|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 29, 2014 1:40 am
Help me out here, Cupid! To: Thrain (AyeAvast) From: Yuzhi Message: I ... um.. I hope you are doing well. I had fun on our outing...! Minipet SN: Ayeavast/ Pales
Help me out here, Cupid! To: Tseng (Blade Kuroda) From: Yuzhi Message: You are the best brother I could ask for. I do not show you enough appreciation sometimes... Minipet SN: Blade Kuroda/ Pales
Help me out here, Cupid! To: Mengyao (kurotomato) From: Yuzhi Message: I hope you are well, Cousin. I ... am glad to have talked with you again. Minipet SN: kuromizuki / Pales
Help me out here, Cupid! To: Lifen (Nerpin) From: Yuzhi Message: We do not get together enough, I miss your friendship! Minipet SN: JackB / Pales
Help me out here, Cupid! To: My Dearest Friend (chimarii) From: Yuzhi Message: Thank you for all your wisdom, but my brother is still better than yours. Minipet SN: chimarii/ Pales
Help me out here, Cupid! To: Bastion (Nio Love) From: Yuzhi Message: I hope your treasures are forever safe, Bastion. Minipet SN: Alania / Pales
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 29, 2014 1:43 am
Help me out here, Cupid! To: Siobhan (Bittiface) From: Akubi Message: We should have a get together, some day. Minipet SN: BritaLee/ Pales
Help me out here, Cupid! To: Riyo (Sexy Cocaine) From: Akubi Message: I just want to tell you that I consider you a true friend. Minipet SN: Riyo / Pales
Help me out here, Cupid! To: Needle (Enoh Love) From: Lattice Message: Forever you will be my dearest Treasure, Sister. Minipet SN: Enoh / Pales
Help me out here, Cupid! To: Ulmuka (iloveyouDIE) From: Lattice Message: I am glad you care for my Sister. Minipet SN: iloveyouDIE/ Pales
Help me out here, Cupid! To: Petro (Huni Pi) From: Lattice Message: You give me reason to keep fighting. I love you. Minipet SN: randonimity / Pales
Help me out here, Cupid! To: Freya (Nio Love) From: Lattice Message: I hope you are very well. I miss learning from you. Minipet SN: Alania/ Pales
Help me out here, Cupid! To: Hel (Lucyal) From: Lattice Message: Thank you for your insights. I hope you succeed in all of your endeavors! Minipet SN: Lucyal/ Pales
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 29, 2014 4:26 am
Help me out here, Cupid! To: Arland (Skye Starrfyre) From: (Optional!) Message: You should still lose those boxers Minipet SN: Kesyx / Grymoire
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 29, 2014 6:34 am
Help me out here, Cupid! To: Sheridan (Amon Larethian) From: Tess Message: What I have planned does NOT require shirts <3 Minipet SN: Amon (mine: randonimity)
Help me out here, Cupid! To: Lizzy (Dragain) From: Tess Message: I miss you Minipet SN: Dragain (mine: randonimity)
Help me out here, Cupid! To: Amrita (Enoh Love) From: Tess Message: I have this feeling we should hang out more Minipet SN: Enoh (mine: randonimity)
Help me out here, Cupid! To: Brenley (Smerdle) From: Ruth Message: You make me think of adventure. Minipet SN: smerdle (mine: randonimity)
Help me out here, Cupid! To: Astra (poke mattix) From: Ruth Message: *kiss* <33333 *lick* Minipet SN: poke mattix (mine: randonimity)
Help me out here, Cupid! To: Canon Indy (Zee Oddwyn) From: Ruth Message: *hug* Minipet SN: Zee (mine: randonimity)
Help me out here, Cupid! To: Piper (Ol-j-man) From: Ruth Message: Faaaaaaaaaaab~ <3 Minipet SN: Mediciner (mine: randonimity)
Help me out here, Cupid! To: Olivia (chirigami) From: Ruth Message: you got good taste in butts ;3 Minipet SN: chirigami (mine: randonimity)
Help me out here, Cupid! To: Mia ([A.V]) From: Ruth Message: d(>w<)b Minipet SN: AliLV (mine: randonimity)
Help me out here, Cupid! To: Serafina (Seiana_ZI) From: Ruth Message: *kiss* Minipet SN: seiana (mine: randonimity)
Help me out here, Cupid! To: Lattice (Pales) From: Petro Message: Y're Heart 'n Home, o giliw ko. Y' keep me strong. Minipet SN: Pales (mine: randonimity)
Help me out here, Cupid! To: Needle (Enoh Love) From: Petro Message: Y'll always be important to me. Minipet SN: Enoh (mine: randonimity)
Help me out here, Cupid! To: Ulmuka (iloveyouDIE) From: Petro Message: 'M never gonna wear pants. Or shoes. Shirts'r ok. Minipet SN: iloveyouDIE (mine: randonimity)
