|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 9:45 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:07 pm
Filthy http://www.gaiaonline.com/forum/vend.php?mystore=409903 Massor av saker jag försöker sälja. Kommer uppskattas om någon här köper nåt. Det går till min OMG hat quest. Om jag hade haft råd så skulle jag köpa Horns of the Demon direkt.. gonk ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 12:39 pm
Nidder jag blev lurad gonk köpte en reindeer collar för 300 g på marketplace när man får den för 250 g i affären crying stressed meh ish st00pid?? .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 1:29 pm
Om någon säjler Novemberbrev får de gärna höra av sig till mig. Mitt utgångsbud är 225,000G för två stycken, men det kan ju vara förhandlingsbart. 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 3:46 pm
Ingen som är intressewrad av prisoners pants eller dried gras skirt? jag tar vad jag kan få för dem...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Not So Doomed Account
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 4:50 am
Jag säljer Bunny Hat och Chicky Hat för runt 600 Gold. Jag säljer också en Easter Basket för omkring 1k Gold.
Någon som vill ha dem? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:07 am
Jag säljer signaturer. blaugh Klicka på min sig om det låter intresant.. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:08 am
Om det är någon som råkar ha en OMG hat for sale. PM:a mig bara då. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:13 am
soet Jag säljer signaturer. blaugh Klicka på min sig om det låter intresant.. biggrin Då är vi ju två.. Fast du är säker tmycket bättre än mig >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 9:53 am
Om någon har väldigt billiga Jolly Hats/Slippers, Gaia T-shirts eller andra event-saker, så kanske jag köper... Jag har ju annars marknaden, men ni kan ju göra det någon femma billigare, när ni inte behöver betala en tusenlapp för att få ett bord på marknaden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 10:54 am
Om någon skulle villja typ byta ett par DJ's eller ports mot typ ett JAN Letter... eller jolly slippers.... ja då är det bara o starta trade ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 11:32 am
Säljer Jacked-up pants för 55k. Om du vill ha dom, köp dom på marketplace. Jag tar inga saker eftersom jag måste betala några personer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 11:55 am
Dogcamp Seph. Jag säljer Bunny Hat och Chicky Hat för runt 600 Gold. Jag säljer också en Easter Basket för omkring 1k Gold. Någon som vill ha dem? xp Nå möney.. Men ditt namn liknar väldigt mycket sephyre 3nodding >___>;;; ehh... det är för at.. jag.. är.. jag vet inte.. MenjagärinteemislyckadklonavSephyre! *springer sin väg* xp *skojar* Kanske det. o.o Jag har dock använt det här namnet sen... typ..ehh.. 2001, ungefär. <.> Det, och "Sephi"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 9:42 am
Eh.. Jag vill gärna köpa en august donation letter.. <.<; så, eh.. ja.. typ.. Jag har dock endast 1.5k gold och min chicky/bunny hatt och en easter basket. x__x; ... ... ... snälla?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|