|
|
|
|
Posted: Tue Nov 01, 2005 3:15 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 01, 2005 3:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 01, 2005 11:18 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 4:45 am
-peta upp-
NYA MEDLEMMAR ! KLURA UT DEN HÄR !
Jag kunde svarit förut, men glömde. Så jag löste den igen, tog mig 5 min ! -stolt-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 5:58 am
Oj, det här säger mig igenting. Jag suger på att lösa sånt här. Men nu kommer jag ju inte att kunna sova eller göra nått annat över huvud taget gonk domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 5:59 am
Du kan ju bara fråga mig eller Madox om du vill ha svaret.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 6:02 am
Anashi` Du kan ju bara fråga mig eller Madox om du vill ha svaret.. XD Du får gärna pm'a det till mig! heart Jag har teorier, men inget som verkar så bra att det skulle vara lösningen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 2:05 am
Wtf! Jag är bara fast i matematiska uträkningar! Men så blir det om man går natur, man vill alltid ta den svåraste vägen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 2:12 am
jag kanske kan, men isf så var det både lätt och aningen skummt, såg jag antar att jag ahr fel =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 2:28 am
Jalkazar Wtf! Jag är bara fast i matematiska uträkningar! Men så blir det om man går natur, man vill alltid ta den svåraste vägen... Tänk inte så mycket matte.
Försök att tänka på ett mer, simpelt sätt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 3:28 am
Anashi` Jalkazar Wtf! Jag är bara fast i matematiska uträkningar! Men så blir det om man går natur, man vill alltid ta den svåraste vägen... Tänk inte så mycket matte.
Försök att tänka på ett mer, simpelt sätt. Han fick aldrig en fråga? 10 var ju bara ett utrop liksom...
Annars så finns ju 3, 6 och 12 i 3'ans tabell razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 4:28 am
Jag försökte en massa när Madox först postade det här, men kom aldrig på svaret. Nu gjorde jag det ganska snabbt biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 5:54 am
Jalkazar Anashi` Jalkazar Wtf! Jag är bara fast i matematiska uträkningar! Men så blir det om man går natur, man vill alltid ta den svåraste vägen... Tänk inte så mycket matte.
Försök att tänka på ett mer, simpelt sätt. Han fick aldrig en fråga? 10 var ju bara ett utrop liksom...
Annars så finns ju 3, 6 och 12 i 3'ans tabell razz Men han skulle ju svara rätt nummer på "frågan" som han fick.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 5:55 am
Niddler Jag försökte en massa när Madox först postade det här, men kom aldrig på svaret. Nu gjorde jag det ganska snabbt biggrin Bra jobbat i så fall. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|