Help me out here, Cupid! To: Sheridan (Amon Larethian) From: Petro Message: Thank y' for talking sense into me. Minipet SN: Amon (mine: randonimity)
Help me out here, Cupid! To: Taima (Inle-roo) From: Petro Message: Y' need any help, y' know y' can call me. Minipet SN: angrybunny (mine: randonimity)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 29, 2014 11:24 pm
Help me out here, Cupid! To: Amrita (Enoh Love) From: A man of no words Message: May the day be filled with flowers, embracing you in their scent. Minipet SN: Enoh/Bilious
Help me out here, Cupid! To: Amarus (Face your demons) From: One hot stud Message: Keep them gams swingin' and that heart intoxicatin', Pidge! Minipet SN: faceyourdemons/bilious
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 05, 2014 5:17 pm
Help me out here, Cupid! To: Akubi (Pales) From: Riyo Message: You don't suck as much as most people. Minipet SN: Pales / Riyo
Help me out here, Cupid! To: Hel (Lucyal) From: Riyo Message: Best of luck in your... Romantic endeavors... I guess. Minipet SN: Lucyal / Riyo
Help me out here, Cupid! To: Deacon (Hitsuzen) From: Riyo Message: You're an a**. Minipet SN: Hitsuzen / Riyo
Help me out here, Cupid! To: Amphi (Nyxtsuki Moon) From: Lou Message: Roses are red, violets are blue. Your clothes look better on my floor than on you. Minipet SN: Nyxtsuki Moon / Riyo
Help me out here, Cupid! To: Hel (Lucyal) From: Lou Message: Sorry your Scarentines date won't be as hot as me. Remember, I'm always available as a rebound! Minipet SN: Lucyal / Riyo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 05, 2014 11:00 pm
Help me out here, Cupid! To: Zaire (Cheekiebirdiee) From: Agsilved Message: Here's to all the chocolate and spookies you can ever eat. Minipet SN: Cadaver (mine: kaefaux)
Help me out here, Cupid! To: Tavi (Cheekiebirdiee) From: Agsilved Message: Sweets for a sweetie <3 Minipet SN: Cadaver (mine: kaefaux)
Help me out here, Cupid! To: Siku (aka Spinar, Cheekiebirdiee) From: Agsilved Message: You hit me once, I hit you back. You gave a kick, I gave a slap. Minipet SN: Cadaver (mine: kaefaux)
Help me out here, Cupid! To: Nkosazana (Seiana_ZI) From: Agsilved Message: Just let me know when you're up for another ride. Minipet SN: seiana (mine: kaefaux)
Help me out here, Cupid! To: Lute (Cheekiebirdiee) From: Neithan Message: All this pink makes me think of you. Minipet SN: Cadaver (mine: kaefaux)
Help me out here, Cupid! To: Mea (kuumeii) From: Neithan Message: May the snow bunny never want for sweets in a time like this. Minipet SN: never crazy (mine: kaefaux)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 06, 2014 5:48 am
Help me out here, Cupid! To:Aggy From: Siku Message: Will you even know how to read this I wonder? <3 Minipet SN:Cadaver / kaefaux
Help me out here, Cupid! To: Alamea (kuumeii) From: Tavi Message: HSD! Let's hang out soon! Minipet SN: Cadaver /never crazy
Help me out here, Cupid! To: Amarus (Face your demons) From: Siku Message: Get a new phone and give me a call. wink Minipet SN:Cadaver / Faceyourdemons
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 06, 2014 7:16 am
(Lou warranted his own right now)
Help me out here, Cupid! To: Lou (Sexy Cocaine) From: The greatest thing since sliced bread you will never have the honor and pleasure of having (Hel) Message: The only thing positive about you is your Mold test. XOXO. Minipet SN: Lucyal / Riyo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 07, 2014 10:23 am
Help me out here, Cupid! To: Thack (Nothing Yet) From: Erebus Message: Hey bro! Here's hoping you have a good Scarentines! Minipet SN: melodine / nothingyet
Help me out here, Cupid! To: Tomoko (demon_pachabel) From: Erebus Message: You're the sweetest ghoul I've met and I hope you're doing well! Minipet SN: melodine / Pachurz
Help me out here, Cupid! To: Xiu (Kaiyumi) From: Erebus Message: Let's hang out again sometime! Maybe even do another race! Minipet SN: melodine / Kaiyumi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 07, 2014 11:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 07, 2014 12:09 pm
Help me out here, Cupid! To: Barth (Toshihiko Two) From: Zar Message: I appreciate you sharing your dreams with me. Minipet SN: Toshi
Help me out here, Cupid! To: Calder (Moonkitsune) From: Zar Message: It is an honour to be part of your herd. Minipet SN: Moonkitsune
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 07, 2014 12:59 pm
Help me out here, Cupid! To: Siku (Cheekiebirdiee) From: Rosy Message: I'm glad your my "special" friend. <3 Minipet SN: Cadaver {mine: KDAS}
Help me out here, Cupid! To: Tavi (Cheekiebirdiee) From: Rosy Message: We need to hang out and cuddle sometime! Minipet SN: Cadaver {mine: KDAS}
Help me out here, Cupid! To: Zel (Torvil) From: Rosy Message: I miss you, hope you are well! Minipet SN: Torvil {mine: KDAS}
Help me out here, Cupid! To: Darren (Torvil) From: Rosy Message: I love you forever big brother, never forget. Minipet SN: Torvil {mine: KDAS}
Help me out here, Cupid! To: Xiu (Kaiyumi) From: Rosy Message: Hope you are doing well..my king. We need to chat soon! <3 Minipet SN: Kaiyumi {mine: KDAS}
Help me out here, Cupid! To: Seiji (Beejoux) From: Rosy Message: We need to dance again soon! Minipet SN: Beejoux {mine: KDAS}
Help me out here, Cupid! To: Aedan (Vashtya) From: Rosy Message: I miss you! Minipet SN: Vashtya {mine: KDAS}
Help me out here, Cupid! To: Amarus (Face your demons) From: Rosy Message: I hope you are doing well. <3 Minipet SN: Faceyourdemons {mine: KDAS}
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 07, 2014 2:25 pm
Help me out here, Cupid! To: Shine (Nothing Yet) From: Nahm Message: n_______n Minipet SN: nothingyet
Help me out here, Cupid! To: Junko (Eight) From: Nahm Message: n______n Minipet SN: Eight
Help me out here, Cupid! To: Roch (Ice Queen) From: Nahm Message: Hey handsome~ Minipet SN: Ice Queen
Help me out here, Cupid! To: Ahm (Syrie) From: Nahm Message: biggrin Minipet SN: khiarhu
Help me out here, Cupid! To: Zar (Baneful) From: Nahm Message: biggrin Minipet SN: Baneful
Help me out here, Cupid! To: Amphi (Nyxtsuki Moon) From: Nahm Message: biggrin Minipet SN: nyxtsuki moon
Help me out here, Cupid! To: Freya (Nio Love) From: Nahm Message: biggrin Minipet SN: Alania
Help me out here, Cupid! To: Ash (astrazilla) From: Nahm Message: biggrin Minipet SN: witch
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 07, 2014 6:32 pm
Help me out here, Cupid! To: Sparrow-bro From: Jack-bro Message: Glad to see we can start again. Minipet SN: kuromizuki/JackB
Help me out here, Cupid! To: King (iStoleYurVamps) From: Jack-B Message: DOGDOGDOGDOGDOGDOG Minipet SN: Vamps/JackB
Help me out here, Cupid! To: Yin (ramenli) From: Jack-B Message: Don't forget to count your steps. You can do it! Minipet SN: ramenli/JackB
Help me out here, Cupid! To: Tomo (demon_pachabel) From: Jack-B Message: Thank you for constantly watching over me. Minipet SN: Pachurz/JackB
Help me out here, Cupid! To: Jove (GreyDragon) From: Jack-B Message: Thank you for watching over my head. Minipet SN: Grey/JackB
====================================================================
Help me out here, Cupid! To: Mengyao (kurotomato) From: Lifen Message: <3 Minipet SN: Kuromizuki/JackB
Help me out here, Cupid! To: Lan (iStoleYurVamps) From: Lifen Message: Don't stop being yourself, you cutie. Minipet SN: Vamps/JackB
Help me out here, Cupid! To: Big Sis (Saint Sergio) From: Little Sis Message: I love you, I am so happy you came home. Minipet SN: PepCoffee/JackB
Help me out here, Cupid! To: Kiwi (xoxomenai) From: Lifen Message: <3 My favourite little faminebird. Minipet SN: xoxomenai/JackB
Help me out here, Cupid! To: Shaheen (Seussi) From: Lifen Message: Thank you for being there for me, Chieftess. Minipet SN: Seussi/JackB
Help me out here, Cupid! To: Sören (Ramenli) From: Lifen Message: I am always here. Minipet SN: ramenli/JackB
Help me out here, Cupid! To: Kouhai (Chimarii) From: Sempai Message: Thank you for holding my flower. Minipet SN: chimarii/JackB
Help me out here, Cupid! To: Yuzhi (Pales) From: Sempai Message: I do miss our playdates. We should get together. Minipet SN: Pales/JackB
====================================================================
Help me out here, Cupid! To: Angeline (demon_pachabel) From: Ashton Message: (Make something up as you give it to her. She's blind.) Minipet SN: Pachurz/JackB
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |