Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Killan Kotiteatteri // Keskustele elokuvista Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 22 23 24 25 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Onisfi
Crew

PostPosted: Wed Feb 23, 2005 8:18 pm

No, hyva tietaa, etta se on studio ghiblinin. ^^ Ei kai pitaisi puhua ennen kuin tietaa varmasti. x3

enka edes tiennyt, etta seuraava Potteri on ympariinsa. o_o; Pitaisi kai seurata enemman telkkaria...
PostPosted: Wed Feb 23, 2005 11:22 pm

Onko kukaan kaynyt katsomassa Lentavien tikarien taloa?Se naytti hyvalta ainakin trailerin perusteella. Pitaa lahtee katsomaan kunhan loydan seuraa...kaveripiirista kun ei oikein loydy ihmisia,jotka tykkaa sen tyylisista leffoista.

Carmen LaVihta

Onisfi
Crew

PostPosted: Wed Feb 23, 2005 11:28 pm

Carmen LaVihta
Onko kukaan kaynyt katsomassa Lentavien tikarien taloa?Se naytti hyvalta ainakin trailerin perusteella. Pitaa lahtee katsomaan kunhan loydan seuraa...kaveripiirista kun ei oikein loydy ihmisia,jotka tykkaa sen tyylisista leffoista.

Aion menna katsomaan huomenna. ^^ Kerron sitten, mita pidin. :3 Ja ainakin ohjaaja taitaa olla sen verran hyva, etta leffankin pitaisi olla.

Mutta toivottavasti loydat seuraa sinne.
PostPosted: Wed Feb 23, 2005 11:48 pm

Mun LJ-kaverit ainakin hehkutti sita. Mutta ne onkin kaikki anime/manga-friikkeja. x) Eli siis... leffa varmaan sopii myos meidan gaia-horhojen makuun! ^_^

*On horho, ja ylpea siita!* xD

twisted

Wicked
Captain

Sudenkorento

PostPosted: Thu Feb 24, 2005 1:38 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Thu Feb 24, 2005 10:27 pm

Taalta loytyy Lentavien Tikarien Talosta Finnkinon elokuvaesittely.

twisted

Wicked
Captain

Wundii

PostPosted: Sat Feb 26, 2005 6:52 am

Meh.. No Ooperan kummitus oli siedettava..

Mulan 2, siis ou mai kaat!! Miksi ihmeessa Disney menee ja tekee niita kakkososia? Siis ei perkele! Kuka tykkasi Kaunottaresta ja Hirviosta? Mee!! Mutta se kakkonen oli ihan.. Kaikki hyvät Disney klassikot pilataan niillä inhottavilla kakkososilla, Mushu oli niiiin sulonen Mulanissa.. Mutta eepa tolle oekee mittöö voe..

ja sitten Wonderful Days - Ihania paivia, silmanruokaa aivan loputtomasti, ainakin itse tykkasin. Mutta sitten se juoni.. hohhoeakkaa.. Tipuin karryilta puolenvalin jalkeen ja sitten se loppu olikin jo silla 'O_________o' ilmeella...

Minun mielipide, rispekt if joo laik..
PostPosted: Sat Feb 26, 2005 11:15 am

[ Message temporarily off-line ]

Taxet
Crew

Wicked
Captain

PostPosted: Sat Feb 26, 2005 10:46 pm

Wundii
Mulan 2, siis ou mai kaat!!

Mulan 2 oli hyva, koska se vanhimman ja nuorimman prinsessan dubbaajat on mun koulukavereita! x)

twisted
PostPosted: Sun Feb 27, 2005 1:20 am

Joo, en pida Taru Sormusten Herrasta mutta Bad Taste ja Meet the Feebles kylla on huippuja. whee

Erityisesti taa Feebles on kylla minun absoluutti favorit 3nodding . Kuka ihmeessa voi olla pitamatta muppetti nukeista jotka kayvat huume kauppaa ja tappavat toisiaan ja ynna muuta jaynaa tekevat toisilleen.

Niin ja ne kappaleet. Hittikamaa! xd Suosittelen kaikille "twisted mindeille" ja immeisille jotka eivat pida niista "aidoista" muppeteista. Ja tietysti muillekkin... mutta siis lapsille tama ei todellakaan ole.

Ladian

Tsuzue

PostPosted: Sun Feb 27, 2005 2:18 am

Wicked
Wundii

Mulan 2 oli hyva, koska se vanhimman ja nuorimman prinsessan dubbaajat on mun koulukavereita! x)

twisted

oo.. sahan oot melkein julkkis. 3nodding
PostPosted: Sun Feb 27, 2005 2:23 am

Tsuzue
Wicked
Wundii

twisted
oo.. sahan oot melkein julkkis. 3nodding

Pikemminkin tulen olemaan turha julkkis... x)

twisted

Wicked
Captain

Alph-chan
Crew

PostPosted: Sun Feb 27, 2005 4:21 am

Tanaan on muuten Oscar- gaala. Harmi kun Bill Crystal ei juonna sita uudestaan, oli sen verran kivaa viime vuonna. Kannattaa muuten vilkaista Hesarin juttu gaalan 'historiasta'.

Ja hatun nosto julkkiksille, jotka valitsivat ymparistoystavallisen Toyota Priuksen matkustusvalineeksi.
PostPosted: Sun Feb 27, 2005 5:40 am

Alph-chan
Tanaan on muuten Oscar- gaala. Harmi kun Bill Crystal ei juonna sita uudestaan, oli sen verran kivaa viime vuonna. Kannattaa muuten vilkaista Hesarin juttu gaalan 'historiasta'.

Ja hatun nosto julkkiksille, jotka valitsivat ymparistoystavallisen Toyota Priuksen matkustusvalineeksi.

juu niin tulee...
mietittiin kavereiden kanssa koulussa, etta senhan vois vaikka kattoo saman tien, kun lomakin alkaa. sit kun hokasin etta se loppuu seittemalta aamulta luovuin suosiolla ideasta... xD
nauhalta sitten 3nodding

Tsuzue

Wicked
Captain

PostPosted: Sun Feb 27, 2005 9:50 pm

Lainattiin Makuunista Kyla (Village) ja Gothika, ja taytyy sanoa etta kerranikin tuli rahoille vastinetta. Vaikka Kyla ei vastannutkaan odotuksia, se yllatti todella positiivisesti. Suosittelen kylla molempia leffoja katsottavaksi!

twisted
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 22 23 24 25 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas