Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ha! Ensimmainen thread. Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Onisfi
Crew

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 7:24 am

Kajo
[(-Onis-)]
Liffi

Sin� olet vain pirun laiska... My�nn� pois. Min� tied�n sen ja sin� tied�t sen ja me kaikki tied�mme sen. Turha sit� kierell�. Aina koukussa johonkin ihme villitykseen olet. Se kest�� viikon tai parin ja heit�t sitten sen tai h�net nurkaan... *niiskuttaa nurkassa*

En kiella mitaan!
... Koska kieltaminen on turhaa. Mutta saat keksin. n_n *Tarjoaa.*

Kaho, hei. <3 Tuota. Olenko velkaa siulla yhden kuvan? o_x En nyt taas muista, kun hukkasin (taas) listan, missa oli nimia, joille piti piirtaa.

Jajajaja... kylla. Tarvitsemme lisaa ihmisia. o_o Niiden pitaa kirjoittaa jotain turhaa, etta voin lurkkia enemman.

Mutta nyt juoksen kotiin nukkumaan/piirtamaan. <3

et tainnut olla xd ainakaan en muista >.>;;

jooh,moeps heart

Okeih, hyva. Koska olen pahuksen laiska. xD;

Whee... siun artti on muuten parantunut. Ihan nain btw. Enka ole kaynyt devissasi vahaan aikaan (mutta muistan nahneeni jotain arttia siulta lahiaikoina). o_x Paha mina, paha mina. *Suunnistaa sinne.*
PostPosted: Mon Feb 21, 2005 7:56 am

Ei vaan pysty lopettamaan tään killan ihQ-fanittamista omassa huoneessani. ^^
Oih.. mutta sitten niihin turhempiin asioihin, miullon tylsäää! cry

Wundii

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 9:05 am

Hihihii! heart Mie olen ihan ... hyper. Kaikki on jotenkin... iloista, hihii! Ja ampukaa minut, kuuntelen pelottavaa musiikkia mita en yleensa kuuntelis tappouhan alaisenakaan... ja kaikki on jotenkin pinkkia...

I Love you Baby Baby
RAITO keshite
Baby Baby Kiss wo shite
Baby Baby
Romance kizuite
HORA kakuretenaide
HORA hajimaru wa
heart heart

*lyo paataan seinaan muutaman kerran* Krahahaha! Noni, olen taas kunnossa... *siirtyy takaisin Amorphiksen pariin* Aaa... domokun *kohkoh* Nii, joo.... siis... Helou, Suomi! stare
PostPosted: Mon Feb 21, 2005 10:34 am

Kilta on niin hieno, ettei tanne uskalla postata mitaan. xd

No kokeilen silti. Olin lauantaina Helsingissa. Siella oli yhdessa kaupassa ihana pikku homon alku. Pojan-natiainen oli jotain kolme vuotta ja haari hiuskoristeiden aaressa.

Poika: "Aiti, ma haluun tammosen! Kato aiti kun on hieno!"
Aiti: " No voi, Pertti. Ne ovat tytoille."
Poika: "Makin voin kayttaa niita!"
Aiti: "Eeeeeh...."

Ei ne vanhemmat ymmarra. sad

Alph-chan
Crew

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 10:55 am

Alph-chan
Kilta on niin hieno, ettei tanne uskalla postata mitaan. xd

No kokeilen silti. Olin lauantaina Helsingissa. Siella oli yhdessa kaupassa ihana pikku homon alku. Pojan-natiainen oli jotain kolme vuotta ja haari hiuskoristeiden aaressa.

