|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2011 10:09 am
ik kom hier niet zo vaak meer maar het lijkt me leuk ik doe mee ik moet wel herinnerd worden want anders krijgt de persoon aan wie ik moet geven niets (omdat ik het vergeet want ik heb wel gewoon 5k)en dat vind ik zielig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2011 10:33 am
gaia_diamond Ik doe ook mee, betrefd die gene boven mij heb ik hetzelfde, ik moet er wel even aan herinnerd worden gaia_kittenstar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 07, 2011 2:02 am
Ja Leuk! whee Ik doe mee! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2011 10:43 am
Wanneer begint het gwn op 1e en 2e kerstdag dat je de kadeaus geven?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2011 11:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2011 3:38 pm
x_Kishini-Chuu_x Wanneer begint het gwn op 1e en 2e kerstdag dat je de kadeaus geven? 1e kerstdag mag je de cadeau geven.. smile Aanmelden voor het event tot 16 december 0.00
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 13, 2011 6:27 am
5k maar? O.O wat kan je daar nou voor kopen D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 13, 2011 7:45 am
Ik doe oook mee yum_puddi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 13, 2011 9:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 13, 2011 2:00 pm
wel een vraagje.. gaan jullie dit door middel van loting doen ofzo? want straks krijgt iemand heel veel cadeau's en iemand anders niets, das niet helemaal eerlijk =o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 15, 2011 11:51 am
channnie170 5k maar? O.O wat kan je daar nou voor kopen D: zat smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 15, 2011 11:53 am
S00perPanda wel een vraagje.. gaan jullie dit door middel van loting doen ofzo? want straks krijgt iemand heel veel cadeau's en iemand anders niets, das niet helemaal eerlijk =o Ja.. smile wel met loting.. mja dat zou erg lullig zijn maar goed. Hopelijk smile komt iedereen zijn afspraken gewoon na.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 17, 2011 2:25 am
Pingching S00perPanda wel een vraagje.. gaan jullie dit door middel van loting doen ofzo? want straks krijgt iemand heel veel cadeau's en iemand anders niets, das niet helemaal eerlijk =o Ja.. smile wel met loting.. mja dat zou erg lullig zijn maar goed. Hopelijk smile komt iedereen zijn afspraken gewoon na. Dus iedereen krijgt een mailtje? wie die gene krijgt? Lol ik dacht, gwn iedereen een cadeautje geven razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 22, 2011 11:24 am
I wil ook mee doen. Yay. c:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 23, 2011 7:35 am
x_Kishini-Chuu_x Pingching S00perPanda wel een vraagje.. gaan jullie dit door middel van loting doen ofzo? want straks krijgt iemand heel veel cadeau's en iemand anders niets, das niet helemaal eerlijk =o Ja.. smile wel met loting.. mja dat zou erg lullig zijn maar goed. Hopelijk smile komt iedereen zijn afspraken gewoon na. Dus iedereen krijgt een mailtje? wie die gene krijgt? Lol ik dacht, gwn iedereen een cadeautje geven razz Ja een berichtje smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |