|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 01, 2005 10:08 am
Ik wil hebben: F.E.A.R Doom 3 Far Cry; Instincts (AARRG nog niet op ps2) gonk
maar eerst een goede pc (of laptop) 3nodding blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 10, 2005 3:35 pm
op moment speel ik:
shadow of the colossus (dit is geen game meer ... dit is een kunst werk eek ) farhenheit F.E.A.R. (deze is toch echt te vet gewoon zo realistisch en je leeft je echt veel te diep in deze game black and white 2 (hij is echt een stuk beter geworden)
favo games:
hmm alle FF's wel al heb ik er geen van allen uitgespeeld ze zitten allemaal op 70 speel uur en dan stop ik meestal een tijd ( een ander spel spelen ofzo) en dan weer na zoveel tijd ga ik weer verder sweatdrop
tales of symphonia veel mmorpg (world of warcraft, diablo 2 en stuff like that) halo 1 en 2 alle resident evils biggrin (vooral 4 die is echt zo goed, en damn you ps2 for putting in more content gonk ) battlefield series half-life series gemma unimusha en nog zoveel meer maar mij al time favo games zijn toch wel de legend of zelda series
ik heb meestal eigenlijk bij alles wel een hele brede smaak kwa soort games ^^
ik ben zelf ook een game aan het maken met een maat van mij maar dat project staat stil op moment .. -_- biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[NL]Hylian Knight Link[Nl
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 2:08 am
The Dark Hell op moment speel ik: shadow of the colossus (dit is geen game meer ... dit is een kunst werk eek ) farhenheit F.E.A.R. (deze is toch echt te vet gewoon zo realistisch en je leeft je echt veel te diep in deze game black and white 2 (hij is echt een stuk beter geworden) favo games: hmm alle FF's wel al heb ik er geen van allen uitgespeeld ze zitten allemaal op 70 speel uur en dan stop ik meestal een tijd ( een ander spel spelen ofzo) en dan weer na zoveel tijd ga ik weer verder sweatdrop tales of symphonia veel mmorpg (world of warcraft, diablo 2 en stuff like that) halo 1 en 2 alle resident evils biggrin (vooral 4 die is echt zo goed, en damn you ps2 for putting in more content gonk ) battlefield series half-life series gemma unimusha en nog zoveel meer maar mij al time favo games zijn toch wel de legend of zelda series ik heb meestal eigenlijk bij alles wel een hele brede smaak kwa soort games ^^ ik ben zelf ook een game aan het maken met een maat van mij maar dat project staat stil op moment .. -_- biggrin ik heb een beetje cometaat op die resident evil4: deze zal oorspronkelijk op de gamecube uitkomen aleen opde cubes maar een halve jaar later......... evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 2:40 am
Hylian Knight Link The Dark Hell op moment speel ik: shadow of the colossus (dit is geen game meer ... dit is een kunst werk eek ) farhenheit F.E.A.R. (deze is toch echt te vet gewoon zo realistisch en je leeft je echt veel te diep in deze game black and white 2 (hij is echt een stuk beter geworden) favo games: hmm alle FF's wel al heb ik er geen van allen uitgespeeld ze zitten allemaal op 70 speel uur en dan stop ik meestal een tijd ( een ander spel spelen ofzo) en dan weer na zoveel tijd ga ik weer verder sweatdrop tales of symphonia veel mmorpg (world of warcraft, diablo 2 en stuff like that) halo 1 en 2 alle resident evils biggrin (vooral 4 die is echt zo goed, en damn you ps2 for putting in more content gonk ) battlefield series half-life series gemma unimusha en nog zoveel meer maar mij al time favo games zijn toch wel de legend of zelda series ik heb meestal eigenlijk bij alles wel een hele brede smaak kwa soort games ^^ ik ben zelf ook een game aan het maken met een maat van mij maar dat project staat stil op moment .. -_- biggrin ik heb een beetje cometaat op die resident evil4: deze zal oorspronkelijk op de gamecube uitkomen aleen opde cubes maar een halve jaar later......... evil Resident Evil was oorspronkelijk een Playstation spel, dus ik weet niet waarom je zeikt. Trouwens, de Cube heeft nog steeds veel Cube Exclusives. Wat dacht je van Mario en Zelda? Ik zie die niet zo gauw op een andere console, tenzij als cameo. Ik vind het een beetje lullig om Playstation bezitters in een negatief dachtlicht te zetten alleen omdat ze blij zijn dat 'hun'' reeks eindelijk is teruggekeerd naar de Playstation. ( Ik tel bewust de RE: Outbreak spellen op de PS2 niet mee omdat die spellen gewoonweg te kut zijn om een RE spel genoemd te kunnen worden. )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 5:52 am
COUNTER-STRIKE:SOURCE!! mehehe tops score: 64 kills 0 keer dood! >:3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 7:56 am
Beste spellen op het moment:
Tales of Symphonia Sonic Adventure 2: Battle.
