|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 10:58 am
gör du Blixtra? va kul! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 12:15 pm
mymlans dotter gör du Blixtra? va kul! 3nodding Japp! det är jätte kul smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 12:24 pm
Blixtra mymlans dotter gör du Blixtra? va kul! 3nodding Japp! det är jätte kul smile blaugh verkar kul!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 12:25 pm
Blixtra mymlans dotter gör du Blixtra? va kul! 3nodding Japp! det är jätte kul smile jag har ett trumset 3nodding (typ barn-size) xd Jag spelar Gitarr, Piano, Blockflöjt, Ukulele, Triangel och Gurka. Och jag vill spela säckpipa och valthorn...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 12:25 pm
mymlans dotter Blixtra mymlans dotter gör du Blixtra? va kul! 3nodding Japp! det är jätte kul smile blaugh verkar kul! Jag tycker du ska testa det biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 1:03 am
oj vad många instrument alla ni spelar men själv spelar jag bara piano sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 1:52 am
Sephyre Yannah Vad är meningen med tråden? Vilket instrument man spelar eller...? Jag tar det som att hon frågar vilka instrument man spelar.. Ibland fattar jag inte riktigt vad Go skriver >_> Jag har inte förstått ett ord av vad hon säger än.. Måste vara hon som svarade 9 på min "Hur gammal är du" tråd biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:54 am
Nidder Blixtra mymlans dotter gör du Blixtra? va kul! 3nodding Japp! det är jätte kul smile jag har ett trumset 3nodding (typ barn-size) xd Jag spelar Gitarr, Piano, Blockflöjt, Ukulele, Triangel och Gurka. Och jag vill spela säckpipa och valthorn... wow säckpipa! xd dom är så häftiga! kul att du vet vad valthorn e! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:55 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 3:57 am
Blixtra mymlans dotter Blixtra mymlans dotter gör du Blixtra? va kul! 3nodding Japp! det är jätte kul smile blaugh verkar kul! Jag tycker du ska testa det biggrin privade en gång hoss en kompis......gick inte så bra! sweatdrop bara trummade lite! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 4:45 am
Trumpet, trumpet ska de va!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 4:47 am
Man skulle kunna tro att det var Go som var 9åringen.. (Var ju en person i "Hur gammal är du"-tråden som klickade på 9år)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Not So Doomed Account
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 6:22 am
Jag spelar inte många instrument, jag.. Spelade lite flöjt och piano förut.. Har glömt typ allt om det.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 1:04 pm
jag gillar att spela i gitarr biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 1:10 pm
Jag kan inte spela något instrument. Jag har dock ingen talang för det heller. Men min dröm är att börja på trummor, men det blir aldrig av. x_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|