|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:54 am
Chibi Strawberry Alla är ju söta~ whee Tycker man att man är ful är det dags att bygga upp självförtroendet. 3nodding Och det ska komma från mig. Instämmer... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 5:55 am
Chibi Strawberry Alla är ju söta~ whee Tycker man att man är ful är det dags att bygga upp självförtroendet. 3nodding Och det ska komma från mig. Indeed.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:07 am
Miradjii Petsy Undrar om man får sätta upp bilder på andra här.. sweatdrop Om du har deras tillåtelse att göra det antar jag att det är okej.
Onödig fakta: Fick en Blue Giftbox när jag skrev denna post. whee
ninja Gör det ändå..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:11 am
Gandiloulou Lilla fula jag då... sweatdrop foto Jag känner igen dig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:12 am
domokun Bild på mig ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:16 am
~Rufus-kun~ domokun Bild på mig ninja surprised heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:17 am
Miradjii Rufus: Du är ju så otroligt snygg på den bilden!~ biggrin heart mmm domokun det är du med. wink heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:19 am
Filthy Petsy Filthy Petsy Naken eek *Hålla för ögonen* stare .. Jag provar kläder. sweatdrop Ändå..Kss. xd Okej.. o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:20 am
~Rufus-kun~ Petsy Miradjii Rufus: Du är ju så otroligt snygg på den bilden!~ biggrin heart *Hålla med* 3nodding mmm domokun det är du med wink heart whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:49 am
Trinity matrix Petsy Trinity matrix Petsy Trinity matrix Petsy Trinity matrix Jag ser för läskig ut. xp Ni skulle bli rädda om ni såg mej. Du är ju jätte söt! 4laugh Jag? eek Du pratar om dej själv va? 3nodding eek Just ja, Det gjorde jag xp Nej men du är ju det 3nodding Skojjar du eller? Jag ser ut som.. öhm.. [hur ser satan ut?]..  Men du ser ju inte ut så vanligtvis gonk Nej för då ser jag hemskare ut gonk Då får man ont i ögonen av att bara titta på mej. Men vilket dåligt självförtroende du har..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 6:57 am
Petsy Trinity matrix Petsy Men vilket dåligt självförtroende du har.. Jupp. sweatdrop ...Jag e punkare nu jue. Därför ser jag hemsk ut.. ehum.. Du har ju inte sett mej som punkare än. Kom just på att jag ska lägga ut en bild på matte (jag får de *vet*) när han sitter i en låda. Ehum. Psykat. Men de får bli nästa vecka då. Eller om 3 veckor.. Å nu måste jag sluta babbla *galen* *håller tyst*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 7:18 am
Jag blir typ rädd varje gång jag öppnar denna tråd. Får se mitt plyte på första sidan. gonk
Kanske borde byta ut den mot en bättre bild, t.ex. den här:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 7:26 am
Miradjii Chibi Strawberry Miradjii Jag blir typ rädd varje gång jag öppnar denna tråd. Får se mitt plyte på första sidan. gonk
Kanske borde byta ut den mot en bättre bild, t.ex. den här: xd Meh. Vilken bild! :3 Paper Bag ju! Nyaaah!~ xp Ja. surprised Såg grymt ut. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|