Welcome to Gaia! ::

De Hollandse Molen

Back to Guilds

Dit is een guild om te kijken hoeveel Nederlanders er op gaia zijn en om vrienden te maken. 

Tags: Holland, Nederland, Dutch, Molen, Nederlanders 

Reply De Hollandse Molen
My Dreams/ Mijn Dromen Goto Page: [] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

matsuii

2,000 Points
  • Dressed Up 200
  • Member 100
  • Gaian 50
PostPosted: Mon May 31, 2010 1:09 am

Mayura Kinimoto
HAHAHAHAHAHA

Ik moest weer even denken aan die droom waarin ik mijn aardrijkskundedocent (2.10m) vermoordde met een fles alcohol. Ik sloeg em eerst kapot op mijn wasmachine (want hij stond bij mij op zolder) en toen boorde ik hem in zijn hoofd.

3nodding

eek dat moet een hele nare leraar zijn dan xD ( in somige gevallen kan ik deze droom begrijoen ) maar wth xD nog ff over mn trouw droom : ik ben 18 jaar en mn vriend 19 dus jah volgensw mij moet ie maar alvast beginnen met sparen ^^ razz
PostPosted: Mon May 31, 2010 2:30 am

owke.. haha razz arme vriend ... naaaah waarschijnlijk niet.. die is alleen maar blij met zo vriendin als jij...

en dat van die leraar het ik ook begrip voor... als het een debiel is tenminste... (ik zeg neit dat alle leraren slecht zijn, heb er zelf een opleiding voor (geprobeerd) te volgen xD)

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500

Mana-chann

Dangerous Cutie-Pie

6,750 Points
  • Ultimate Player 200
  • Flatterer 200
  • Protector of Cuteness 150
PostPosted: Mon May 31, 2010 6:23 am

Dienuh
owke.. haha razz arme vriend ... naaaah waarschijnlijk niet.. die is alleen maar blij met zo vriendin als jij...

en dat van die leraar het ik ook begrip voor... als het een debiel is tenminste... (ik zeg neit dat alle leraren slecht zijn, heb er zelf een opleiding voor (geprobeerd) te volgen xD)

Nou, het rare is dus dat het één van mijn lievelingsleraren is! Hij is suuuuuuperaardig! Maar in die droom waren alle mensen die ik vertrouwde en gewoon iedereen om me heen, waren duivels. Al mijn vriendinnen, leraren en alles. Ze deden gewoon al die tijd alsof ze aardig waren en toen opeens waren ze echt super-evil.

Dat was echt de vaagste droom ever.
PostPosted: Wed Jun 02, 2010 2:15 am

Yayy dromen, 3nodding mijn favoriete gespeksonderwerp.

------spannend muziekje------
Ik droomde eens dat het station in mijn dorp in brand stond. Die ochtend werd ik wakker en was het kunstenaarshuisje bij het station in helemaal afgebrand.!

Psychiatric Moo

Lady Akiyo

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
PostPosted: Wed Jun 09, 2010 9:42 am

ik heb vaak dromen, waarvan ik denk dat ik ze weer terug zie in werkelijkheid. echt heel freaky
PostPosted: Thu Jun 24, 2010 6:23 am

how its a volcano gonna be out of yellow stone neutral

II HerSexyCookie II

3,250 Points
  • Signature Look 250
  • Window Shopper 100
  • Treasure Hunter 100

morbid punchline

Toothsome Lunatic

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 7:48 am

Denk je dat je droom iets betekent? Zowel, dan ben jij de enige die kan uitvinden wat het nou precies betekent, want jij bent de ene die de droom droomde XD Je moet het dan proberen uit te vinden door over gebeurtenissen die eerder zijn gebeurt te denken, en hoe je je voelt. Maar het kan ook gewoon dat je helderziend bent, zoals je in de eerste pagina zei ^-^
Reply
De Hollandse Molen

Goto Page: [] [<] 1 2

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces