|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 7:03 am
*Dante loopt door, de ogenschijnlijk, lege straten van het stille Amsterdam op zoek naar antwoorden en overlevenden. hij komt bij een gebouw wat eerst het politiebureau was*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 7:10 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 7:41 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 7:54 am
*Dante stopt snel een paar kogels in zijn huidige magazijn en loopt voorzichtig naar de deur*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 8:15 am
~#"riku opent de deur en ziet dante daar staan met zijn pistool trekt zijn 2 pistolen en zegt"hoe gaan we dit doen? #~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 8:18 am
dynezzz ~#"riku opent de deur en ziet dante daar staan met zijn pistool trekt zijn 2 pistolen en zegt"hoe gaan we dit doen? #~ *'doe die blaffers weg joh....' zegt hij kalm. ik doe je niks, ik wou alleen ammunitie om mezelf te verdedigen in deze klote stad'*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 8:21 am
-Inferis911- dynezzz ~#"riku opent de deur en ziet dante daar staan met zijn pistool trekt zijn 2 pistolen en zegt"hoe gaan we dit doen? #~ *'doe die blaffers weg joh....' zegt hij kalm. ik doe je niks, ik wou alleen ammunitie om mezelf te verdedigen in deze klote stad'* ~#"doet zijn pistolen weer weg en steekt zijn hand uit" ik ben riku#~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 8:26 am
dynezzz -Inferis911- dynezzz ~#"riku opent de deur en ziet dante daar staan met zijn pistool trekt zijn 2 pistolen en zegt"hoe gaan we dit doen? #~ *'doe die blaffers weg joh....' zegt hij kalm. ik doe je niks, ik wou alleen ammunitie om mezelf te verdedigen in deze klote stad'* ~#"doet zijn pistolen weer weg en steekt zijn hand uit" ik ben riku#~ *legt het doosje kogels op de bank naast hem en stopt zijn pistool in de holster. Daarna geeft hij Riku een hand. hij antwoord; 'ik ben Dante'*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 8:32 am
-Inferis911- dynezzz -Inferis911- dynezzz ~#"riku opent de deur en ziet dante daar staan met zijn pistool trekt zijn 2 pistolen en zegt"hoe gaan we dit doen? #~ *'doe die blaffers weg joh....' zegt hij kalm. ik doe je niks, ik wou alleen ammunitie om mezelf te verdedigen in deze klote stad'* ~#"doet zijn pistolen weer weg en steekt zijn hand uit" ik ben riku#~ *legt het doosje kogels op de bank naast hem en stopt zijn pistool in de holster. Daarna geeft hij Riku een hand. hij antwoord; 'ik ben Dante'* ~#"steekt zijn handen in zijn zak en gaat tegen de muur leunen"#~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 8:45 am
~#"riku loopt naar buiten en kijkt rond" hmm niemand te zien#~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 9:32 am
Ineens knalt Edi tegen iemand aan, die net de deur uitliep. Een jongen van ongeveer 18 jaar oud. 'Okay! Zeg, ben je een zombie ja of nee, of krijg je een klap voor je bek' sist ze als ze opstaat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 9:44 am
Salthy Ineens knalt Edi tegen iemand aan, die net de deur uitliep. Een jongen van ongeveer 18 jaar oud. 'Okay! Zeg, ben je een zombie ja of nee, of krijg je een klap voor je bek' sist ze als ze opstaat. ~#"riku staat op" hmm zie ik eruit als een zombie ofzo#~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 9:55 am
dynezzz Salthy Ineens knalt Edi tegen iemand aan, die net de deur uitliep. Een jongen van ongeveer 18 jaar oud. 'Okay! Zeg, ben je een zombie ja of nee, of krijg je een klap voor je bek' sist ze als ze opstaat. ~#"riku staat op" hmm zie ik eruit als een zombie ofzo#~ 'Nou dat niet echt, maar je weet het nooit zeker' zei Edi nog steeds wat wantrouwig. 'Laat eens een emotie zien?'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 9:59 am
Salthy dynezzz Salthy Ineens knalt Edi tegen iemand aan, die net de deur uitliep. Een jongen van ongeveer 18 jaar oud. 'Okay! Zeg, ben je een zombie ja of nee, of krijg je een klap voor je bek' sist ze als ze opstaat. ~#"riku staat op" hmm zie ik eruit als een zombie ofzo#~ 'Nou dat niet echt, maar je weet het nooit zeker' zei Edi nog steeds wat wantrouwig. 'Laat eens een emotie zien?' ~#" kijkt rond en denkt" zal ik het doen of niet' ja nu of nooit"pakt haar hoofd vast met 2 handen en zoent haar"#~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|