|
|
|
|
Posted: Sun Sep 27, 2009 9:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 5:23 am
JAG ÄLSKAR SVERIGE!
Det är så fint här och jag får rösta och min valsedel slängs inte bort och jag behöver inte ha huvudduk och jag får utöva min religion som jag vill och träden är så gröna, eller ja inte nu på hösten förutom vissa då och jag får studiebidrag och -lån och går i skolan gratis och Gamla stan är helt underbar och vårat vatten är så gott
men det bästa är nog att det är så många som pratar svenska här heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 9:42 am
Jag hatar Sverige.
Det luktar bajs Och här kan man inte odla majs. Man får ha katt Men inte gömma den i en hatt För det är plågeri Jag har mitt eget sågeri. På vintern är det kallt Det är inte så ballt. Fast det är bättre än andra länder För om man visar sin hud där så blir man av med sina händer. Och här firar vi påsk Och Anna Anka äter brosk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 10:38 am
Mikusagi JAG ÄLSKAR SVERIGE!
Det är så fint här och jag får rösta och min valsedel slängs inte bort och jag behöver inte ha huvudduk och jag får utöva min religion som jag vill och träden är så gröna, eller ja inte nu på hösten förutom vissa då och jag får studiebidrag och -lån och går i skolan gratis och Gamla stan är helt underbar och vårat vatten är så gott
men det bästa är nog att det är så många som pratar svenska här heart Agreed. (Även fast vintern är piss.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 2:21 pm
Jalkazar Dimjardo mobbar ni mej fortfarande era kräk? Va?Ja rätta mej om jag har fel eller var det inte mej ni menade?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 2:29 pm
Dimjardo Jalkazar Dimjardo mobbar ni mej fortfarande era kräk? Va?Ja rätta mej om jag har fel eller var det inte mej ni menade? lol Love Hurricane är vårt nya offer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 2:39 pm
Dimjardo Jalkazar Dimjardo mobbar ni mej fortfarande era kräk? Va?Ja rätta mej om jag har fel eller var det inte mej ni menade? Nej, och varför skulle du tro det? Sen är det lite otrevlig att kalla folk för kräk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 28, 2009 2:44 pm
Dimjardo mobbar ni mej fortfarande era kräk? I'm offended.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 3:52 am
Dora The Exploded Jag hatar Sverige. Det luktar majs Och här kan man inte odla bajs. Man får ha hatt Men inte gömma den i en katt För det är sågeri Jag har mitt eget plågeri. På vintern är det ballt Det är inte så kallt. Fast det är bättre än andra händer För om man visar sin hud där så blir man av med sina länder. Och här firar vi brosk Och Anna Anka äter påsk Håller med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 5:24 am
Mikusagi Dora The Exploded Jag hatar Sverige. Det luktar majs Och här kan man inte odla bajs. Man får ha hatt Men inte gömma den i en katt För det är sågeri Jag har mitt eget plågeri. På vintern är det ballt Det är inte så kallt. Fast det är bättre än andra händer För om man visar sin hud där så blir man av med sina länder. Och här firar vi brosk Och Anna Anka äter påsk Håller med.Ba förstör!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 6:07 am
Jag är stolt över mitt land. Jag är stolt över mycket i min historia. Jag ogillar människor i detta land till och från. Jag ogillar politiken i detta land. Jag gillar att jag får gå runt hur jag vill i min lägenhet. Jag gillar att se vackra kvinnor på nattklubben i deras klädsel. Jag ogillar innestadsstockholmare för det mästa. Jag gillar Skövde och Tyresö, Göteborg och ibland Västerås. Jag gillar att kunna säga att jag är svensk och det har min släckt varit i rakt led så länge man kan leta tillbaka.
Jag gillar Sverige och jag får väll tåla det jag stör mig på. Det är tamefan bättre än de flesta andra länder om man drar in alla nack- och fördelar som finns.
Jag anser även att vissa personer inte borde överreagera!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 6:32 am
Jalkazar Dimjardo Jalkazar Dimjardo mobbar ni mej fortfarande era kräk? Va?Ja rätta mej om jag har fel eller var det inte mej ni menade? Nej, och varför skulle du tro det? Sen är det lite otrevlig att kalla folk för kräk.Jag ber så mycket om ursäkt. Men det blir ju svårt att förstå om typ som Valgar skriver typ "du är patetisk efter den posten som jag skrev. Då trodde jag att han menade mej. Blir ju väldigt förvirrande om han inte skriver namnet på den person som posten han skrev var menad till.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 7:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 8:38 am
Jag ser inget egenvärde i att vara svensk i flera släktled. Jag gör inte skillnad på svensk och svensk rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 29, 2009 9:06 am
Jalkazar Jag ser inget egenvärde i att vara svensk i flera släktled. Jag gör inte skillnad på svensk och svensk rolleyes Political correctness 101.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|