Meest uitdagende spellen ooit:
Super Monkey Ball 1&2
Heb ze allebei uitgespeeld. cool Kostte me teveel tijd van m'n leven.xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 12:06 pm
Kavauras Beste spellen op het moment:
Tales of Symphonia Sonic Adventure 2: Battle.
Meest uitdagende spellen ooit:
Super Monkey Ball 1&2
Heb ze allebei uitgespeeld. cool Kostte me teveel tijd van m'n leven.xD owja, moeilijkste spel voor mij ooit: MGS 3 op EUROPEAN EXTREME!!, het is me nog GVD gelukt ook!!! HAHAHA *im sooo good* (het stinkt hier.. naar eigendunk)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 2:16 pm
Alzheimer Hylian Knight Link The Dark Hell op moment speel ik: shadow of the colossus (dit is geen game meer ... dit is een kunst werk eek ) farhenheit F.E.A.R. (deze is toch echt te vet gewoon zo realistisch en je leeft je echt veel te diep in deze game black and white 2 (hij is echt een stuk beter geworden) favo games: hmm alle FF's wel al heb ik er geen van allen uitgespeeld ze zitten allemaal op 70 speel uur en dan stop ik meestal een tijd ( een ander spel spelen ofzo) en dan weer na zoveel tijd ga ik weer verder sweatdrop tales of symphonia veel mmorpg (world of warcraft, diablo 2 en stuff like that) halo 1 en 2 alle resident evils biggrin (vooral 4 die is echt zo goed, en damn you ps2 for putting in more content gonk ) battlefield series half-life series gemma unimusha en nog zoveel meer maar mij al time favo games zijn toch wel de legend of zelda series ik heb meestal eigenlijk bij alles wel een hele brede smaak kwa soort games ^^ ik ben zelf ook een game aan het maken met een maat van mij maar dat project staat stil op moment .. -_- biggrin ik heb een beetje cometaat op die resident evil4: deze zal oorspronkelijk op de gamecube uitkomen aleen opde cubes maar een halve jaar later......... evil Resident Evil was oorspronkelijk een Playstation spel, dus ik weet niet waarom je zeikt. Trouwens, de Cube heeft nog steeds veel Cube Exclusives. Wat dacht je van Mario en Zelda? Ik zie die niet zo gauw op een andere console, tenzij als cameo. Ik vind het een beetje lullig om Playstation bezitters in een negatief dachtlicht te zetten alleen omdat ze blij zijn dat 'hun'' reeks eindelijk is teruggekeerd naar de Playstation. ( Ik tel bewust de RE: Outbreak spellen op de PS2 niet mee omdat die spellen gewoonweg te kut zijn om een RE spel genoemd te kunnen worden. )ik heb der niks op tegen dat ze op andere consoles uitkomen alleen dat ze dan extra content toevoegen dat vindt ik klote crying ik wil ook die extra lvl en dat mansion die je bij de gamecube directors cut edition zit crying zelfde bij fable ik vind eigenlijk dat je je oude fable moet kunnen inleveren voor een nieuwe 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 10:29 pm
The Dark Hell Alzheimer Hylian Knight Link The Dark Hell op moment speel ik: shadow of the colossus (dit is geen game meer ... dit is een kunst werk eek ) farhenheit F.E.A.R. (deze is toch echt te vet gewoon zo realistisch en je leeft je echt veel te diep in deze game black and white 2 (hij is echt een stuk beter geworden) favo games: hmm alle FF's wel al heb ik er geen van allen uitgespeeld ze zitten allemaal op 70 speel uur en dan stop ik meestal een tijd ( een ander spel spelen ofzo) en dan weer na zoveel tijd ga ik weer verder sweatdrop tales of symphonia veel mmorpg (world of warcraft, diablo 2 en stuff like that) halo 1 en 2 alle resident evils biggrin (vooral 4 die is echt zo goed, en damn you ps2 for putting in more content gonk ) battlefield series half-life series gemma unimusha en nog zoveel meer maar mij al time