|
|
|
|
Posted: Sat Mar 08, 2008 10:12 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 11:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 3:46 pm
Miss Sweden of 83 Jag skulle vilja ha en ny drömavi! Jag vill ha en i guld och vitt och den får kosta max 3 milj. Jag har tyvärr inget speciellt item som jag vill ha med. Men envisas du så kan du väl ta med golden laurels. Tack! Jag har väntat lite med den här för jag tänkte att den nog skulle bli svår. Men jag har ingen aning om va du har för hår och ögon o.o'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 10:31 pm
LostWithin Miss Sweden of 83 Jag skulle vilja ha en ny drömavi! Jag vill ha en i guld och vitt och den får kosta max 3 milj. Jag har tyvärr inget speciellt item som jag vill ha med. Men envisas du så kan du väl ta med golden laurels. Tack! Jag har väntat lite med den här för jag tänkte att den nog skulle bli svår. Men jag har ingen aning om va du har för hår och ögon o.o' Oj tänkte inte på det... gula ögon 1, bas rosa, hår classic flip ljus grå. Hoppas du kommer på nått.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 10, 2008 12:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 10, 2008 4:36 pm
Den blev rätt mörk och tråkig. Nog ganska stor chans att jag försöker igen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 10, 2008 5:55 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 10, 2008 9:41 pm
Vad söt! Tack! Jag gillar bara inte angelic headband... den är för blå. Annars jätte fin!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 11, 2008 1:47 am
LostWithin Den blev rätt mörk och tråkig. Nog ganska stor chans att jag försöker igen.  hehe tackar razz den blev rätt bra ändå! fast jag gillar inte lien xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 11, 2008 12:42 pm
 :[ Jag vet inte ens hur man får en tektek länk med sitt iventory i...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 11, 2008 12:49 pm
snelhest  :[ Jag vet inte ens hur man får en tektek länk med sitt iventory i... finns en bild på föregående sida ~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 11, 2008 1:07 pm
Svea Viking snelhest  :[ Jag vet inte ens hur man får en tektek länk med sitt iventory i... finns en bild på föregående sida ~ Raaawr!! Jag måste varit blind... missade den totalt. Tack för hjälpen viking! smile Och nu hittar jag inte hur jag kan få upp mina items..... damn gaia som tagit bort dom nedre länkarna *stab* *stab* Edit: hittade det xD So, if du orkar så är detta min url: http://www.tektek.org/dream/dream.php?src=env&env=53877
Har två av: Gothic veil Gift of the goddess Demonic anklets (har egentligen 3, men 1 är utlånad.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|