|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2006 2:28 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 09, 2006 8:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2006 2:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 25, 2006 9:11 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 26, 2006 10:04 am
I admire your bravery, well done. I am only wondering, howcome you are learning Finnish and how?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 21, 2006 6:11 pm
Shiroi Ookami- chan I admire your bravery, well done. I am only wondering, howcome you are learning Finnish and how? Oh wow, you asked this a long long time ago. x_x My boyfriend is finnish, and lives in Kotka, and I'm moving there this summer.. ^^" I'm just learning things off bits and pieces of websites >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 22, 2006 12:50 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 22, 2006 2:08 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 22, 2006 10:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 02, 2006 7:00 am
Mikä sinun nimesi on?Satu Minkä maalainen sinä olet?Suomalainen Mistä sinä olet?Suomessa Missä sinä asut?Helsingissä Mitä kieliä sinä puhut?Suomea, ruotsia, saksaa, englantia Kuinka vanha sinä olet?14 Mitä sinä teet työksesi? Opiskelen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 9:23 am
Mikä sinun nimesi on? Sini Minkä maalainen sinä olet? suomalainen Mistä sinä olet? Suomesta Missä sinä asut? Viikot Mikkelissä, viikonloput Pieksämäellä Mitä kieliä sinä puhut? suomea ja englantia sujuvasti, vähän ruotsia, hiukan ranskaa ja ehkä vielä joku päivä yorubaa (afrikkalainen heimokieli länsi-Afrikasta) Kuinka vanha sinä olet? 16-vuotias Mitä sinä teet työksesi? opiskelen nuoriso- ja vapaa-ajan ohjausta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 3:58 pm
Mikä sinun nimesi on? Jasmine Minkä maalainen sinä olet? Amerikkalainen Mistä sinä olet? Amerikasta Missä sinä asut? Kansasissa(?) Mitä kieliä sinä puhut? Englanti,Soumi,ja pikku Espanjaa Kuinka vanha sinä olet? Olen 14 Mitä sinä teet tyäksesi? opiskelija mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 10:31 pm
Mikä sinun nimesi on? Enni Minkä maalainen sinä olet? Suomalainen Mistä sinä olet? Suomesta Missä sinä asut? Pyhäjärvellä. Mitä kieliä sinä puhut? Suomea, englantia, aivan mielettömän vähän ruotsia. Kuinka vanha sinä olet? 15-vuotias. Mitä sinä teet työksesi? Peruskoulun 9. luokkaa käyn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 2:17 am
Mikä sinun nimesi on? - Mirka, mutta voi kutsua Moovaksi, Moobaksi myös ^^ Minkä maalainen sinä olet? - Olen täysin suomalainen. Savolaista verta. ;D Mistä sinä olet? - Etelä-Suomesta, pääkaupunkiseudulta. Missä sinä asut? - Espoossa, mutta ehkäpä sitten kun olen 23-vuotias voisin muuttaa Italiaan asumaan. Mitä kieliä sinä puhut? - Suomea, englantia, ruotsia (ja italiaa.. razz ) Kuinka vanha sinä olet? - Nyt 17, ensi keväänä tulee täyteen 18 vuotta. Mitä sinä teet työksesi? - Opiskelen ammattia ja suoritan yo-tutkintoa samaan aikaan. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 7:44 am
Mikä sinun nimesi on? ~~ Nimeni ollos Elina. Minkä maalainen sinä olet? ~~ Olen suomalainen. Mistä sinä olet? ~~ Suomesta, sieltä Uudenmaan puolelta. Missä sinä asut? ~~ Espoossa =D Mitä kieliä sinä puhut? ~~ Puhun suomea, englantia sekä köyhästi saksaa(3 vuotta opiskelin) ja japania(puolisen vuotta opiskelin HBC:ssä, nykyään omaoppisesti). Kuinka vanha sinä olet? ~~ 14-vuotias Mitä sinä teet työksesi? ~~ Olen oppilas.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|