favo games zijn toch wel de legend of zelda series ik heb meestal eigenlijk bij alles wel een hele brede smaak kwa soort games ^^ ik ben zelf ook een game aan het maken met een maat van mij maar dat project staat stil op moment .. -_- biggrin ik heb een beetje cometaat op die resident evil4: deze zal oorspronkelijk op de gamecube uitkomen aleen opde cubes maar een halve jaar later......... evil Resident Evil was oorspronkelijk een Playstation spel, dus ik weet niet waarom je zeikt. Trouwens, de Cube heeft nog steeds veel Cube Exclusives. Wat dacht je van Mario en Zelda? Ik zie die niet zo gauw op een andere console, tenzij als cameo. Ik vind het een beetje lullig om Playstation bezitters in een negatief dachtlicht te zetten alleen omdat ze blij zijn dat 'hun'' reeks eindelijk is teruggekeerd naar de Playstation. ( Ik tel bewust de RE: Outbreak spellen op de PS2 niet mee omdat die spellen gewoonweg te kut zijn om een RE spel genoemd te kunnen worden. )ik heb der niks op tegen dat ze op andere consoles uitkomen alleen dat ze dan extra content toevoegen dat vindt ik klote crying ik wil ook die extra lvl en dat mansion die je bij de gamecube directors cut edition zit crying zelfde bij fable ik vind eigenlijk dat je je oude fable moet kunnen inleveren voor een nieuwe 3nodding Tsja......maar wij PS2 bezitters hebben wel een hoop andere RE troep moeten zien verschijnen... surprised En zie het maar zo; de Cube heeft meer grafische kracht in tegenstelling tot de PS2, dus mag die toch ook wel wat extra's als compensatie? <3
Spel waar ik het langste mee bezig was....mmmm......dat is geloof ik GTA: San Andreas en Breath Of Fire V: Dragon Quarter. Die laatste is echt een kutspel, je hebt daar een soort balkje en als die vol is ben je Game Over. confused Telkens net voor het einde is dan dat balkje vol. -_-''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2005 9:20 am
Alzheimer The Dark Hell Alzheimer Hylian Knight Link The Dark Hell op moment speel ik: shadow of the colossus (dit is geen game meer ... dit is een kunst werk eek ) farhenheit F.E.A.R. (deze is toch echt te vet gewoon zo realistisch en je leeft je echt veel te diep in deze game black and white 2 (hij is echt een stuk beter geworden) favo games: hmm alle FF's wel al heb ik er geen van allen uitgespeeld ze zitten allemaal op 70 speel uur en dan stop ik meestal een tijd ( een ander spel spelen ofzo) en dan weer na zoveel tijd ga ik weer verder sweatdrop tales of symphonia veel mmorpg (world of warcraft, diablo 2 en stuff like that) halo 1 en 2 alle resident evils biggrin (vooral 4 die is echt zo goed, en damn you ps2 for putting in more content gonk ) battlefield series half-life series gemma unimusha en nog zoveel meer maar mij al time favo games zijn toch wel de legend of zelda series ik heb meestal eigenlijk bij alles wel een hele brede smaak kwa soort games ^^ ik ben zelf ook een game aan het maken met een maat van mij maar dat project staat stil op moment .. -_- biggrin ik heb een beetje cometaat op die resident evil4: deze zal oorspronkelijk op de gamecube uitkomen aleen opde cubes maar een halve jaar later......... evil Resident Evil was oorspronkelijk een Playstation spel, dus ik weet niet waarom je zeikt. Trouwens, de Cube heeft nog steeds veel Cube Exclusives. Wat dacht je van Mario en Zelda? Ik zie die niet zo gauw op een andere console, tenzij als cameo. Ik vind het een beetje lullig om Playstation bezitters in een negatief dachtlicht te zetten alleen omdat ze blij zijn dat 'hun'' reeks eindelijk is teruggekeerd naar de Playstation. ( Ik tel bewust de RE: Outbreak spellen op de PS2 niet mee