|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 9:36 am
Sonozaki-Chan Lordi försämrade allt, efter förra året så förstod jag att melodifestivalen är ner för räkning. a du pratar om Eurovision...nää lordi var ju bäst av dom alla xD men Carola skulle ha fått andra plats :T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 9:38 am
Men vet ni att här i Sverige så är det jättebra med melodifestival..för det är rättvist om vem som vinner...men tex i Ryssland så bestämmer dom själva det tror jag, eller är det för pengarnas skull, iaf så ska Dima Bilan uppträda igen i år precis som för-förra året ö_ö'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2008 10:40 pm
Kaito-Tena Svea Viking jag tror att vi kommer förlora stenhårt i eurovision, iofs beror de ju på hur dåliga alla andra länder är. Jag tycker att Amy D, Nordman eller tvillingarna skulle vunnit, då hade vi nog haft större chans i Serbien. d: Heja på Amy Diamond?! >XD du ska skämmas xD a**å hon ska ta o vända sin röv till den LILLA melodifestivalen..annars ser det bara löjligt ut. Det är ju melodifestival för vuxna, så man borde vara 18 år D: Nej jag skämtar inte, Amy sjunger grymt bra om du frågar mig, mycke bättre än perelli xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 3:07 am
Svea Viking Kaito-Tena Svea Viking jag tror att vi kommer förlora stenhårt i eurovision, iofs beror de ju på hur dåliga alla andra länder är. Jag tycker att Amy D, Nordman eller tvillingarna skulle vunnit, då hade vi nog haft större chans i Serbien. d: Heja på Amy Diamond?! >XD du ska skämmas xD a**å hon ska ta o vända sin röv till den LILLA melodifestivalen..annars ser det bara löjligt ut. Det är ju melodifestival för vuxna, så man borde vara 18 år D: Nej jag skämtar inte, Amy sjunger grymt bra om du frågar mig, mycke bättre än perelli xD Jag måste erkänna att jag tycker bättre och bättre om Amy! X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 4:31 am
HolyCheesus Svea Viking Kaito-Tena Svea Viking jag tror att vi kommer förlora stenhårt i eurovision, iofs beror de ju på hur dåliga alla andra länder är. Jag tycker att Amy D, Nordman eller tvillingarna skulle vunnit, då hade vi nog haft större chans i Serbien. d: Heja på Amy Diamond?! >XD du ska skämmas xD a**å hon ska ta o vända sin röv till den LILLA melodifestivalen..annars ser det bara löjligt ut. Det är ju melodifestival för vuxna, så man borde vara 18 år D: Nej jag skämtar inte, Amy sjunger grymt bra om du frågar mig, mycke bättre än perelli xD Jag måste erkänna att jag tycker bättre och bättre om Amy! X3 någon som håller med mig! : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 4:49 am
Jag håller med SViking men ja tyckte bättre om Norman och tvillingarna än Amy men hon var bra hon också x3 sämst tyckte ja att sibel va och sen pirelli eller hur de stavas =P (och sen va de ju hon.. frida hon av också sämst)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 7:58 am
Hur skulle det vara om bra band ställde upp istället för random fuxers? Tex, om In flames skulle vara med, SVT skulle få mer tittare eftersom In flames är såpass stora som de är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 8:07 am
Sonozaki-Chan Hur skulle det vara om bra band ställde upp istället för random fuxers? Tex, om In flames skulle vara med, SVT skulle få mer tittare eftersom In flames är såpass stora som de är. aa..men då ska dom ju skicka in ett bidrag..och sen om dom väljs in så är dom med :3 det är ju folket som bestämmer om dom ska vara med, inte själva programmet xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 11:08 am
fixfax Svea Viking jag tror att vi kommer förlora stenhårt i eurovision, iofs beror de ju på hur dåliga alla andra länder är. Jag tycker att Amy D, Nordman eller tvillingarna skulle vunnit, då hade vi nog haft större chans i Serbien. d: Naj, naj. I love Europe! biggrin Japp christer sjögren For life heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 11:45 am
Tror med tanke på låten att vi får en bra placering i eurovision, även om norra europa och västra inte kan ta hem det längre! ''Hoppas'' att inte varje enskilt land har skala 1-12 poäng, för man röstar ju på sina grannländer!. lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 12:59 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 2:29 pm
jag tyckte inte pirelli skulle vinna,gillar inte henne men jag tyckte att sanna nilsen och de under pirelli kunde ha vunnit men inte aldra längst ner,men nordman var bra och bwo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 2:37 pm
Tyckte att BWO skulle vunnit ^^
Men så länge vi inte skickar Christer Sjögren dit ner så är jag glad... Hans bidrag var helt jävla dränkt i smör : o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 5:14 pm
Christer Sjögren, där har vi en förebild för oss alla!
Oavsätt vilken låt han sjunger så låter det som en julsång Is this awesome? (Y/N)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 18, 2008 8:11 am
Christer Sjögrens låt var ju så dålig det var därför jag ville ha honom på Eurovision + att han sjunger om europa wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|