|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 7:49 pm
Mikusagi a**Å HATA SVERIGE SOM UPPFANN UTSEENDEFIXERING! scream DET FINNS BARA HÄR! JAG TÄNKER EMIGRERA TILL USA! mad NU BESTÄMMER JAG VART DU SKALL EMIGRERA LILLA FLICKA SOM ANVÄNDER CAPS FÖR ATT VI SKA FÖRSTÅ ATT HON ÄR SUR. DU SKALL EMIGRERA TILL AFRICA. TÄNK PÅ BARNEN I AFRICA LILLA FLICKA!! lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 11:25 pm
Love Hurricane Mikusagi a**Å HATA SVERIGE SOM UPPFANN UTSEENDEFIXERING! scream DET FINNS BARA HÄR! JAG TÄNKER EMIGRERA TILL USA! mad NU BESTÄMMER JAG VART DU SKALL EMIGRERA LILLA FLICKA SOM ANVÄNDER CAPS FÖR ATT VI SKA FÖRSTÅ ATT HON ÄR SUR. DU SKALL EMIGRERA TILL AFRICA. TÄNK PÅ BARNEN I AFRICA LILLA FLICKA!! lol Orka att du har på censur så det blir massa stjärnor i mitt ord?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 30, 2009 9:38 am
 protip~click picture snygg som cedric ._. sen inte.... så snygg.  17 of these for my tank please? 2000k/3400k last donor - Schizophrenic Marshmallow 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 31, 2009 1:25 pm
Mikusagi Love Hurricane Mikusagi a**Å HATA SVERIGE SOM UPPFANN UTSEENDEFIXERING! scream DET FINNS BARA HÄR! JAG TÄNKER EMIGRERA TILL USA! mad NU BESTÄMMER JAG VART DU SKALL EMIGRERA LILLA FLICKA SOM ANVÄNDER CAPS FÖR ATT VI SKA FÖRSTÅ ATT HON ÄR SUR. DU SKALL EMIGRERA TILL AFRICA. TÄNK PÅ BARNEN I AFRICA LILLA FLICKA!! lol Orka att du har på censur så det blir massa stjärnor i mitt ord? jag har på minimal censur lilla flicka!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 31, 2009 5:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 01, 2009 1:55 am
ja varför?! för att jag inte kan ta bort den!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 01, 2009 1:59 am
LVL 101 Epic fail ja varför?! för att jag inte kan ta bort den! Är du för liten för det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 12:12 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 8:09 am
Mikusagi LVL 101 Epic fail ja varför?! för att jag inte kan ta bort den! Är du för liten för det?lite löjligt att du har startat en diskussion med mig om att jag har censur på. låt mig ha det herregud. gå och käka en kaka eller klaga på någon annan istället. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 9:17 am
LVL 101 Epic fail Mikusagi LVL 101 Epic fail ja varför?! för att jag inte kan ta bort den! Är du för liten för det?lite löjligt att du har startat en diskussion med mig om att jag har censur på. låt mig ha det herregud. gå och käka en kaka eller klaga på någon annan istället. stressed Jag tycker inte riktigt att jag för en diskussion...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 07, 2009 1:05 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 12, 2009 9:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 04, 2009 6:31 pm
Dora The Exploded Var tvungen att googla för att ta reda på vem han var. Han har coola frisyrer   ärebarajag som inte känner igen honom framifrån? han fotas ju alltid typ 3/4profil OOO:
mjo är ju trevligt att han har fans iaf, som tycker han ska få oscar för sin roll som dalí. MMMM. objektivt omdöme :harrrt:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|