omdat die spellen gewoonweg te kut zijn om een RE spel genoemd te kunnen worden. )ik heb der niks op tegen dat ze op andere consoles uitkomen alleen dat ze dan extra content toevoegen dat vindt ik klote crying ik wil ook die extra lvl en dat mansion die je bij de gamecube directors cut edition zit crying zelfde bij fable ik vind eigenlijk dat je je oude fable moet kunnen inleveren voor een nieuwe 3nodding Tsja......maar wij PS2 bezitters hebben wel een hoop andere RE troep moeten zien verschijnen... surprised En zie het maar zo; de Cube heeft meer grafische kracht in tegenstelling tot de PS2, dus mag die toch ook wel wat extra's als compensatie? <3
Spel waar ik het langste mee bezig was....mmmm......dat is geloof ik GTA: San Andreas en Breath Of Fire V: Dragon Quarter. Die laatste is echt een kutspel, je hebt daar een soort balkje en als die vol is ben je Game Over. confused Telkens net voor het einde is dan dat balkje vol. -_-'' xp ik ben zo iemand die naar 30 uur een spel te spelen wel genoeg heeft en dan maar iets anders gaat doen resident evil 4 had ik in 20 uur spelen uitgespeelt .. achter elkaar biggrin tegen woordig als er echt een vet spel uit is ga ik altijd met wat vrienden bij mij thuis net zo lang spelen tot we em uit hebben next up .. zelda twighlight princess biggrin jeah 48 uur marathon whoohoo ik ben nu t-shirts ervoor aan het designen met voor een tekening en achter zo can crew en dan zoon schild met een gamecube controller ofzo razz da wordt echt zo vet whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2005 9:24 am
Alzheimer Tsja......maar wij PS2 bezitters hebben wel een hoop andere RE troep moeten zien verschijnen... surprised En zie het maar zo; de Cube heeft meer grafische kracht in tegenstelling tot de PS2, dus mag die toch ook wel wat extra's als compensatie? <3
Spel waar ik het langste mee bezig was....mmmm......dat is geloof ik GTA: San Andreas en Breath Of Fire V: Dragon Quarter. Die laatste is echt een kutspel, je hebt daar een soort balkje en als die vol is ben je Game Over. confused Telkens net voor het einde is dan dat balkje vol. -_-'' xp ik ben zo iemand die naar 30 uur een spel te spelen wel genoeg heeft en dan maar iets anders gaat doen resident evil 4 had ik in 20 uur spelen uitgespeelt .. achter elkaar biggrin tegen woordig als er echt een vet spel uit is ga ik altijd met wat vrienden bij mij thuis net zo lang spelen tot we em uit hebben next up .. zelda twighlight princess biggrin jeah 48 uur marathon whoohoo ik ben nu t-shirts ervoor aan het designen met voor een tekening en achter zo can crew en dan zoon schild met een gamecube controller ofzo razz da wordt echt zo vet whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2005 10:33 pm
The Dark Hell Alzheimer Tsja......maar wij PS2 bezitters hebben wel een hoop andere RE troep moeten zien verschijnen... surprised En zie het maar zo; de Cube heeft meer grafische kracht in tegenstelling tot de PS2, dus mag die toch ook wel wat extra's als compensatie? <3
Spel waar ik het langste mee bezig was....mmmm......dat is geloof ik GTA: San Andreas en Breath Of Fire V: Dragon Quarter. Die laatste is echt een kutspel, je hebt daar een soort balkje en als die vol is ben je Game Over. confused Telkens net voor het einde is dan dat balkje vol. -_-'' xp ik ben zo iemand die naar 30 uur een spel te spelen wel genoeg heeft en dan maar iets anders gaat doen resident evil 4 had ik in 20 uur spelen uitgespeelt .. achter elkaar biggrin tegen woordig als er echt een vet spel uit is ga ik altijd met wat vrienden bij mij thuis net zo lang spelen tot we em uit hebben next up .. zelda twighlight princess biggrin jeah 48 uur marathon whoohoo ik ben nu t-shirts ervoor aan het designen met voor een tekening en achter zo can crew en dan zoon schild met een gamecube controller ofzo razz da wordt echt zo vet whee ROFL....Speedgamen is ook wel leuk. o.o' Khad Silent Hill 2 in een uurtje ( eigelijk 56 minuten xd ) uitgespeelt in plaats van de gebruikelijke 15 uur. ninja
Maar....geef mij nooit een shooter! xd Ik kan nooit goed aimen. ._.'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2005 11:09 pm
Alzheimer The Dark Hell Alzheimer Tsja......maar wij PS2 bezitters hebben wel een hoop andere RE troep moeten zien verschijnen... surprised En zie het maar zo; de Cube heeft meer grafische kracht in tegenstelling tot de PS2, dus mag die toch ook wel wat extra's als compensatie? <3
Spel waar ik het langste mee bezig was....mmmm......dat is geloof ik GTA: San Andreas en Breath Of Fire V: Dragon Quarter. Die laatste is echt een kutspel, je hebt daar een soort balkje en als die vol is ben je Game Over. confused Telkens net voor het einde is dan dat balkje vol. -_-'' xp ik ben zo iemand die naar 30 uur een spel te spelen wel genoeg heeft en dan maar iets anders gaat doen resident evil 4 had ik in 20 uur spelen uitgespeelt .. achter elkaar biggrin tegen woordig als er echt een vet spel uit is ga ik altijd met wat vrienden bij mij thuis net zo lang spelen tot we em uit hebben next up .. zelda twighlight princess biggrin jeah 48 uur marathon whoohoo ik ben nu t-shirts ervoor aan het designen met voor een tekening en achter zo can crew en dan zoon schild met een gamecube controller ofzo razz da wordt echt zo vet whee ROFL....Speedgamen is ook wel leuk. o.o' Khad Silent Hill 2 in een uurtje ( eigelijk 56 minuten xd ) uitgespeelt in plaats van de gebruikelijke 15 uur. ninja
Maar....geef mij nooit een shooter! xd Ik kan nooit goed aimen. ._.'om te richten is a mans job cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 10:23 pm
The Dark Hell Alzheimer The Dark Hell Alzheimer Tsja......maar wij PS2 bezitters hebben wel een hoop andere RE troep moeten zien verschijnen... surprised En zie het maar zo; de Cube heeft meer grafische kracht in tegenstelling tot de PS2, dus mag die toch ook wel wat extra's als compensatie? <3
Maar....geef mij nooit een shooter! xd Ik kan nooit goed aimen. ._.'om te richten is a mans job cool rofl Laat het denken dan maar aan vrouwen over.......god....ik wist niet dat het zo erg zou kunnen, maar een gast uit m'n klas zit al een half jaar vast in Kingdom Hearts in het Alice in Wonderland level.....-_-'' ( Wat dus het eerste 'echte'' level van het hele spel is. x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 17, 2005 12:26 am
Alzheimer The Dark Hell Alzheimer The Dark Hell Alzheimer Tsja......maar wij PS2 bezitters hebben wel een hoop andere RE troep moeten zien verschijnen... surprised En zie het maar zo; de Cube heeft meer grafische kracht in tegenstelling tot de PS2, dus mag die toch ook wel wat extra's als compensatie? <3
Maar....geef mij nooit een shooter! xd Ik kan nooit goed aimen. ._.'om te richten is a mans job cool rofl Laat het denken dan maar aan vrouwen over.......god....ik wist niet dat het zo erg zou kunnen, maar een gast uit m'n klas zit al een half jaar vast in Kingdom Hearts in het Alice in Wonderland level.....-_-'' ( Wat dus het eerste 'echte'' level van het hele spel is. x.xlol, ik vind prince of persia sands of time wel geinige puzzels hebben (aleen wel een beetje makkelijk.. da's jammer) ik hou van denkspellen lol, nog enkele goeie denkspellen? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |