|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 10, 2008 2:20 pm
tackar allihopa! : D @DrCarl japp de är vi :b @MissSweden tackar, jag fick en enhjuling precis som jag önskade mig wink @Tebasile du är inte försen vi fyller idag :b
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 11, 2008 1:45 am
Svea Viking tackar allihopa! : D @DrCarl japp de är vi :b @MissSweden tackar, jag fick en enhjuling precis som jag önskade mig wink @Tebasile du är inte försen vi fyller idag :b Åh, en enhjuling Min kusin försökte lära mej en gång men jag tränade inte tillräckligt så jag lärde mej aldrig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 11, 2008 1:53 pm
Svea Viking @Tebasile du är inte försen vi fyller idag :b ...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... .::Härligt, då var jag inte sen med att gratta::. blir så förvirrad med gaia, tiden/dagarna blir lix lite snea för att de ska passa :b
...stain the glass with windows, extortionate and cold stare...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 12, 2008 2:28 am
fixfax Svea Viking tackar allihopa! : D @DrCarl japp de är vi :b @MissSweden tackar, jag fick en enhjuling precis som jag önskade mig wink @Tebasile du är inte försen vi fyller idag :b Åh, en enhjuling Min kusin försökte lära mej en gång men jag tränade inte tillräckligt så jag lärde mej aldrig jag kommer inte ge upp! domokun xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 12, 2008 2:30 am
Tebasile Svea Viking @Tebasile du är inte försen vi fyller idag :b ...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... .::Härligt, då var jag inte sen med att gratta::. blir så förvirrad med gaia, tiden/dagarna blir lix lite snea för att de ska passa :b
...stain the glass with windows, extortionate and cold stare...
mjo jag håller med xD man vet aldrig riktigt när en tråd har skapats osv xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 16, 2008 1:18 am
Jaha var ni tvillingar x'D ? Grattis!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 16, 2008 2:03 pm
[ M.I.A ] Jaha var ni tvillingar x'D ? Grattis! haha ja, de trodde jag alla visste redan! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 22, 2008 11:11 am
Svea Viking [ M.I.A ] Jaha var ni tvillingar x'D ? Grattis! haha ja, de trodde jag alla visste redan! XD Trodde jag också XD hehe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 22, 2008 11:21 am
Taihen da Svea Viking [ M.I.A ] Jaha var ni tvillingar x'D ? Grattis! haha ja, de trodde jag alla visste redan! XD Trodde jag också XD hehe
Jag visste wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|