|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2005 1:02 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 24, 2005 6:32 am
Sasuke_Lover The Forbidden Angel Sasuke_Lover The Forbidden Angel Haha zoiets heb ik ook hoor Sasuke.. Wel jammer dat de vakantie alweer bijna afgelopen is [mijne dan] maandag weer naar school gonk Mijne was vorige week al afgelopen.. gonk Aaahw zo snel eek dacht dat ik vroeg vakantie had.. Naja heb niets te klagen zoveel doe ik niet aan school 3nodding Haha ik heb zowat elke dag wel een SO of proefwerk stare gonk wow, dat zuigt echt. Had ik in de 2e ook altijd maar nu hebben we eigenlijk bijna nooit iets meestal gewoon Tentames in de tentame week en daar blijft het dan wel zo'n beetje bij... Bless me lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 04, 2005 10:33 am
Gegroet allemaal! biggrin
Dit is toch maar de chatterbox dus laat ik me hier maar even introduceeren; ik ben dus Alexander Vandala...
sweatdrop
...en als je meer wilt weeten dan kijkt u maar in mijn profile of journal.
xd Later!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 04, 2005 11:24 am
The Forbidden Angel Sasuke_Lover The Forbidden Angel Sasuke_Lover The Forbidden Angel Haha zoiets heb ik ook hoor Sasuke.. Wel jammer dat de vakantie alweer bijna afgelopen is [mijne dan] maandag weer naar school gonk Mijne was vorige week al afgelopen.. gonk Aaahw zo snel eek dacht dat ik vroeg vakantie had.. Naja heb niets te klagen zoveel doe ik niet aan school 3nodding Haha ik heb zowat elke dag wel een SO of proefwerk stare gonk wow, dat zuigt echt. Had ik in de 2e ook altijd maar nu hebben we eigenlijk bijna nooit iets meestal gewoon Tentames in de tentame week en daar blijft het dan wel zo'n beetje bij... Bless me lol Bij mij zit deze periode gevuld met verslagen, spreekbeurten en rotzooi crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 11:38 pm
Hoi mensen!!!! blaugh best wel dode boel hier maarja.. maakt niet uit Niemand online, maar dat maakt nie uit..
Wie heeft er een leuk onderwerp waarover valt te praten? Nu ik toch eerste uur vrij ben maakt het niet uit... GEEN wiskundeej! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2005 12:58 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2005 1:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 07, 2005 2:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 4:24 am
biggrin You're still alive! Lang nie gsproke
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 4:26 am
ButtonFly The Forbidden Angel Sasuke_Lover The Forbidden Angel Sasuke_Lover The Forbidden Angel Haha zoiets heb ik ook hoor Sasuke.. Wel jammer dat de vakantie alweer bijna afgelopen is [mijne dan] maandag weer naar school gonk Mijne was vorige week al afgelopen.. gonk Aaahw zo snel eek dacht dat ik vroeg vakantie had.. Naja heb niets te klagen zoveel doe ik niet aan school 3nodding Haha ik heb zowat elke dag wel een SO of proefwerk stare gonk wow, dat zuigt echt. Had ik in de 2e ook altijd maar nu hebben we eigenlijk bijna nooit iets meestal gewoon Tentames in de tentame week en daar blijft het dan wel zo'n beetje bij... Bless me lol Bij mij zit deze periode gevuld met verslagen, spreekbeurten en rotzooi crying Ahh ja veel verslagen heb ik ook idd, maar daar zit ik niet zo mee, spreekbeurten vink ook niet erg. 't Zijn echt de proefwerke hier gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 11:03 pm
The Forbidden Angel biggrin You're still alive! Lang nie gsproke xp had veel te doen voor stage. Meestal als ik thuis kom val ik meteen in slaap of heb ik geen zin in Gaia. Dan ga ik alsnog op bed liggen en dan in slaap vallen O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2005 11:07 pm
Goed en nu moet ik snel rennen anders mis ik de bus gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2005 6:00 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2005 7:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2005 7:38 am
[KH]Sasuke The Forbidden Angel biggrin You're still alive! Lang nie gsproke xp had veel te doen voor stage. Meestal als ik thuis kom val ik meteen in slaap of heb ik geen zin in Gaia. Dan ga ik alsnog op bed liggen en dan in slaap vallen O.o Lol 'k ken het ja.. Loop de laatste tijd alles ook beetje te verwaarloze, maar gaat wel lekker op je stage allemaal?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|