjoituksia myos tulis... Etta onhan siina tuokinpuoli olemassa.

twisted
PostPosted: Mon Feb 28, 2005 3:47 am

Niinhan se on, tietenkin.

...mutta mie juoksenkin vaan itemeiden perassa sweatdrop

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Feb 28, 2005 11:57 am

Kahtokaas kun mie sain juuri hienon paahineen pinkista paketista...
PostPosted: Mon Feb 28, 2005 12:12 pm

tää o kiva kilta ku mie sain eka kahleet ja sitte vielä kukkasen päähän... 3nodding

Ja mitä uusiin donationitemeihin tulee: ne on liian kalliita, joten enpä taida ostaa... joten en siis myöskään pidä niistä

Taxet
Crew

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Mon Feb 28, 2005 6:17 pm

Hmm, voikohan Visa Electronilla lahjoittaa? *Miettii.* Jos voi, niin kiva. smile Tosin, en mie rupea kaikkia rahojani tanne tuhlaamaan. Jotain nelja kirjetta ite olin miettinyt....
PostPosted: Mon Feb 28, 2005 9:30 pm

Ty-chan
Hmm, voikohan Visa Electronilla lahjoittaa? *Miettii.* Jos voi, niin kiva. smile Tosin, en mie rupea kaikkia rahojani tanne tuhlaamaan. Jotain nelja kirjetta ite olin miettinyt....
Ymmartaakseni ei voi. Tarviset ihan oikean 'aikuisten visan'. ^^; Korjatkaa joku, jos olen vaarassa.

twisted

Wicked
Captain

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Mon Feb 28, 2005 10:12 pm

Wicked
Ty-chan
Ymmartaakseni ei voi. Tarviset ihan oikean 'aikuisten visan'. ^^; Korjatkaa joku, jos olen vaarassa.

twisted

Voipahan. *Kysaisi juuri asken pankista.* Pitaa hankkia sellainen Verified by Visa tunnus tai jotain. Sitten se onnistuu.

*Loikkii tanssimaan onnessaan.*
PostPosted: Tue Mar 01, 2005 2:33 am

mie yleensa saastan joka kuukaus yhteen sealed envelopeen rahaa ja siinapa se. ostan sen kun se tulee ja ootan et se aukee. ainut minka oon ostanut donation itemeista kalliilla oli tuo chain wallet. sita en silloin alynnyt ostaa kun se tuli. no ei 20k ollut hirvee summa mut kumminkin. sit yritin saastaa devil's tailiin mut ei ollut karsivallisyytta loppuun saakka.
on ne ihan hienoja ei siina mitaan. heart

Qevna

Raining_blood_tears

PostPosted: Sat Mar 05, 2005 11:29 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Sat Mar 05, 2005 2:16 pm

Donation itemit pistetaan nakyville joka kuukauden 25. -tai 26. paiva tuonne Announcement-foorumiin. Sielta loytyy itemit aina halosta lahtien. Eli ei tarvitse ostaa, jotta saisi nahda. 3nodding

Alph-chan
Crew

Ruoka

PostPosted: Thu Mar 10, 2005 5:35 am

AAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHH!!!!
Oon saastany ties kuinka kauan Night-vision goggleihin, ja sit vihdoin ku mul on ne rahat, se nayttaa IHAN erilaiselt ku Character creatorissa! gonk
Ja siis tarkotan HUONOLLA tavalla erilaiselta!

sweatdrop
PostPosted: Thu Mar 10, 2005 11:27 pm

Leningrad Cowboy

Minny-chan

PostPosted: Tue Mar 15, 2005 5:51 am

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 10 11 12 13 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff