|
|
|
|
Posted: Thu Oct 17, 2013 11:39 am
XDmaster4 keclemon zo ik heb nu ook een halloween avi =] als je je inschrijft, kun je dan ook een plaatje van je "entry" posten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 17, 2013 3:12 pm
keclemon XDmaster4 keclemon zo ik heb nu ook een halloween avi =] als je je inschrijft, kun je dan ook een plaatje van je "entry" posten?  Leuk dat je meedoet biggrin je plaatje is toegevoegd aan de deelnemers wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 18, 2013 12:21 pm
Zo, dat is ineens druk! Ganbatte, everyone!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 20, 2013 4:10 am
Menketi Chiruro Wat leuk! Wedstrijden zijn altijd een super initiatief. : D Dus, je moet een plaatje geven maar op de moment van de wedstrijd ook die bewuste items nog aan hebben? Want ik zie het niet bepaald zitten om midden november nog met een halloween avi rond te lopen. xD Het gaat er meer om dat we bewijs hebben van dat je zelf deze items heb en gedragen heb wink , wat je ook zou kunnen doen als je je avi klaar heb dat je hier post met het plaatje en dat we je quoten als we je avi hebben gezien met die items, daarna zou je je avi kunnen veranderen, Goed idee? (wij leren ook nog met events namelijk XD) Klinkt zeer goed! : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 20, 2013 5:03 am
Ben benieuwd waar jullie mee komen =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 22, 2013 7:24 am
Ik doe ook wel mee. razz
En het is mijn huidige avi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 22, 2013 9:36 am
Newborn Requiem Ik doe ook wel mee. razz En het is mijn huidige avi ik weet toevallig dat jij al 20 jaar deze avatar hebt dus kan ik hem zo wel als deelnemer linken, maar als je nog van plan bent je avatar aan te passen hebben we het liefst dat je hem als plaatjes post (dus via photobucket ofzo upload :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 22, 2013 9:57 am
Nah, gebeurd niks mee. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 23, 2013 9:18 am
Dit gaat nog lastig tekenen worden XD Ik teken altijd cutesy cutsey cute XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 24, 2013 5:37 am
Dat komt vast wel goed wink
Heeft iemand nog een idee voor een volgend event?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 24, 2013 6:17 am
kerst/nieuw jaar event? sinterklaas event? (ik ben wel in voor een gedichten contest dan mrgreen )
volgend jaar een WK event? olympische spelen event?
dat zijn mijn ideetjes zover...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 24, 2013 6:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 24, 2013 7:05 am
Zolang je je niet als Zwarte Piet verkleed.. mad
rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 24, 2013 7:16 am
hoezo? ben je dan bang dat de VN ook achter ons aan gaat zitten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 24, 2013 2:03 pm
hebben we geluk dat de VN alweer terug krabbelt XD bij elk soort event wil ik gerust meehelpen, heb alleen niet tijd genoeg om mee te organiseren, maar helpen kan ik zeker wel :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|