|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 12:59 pm
*springer in o drikcer 5flaskor med tändvätska* Aaaaaaaaaah........ *springer ut* ((det där var själv betjäning det))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 1:25 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:17 pm
*kommer in* finns det nått att äta här?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 12:40 am
Yulle *kommer in* finns det nått att äta här? njae
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:29 am
Yulle *kommer in* finns det nått att äta här? Vet inte om vi ska ha det på menyn än men just nu så kan du får en hamburgare..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 2:56 am
*går in*
Hola älgen
Edit: mattias va visst inte online
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 3:03 am
Nu när jag tänker efter verkar ingen vara online.... utom dogcamp.... men han verkar ju inte vara här så han kanske glömde logga ut
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 3:06 am
*går till baren och tar en cola*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 3:19 am
Jalkazar Nu när jag tänker efter verkar ingen vara online.... utom dogcamp.... men han verkar ju inte vara här så han kanske glömde logga ut JAg e här blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 3:24 am
Dogcamp Jalkazar Nu när jag tänker efter verkar ingen vara online.... utom dogcamp.... men han verkar ju inte vara här så han kanske glömde logga ut JAg e här blaugh Jag ser de eek Titta vad jag har skaffat åt baren... en vakthund
*håller upp en liten söt chiuawa*(eller va f*n dom heter)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 3:52 am
Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Dogcamp Snygg stil du har skaffat dig xd Nu får det ta och komma lite folk när jag har slitit så med menyn blaugh *håller med* Har du sett fido vår lilla vakthund Näe.. Men vi borde kanske ta och anställa lite folk.. Yulle kan ju jobba som vakthund.. Och någon annan kan ju vara städare osv. vi är ju tre räcker inte de... men om du vill de så kan vi ju göra de.... jag vill va dj/bartender/servitör/vakt Just det.. Vi tre kan ju jobba med.. Jag tänkte bara oss som bossar.. Skit i anställda blaugh Det blir roligare så här.. de lät bra de *leker med hunden*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:06 am
*springer omkring och skriker ost*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:13 am
Jalkazar *springer omkring och skriker ost* *Ger Jalkazar en cheeseburgare*.. *Håll tyst du skrämmer iväg kunderna med ditt ylande!*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:14 am
Dogcamp Jalkazar *springer omkring och skriker ost* *Ger Jalkazar en cheeseburgare*.. *Håll tyst du skrämmer iväg kunderna med ditt ylande!* *springer runt och skriker brocolli istället*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|