|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 23, 2008 11:11 am
Rezzzi Kaito-Tena heej xD va kul att du är tillbaka Meg kommer du kanske ihåg..iaf inte..så är jag kaitotena ..xD kommer ihåg.. @[M.I.A]: kommer ihåg.. @Umite: Kommer ihåg wohoo! pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 23, 2008 11:20 am
Kaito-Tena Rezzzi Kaito-Tena heej xD va kul att du är tillbaka Meg kommer du kanske ihåg..iaf inte..så är jag kaitotena ..xD kommer ihåg.. @[M.I.A]: kommer ihåg.. @Umite: Kommer ihåg wohoo! pirate Vem vill komma ihåg dej? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 23, 2008 12:24 pm
princess_nour Du kommer nog inte ihåg mig :O The name's Nour, nice to meet ya C: Vem f_n är du??! jag blir lite rädd nu crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 23, 2008 12:31 pm
Rezzzi princess_nour Du kommer nog inte ihåg mig :O The name's Nour, nice to meet ya C: Vem f_n är du??! jag blir lite rädd nu crying Mission accomplished cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 23, 2008 1:45 pm
princess_nour Rezzzi princess_nour Du kommer nog inte ihåg mig :O The name's Nour, nice to meet ya C: Vem f_n är du??! jag blir lite rädd nu crying Mission accomplished cool Du är säkert ho den dära nour som jag träffade på v-kon
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 23, 2008 1:51 pm
Rezzzi snelhest  Välkommen tillbaka! Vad var det för fel på burken? Drivrutinerna slutade funka så tillslut kunde jag inte ens gå ut på internet och fixa tillbaks dom... + det var inget virus :/  Ominstallera windows. Dock förlorar du all data på den partitionen som du lagt widows på, men burken kanske funkar då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 23, 2008 1:53 pm
fixfax Kaito-Tena Rezzzi Kaito-Tena heej xD va kul att du är tillbaka Meg kommer du kanske ihåg..iaf inte..så är jag kaitotena ..xD kommer ihåg.. @[M.I.A]: kommer ihåg.. @Umite: Kommer ihåg wohoo! pirate Vem vill komma ihåg dej? wink  Du, jag och din mamma smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 24, 2008 1:49 am
Rezzzi princess_nour Rezzzi princess_nour Du kommer nog inte ihåg mig :O The name's Nour, nice to meet ya C: Vem f_n är du??! jag blir lite rädd nu crying Mission accomplished cool Du är säkert ho den dära nour som jag träffade på v-kon You can't be sure ~
>B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 24, 2008 6:05 am
Jag minns dig ^^ Jag är Sonozaki-Chan, men den användaren blev bannad, så numera är jag Devita.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 24, 2008 3:41 pm
fixfax Kaito-Tena Rezzzi Kaito-Tena heej xD va kul att du är tillbaka Meg kommer du kanske ihåg..iaf inte..så är jag kaitotena ..xD kommer ihåg.. @[M.I.A]: kommer ihåg.. @Umite: Kommer ihåg wohoo! pirate Vem vill komma ihåg dej? wink D :... vad har jag gjort dej?! VAAD???!!! >XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 26, 2008 11:25 am
Vem f*n?
haha nemen hejsan de va inte länge sen jag såg dig faktiskt, någon dag för att vara exakt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|