|
|
|
|
Posted: Wed Apr 19, 2006 12:45 pm
ik zou zegchen bestel er een 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 05, 2006 3:11 pm
de kamertje zij wel mooi, maar een kleion tipje, maak zer iets lichter, ze zijn zo donker sweatdrop
Maar evrder wel heel mooi! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 1:39 am
.~Horsie~Anne~. de kamertje zij wel mooi, maar een kleion tipje, maak zer iets lichter, ze zijn zo donker sweatdrop Maar evrder wel heel mooi! 4laugh ze kunnen naar allegewente mogelijk heden gemaakt worden kleurtjes patroontjes alles, zelfs een schilderij van je eigen tekenning als je dat wilt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 7:58 am
ik neem er wel een denk ik een mooi groot pent hous met ,
hal keuken woonkamer ( heel groot ) zit hoek ( verzonken in de woonkamer ) terras badkamer ( met jacuzy ) (of hoe je dat ook schijft ) slaapkamer computer kamer en natuurlijk een computer net als die van mij mrgreen en een helle groote vete tv en een bar tussen de keuken en de woonkamer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 8:51 am
LiDuq ik neem er wel een denk ik een mooi groot pent hous met , hal keuken woonkamer ( heel groot ) zit hoek ( verzonken in de woonkamer ) terras badkamer ( met jacuzy ) (of hoe je dat ook schijft ) slaapkamer computer kamer en natuurlijk een computer net als die van mij mrgreen en een helle groote vete tv en een bar tussen de keuken en de woonkamer ik help je graag maar zo als je weet staat die even in dewacht rij tot dat ik m´n computer met alle benodigde programas weer terug is en dan begin ik meteen biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 1:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 8:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 7:20 am
Ziet er inderdaad wel vet uit, maar nog, ik blijf bij mijn voorstel dat wit en licht nog beter kan blaugh xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 5:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 1:20 pm
tuurlijk je tips zijn altijd welkom mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 3:04 pm
je gebruikt toch 3ds max ? zo ja, voeg me dan ff toe op msn (suichuu.sharky@gmail.com)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 11:53 pm
ik was zeer te verden met het project to zo ver ik het heb laten door gaan maar ik heb het gestopt om dat ik neit denk dat ik het later ga gebruiken , en ik vind het dan ook zonde als hij er zo veel aandagt in steekt en ik ga het niet gebruiken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 4:22 am
Kzou best zo'n kamertje willen hebben, als je hem in het echt ook kon krijgen.. xp Hoef ik geen kamer meer te gaan zoeken in Groningen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 8:19 am
Werken deze bestellingen eigenlijk nog wel?
Wat zeg je?! Loop ik IcedEarth nou ALWEER mis?!?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 3:39 am
Zeg.. je gaat me toch niet overal mislopen he? xp Of lees ik nu jouw eerste posts?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|