Ei en vanhemmat ymmarra. sad

Oi, kun kuulosti sopolta. heart

No voihan, nyt miulle tuli vauvakuume. rolleyes *Potee vauvakuumetta vahan valia.*
PostPosted: Mon Feb 21, 2005 12:51 pm

Alph-chan

Allekirjoittanut olisi halunnut pikkupoikana joulahjaksi barbie-nuken... e_e;; Viksu mammani totesi vain tyynesti, etta: "Ei me sinulle sellaista hankita, kun voit sitten leikkia kavereiden luona niilla." (mulla oli (jo) silloin enemman tytto- kuin poikakavereita ^_~)

twisted

Wicked
Captain

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 1:49 pm

Serkkuni leikki meikalaisen barbeilla... xd Se oli hauskaa valilla, kun minun nukkeni olivat... hieman karsineita. Tai siis toisesta huoneesta kuuntelin sen leikkeja... "Voi lapsi kulta, missa sinun paasi on?"

Khehe... minulla ollut lahes aina enemman miespuolisia kavereita surprised Tytot on iha lusuja, ne ei kesta edes tappelua vinkumatta stare Ainakaan takalaiset, nih whee
PostPosted: Mon Feb 21, 2005 11:42 pm

*ei ole koskaan tapellut* ...siis silleen fyysisesti nyrkeilla ja silleen...

twisted

Wicked
Captain

Onisfi
Crew

PostPosted: Tue Feb 22, 2005 12:02 am

Liftasir, mika kappale tuo on? o_o Nyt se jai hairitsemaan. ._.

/Hmm. Mina tappelin ala-asteella parhaimman kaverini kanssa. n_n Lyomalla ja potkimalla/kamppailemalla. Ja sitten loin yhta ysiluokkalaista seiskan juhlissa, kun se arsytti. xD; Se tosin loi takaisin. ._. Koulussa on ollut ajoittain hauskaa, kun naytan reaalissa ihan viattomalta, kiltilta tytolta. <3

Tosin nykyaan olen enemman rauhan puolella. razz Peace, doods.

Ja pomo tuli hakemaan sen kannykkani aamulla. XD "Ai hitsi, ai etta linjat on poikki ja kannyni ei toimi? En voi kai sitten vastata puheluihin... :/"
-> Istuu koneella loppupaivan. xD;
PostPosted: Tue Feb 22, 2005 1:10 am

Kai sitä pitää käydä nokkaansa näyttämässä..

Taalen

Onisfi
Crew

PostPosted: Tue Feb 22, 2005 1:26 am

Taalen
Kai sitä pitää käydä nokkaansa näyttämässä..

Ha! Luretus succeed. xP Mwa ha ha ha~
PostPosted: Tue Feb 22, 2005 1:26 am

Taalen! *Extrabigglomps.* Hii, kiva nahda vanhoja tuttuja. *Tosin, mahdatkohan sie minua edes tunnistaa enaa. ninja *

Missa sie nykyaan vaikutat?

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

Alph-chan
Crew

PostPosted: Tue Feb 22, 2005 2:29 am

Wicked
Alph-chan

Allekirjoittanut olisi halunnut pikkupoikana joulahjaksi barbie-nuken... e_e;; Viksu mammani totesi vain tyynesti, etta: "Ei me sinulle sellaista hankita, kun voit sitten leikkia kavereiden luona niilla." (mulla oli (jo) silloin enemman tytto- kuin poikakavereita ^_~)

twisted

Mina taas leikin autoilla. Nukeilta revittiin jalat pois ja ihmeteltiin, miten se nyt noin irtosi. xp
PostPosted: Tue Feb 22, 2005 3:04 am

autoilla oli kiva leikkii pienena ja sit kun viela opetti pikkuveljensa leikkii nukeilla niin oli hauskaa..^^
domokun sit isompana pikkuveli alko leikkii Actionman nukeilla ja heitteli niita katolta laskuvarjoilla. lopulta ne joutu teholle kun paat oli irti. smile
nukeilla oli kiva leikkii parturia ja tehda jannia kampauksia joita ei itelleen saanut tehda. heart

Qevna

Wicked
Captain

PostPosted: Tue Feb 22, 2005 4:27 am

Alph-chan
Mina taas leikin autoilla.

Oijoiii~ neppaminen... *nostalginen hetki*

twisted
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Manage Your Items