|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 1:19 pm
My oh my, I must say.... ben ik ff blij dat de Santa van vorig jaar niet zo eng was als in sommige pre-designs XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 1:24 pm
Darlaa Dat is de laatste keer dat er een panel was zonder het aan te kondigen in de announcements.. Dit is even gedirectlinked vanuit de topic die zakou gaf;  Die jongen dat is echt zo'n anime gast die gaat zekerg populair worden. XD Ze gaan wat meer de fantasy en anime stijl op, niet slecht. Pirates! pirate ARRRR! En krijgen al die ninja samurai zeurders ook eindelijk hun zin XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 1:36 pm
Ik vind haar maar een vreemt type, tis net een uber modern switsers elf meisje dat ergens een jas heb gevonden en een ongelukje hebt gehad en het eerste de beste lapje dat ze kon vinden heeft omgedaan.
Ik vond dat ene zo lol:
Alle nieuwe leden krijgen een gratis set kleding naar hun keuze
Alle oude leden krijgen ook een gratis zet kleding aar hun keuze smile
oh, oke, dat valt me dan weer mee... dus iedereen whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 1:44 pm
Ja, maar het haalt wel wat van het 'je moet hard werlen voor je kleding' weg XD Ik durf haast te wedden dat mensen dan 4 mules gaan aanmaken om de kleren te krijgen sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 1:51 pm
kittyocean Ja, maar het haalt wel wat van het 'je moet hard werlen voor je kleding' weg XD Ik durf haast te wedden dat mensen dan 4 mules gaan aanmaken om de kleren te krijgen sad hmm ik denk het niet, als echt iedereen ze krijgt zullen ze nouwelijks waarde hebben en kun je ze net zo makkelijk in de marktplace kopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 2:31 pm
bedoelen ze echt een set van weet ik veel, of een goedkoop winkel setje ofzow....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 2:34 pm
.~Horsie~Anne~. bedoelen ze echt een set van weet ik veel, of een goedkoop winkel setje ofzow.... er staan plaatjes in die topic het ziet er veelbelovend uit vind ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 2:03 am
Gratis kleding is altijd leuk ^.^ Ik denk gewoon een goedkoop winkelsetje smile Maar ik denk wel dat veel mensen nu allemaal fake accounts gaan aanmaken voor die setjes.... Nja, ik heb gelukkig genoeg mules.... voor elk een setje cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 2:10 am
Oranjekorfbalpizza! Gratis kleding is altijd leuk ^.^ Ik denk gewoon een goedkoop winkelsetje smile Maar ik denk wel dat veel mensen nu allemaal fake accounts gaan aanmaken voor die setjes.... Nja, ik heb gelukkig genoeg mules.... voor elk een setje cool ik ook net
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 2:22 am
Ik heb er twee XD Donate anyone? Tja, in het begin zal het wel veel kosten, omdat het dan nieuw is, maar de prijs zal wel heel drastisch snel dalen dan. Als mensen niet opletten, denken ze: WOW! Leuke items! Moet ik hebben! ---- s**t! ze zijn GRATIS?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 2:24 am
FF ook direct-linken: (OOOO! eek )  De laatste lijkt de Greek pants en Greek Sandals (of hoe ze ook mogen heten) te zijn. Identify anyone?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 2:27 am
kittyocean FF ook direct-linken: (OOOO! eek )  De laatste lijkt de Greek pants en Greek Sandals (of hoe ze ook mogen heten) te zijn. Identify anyone? eerste g-lol schoenen lijkkt wel tweede die boxer (mar dat kan ik fout hebben) derde schoenen ken ik ook en ik vind de broek van die voierde op de ocreans dinges lijken XD ik vin ze alemaal wel cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 2:29 am
Free clothes. I dig the word free XD Dat is dus genoeg voor mij XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 2:40 am
kittyocean Free clothes. I dig the word free XD Dat is dus genoeg voor mij XD voor mij ook ik hoop dayt ze snel komen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 2:43 am
De wereld is ook gratis x3 Ik denk niet dat het bestaande items zijn, maar nieuwe... Ook al lijken ze misschien ergens op ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |