|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 11:15 pm
Valgarv Drevlin, glöm nu inte min utmaning. Vågar du köra på det här konventet? ninja s**t, har ju glömt kontrollerna helt. XD Kan ju ge det ett försök iaf nu när jag inte är med och arrangerar så ska jag ha tid iaf. :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 5:44 am
Ja kommrt eventuelt om jag har klarat teoriprovet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 6:55 am
Dimjardo Ja kommrt eventuelt om jag har klarat teoriprovet. Lägg på ett kol, då! ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 5:25 am
Så om man skulle komma som nr 221, och reser ända från Karlstad, så kommer man inte in? ;C
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 10:45 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 04, 2008 12:59 pm
Så om man skulle komma som nr 222, och reser ända från Hallsta, så kommer man inte in? ;C
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 6:15 am
Prof Krim Så om man skulle komma som nr 222, och reser ända från Hallsta, så kommer man inte in? ;C Vi kan nog fixa VIP biljetter. ;3 Grejen är, det gör inget om det kommer 250 pers. MEN, eftersom att meningen med konventet är att det ska vara lite mindre, så har jag skrivit att det bara kommer att finnas runt 220 biljetter, så att det inte blir smockfullt med folk alá UppCon. Hajjaru?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 06, 2008 2:39 am
iMeijerem Dimjardo Ja kommrt eventuelt om jag har klarat teoriprovet. Lägg på ett kol, då! ;D Okey jag ska göra mitt bästa ^^. Hoppas att jag kommer in om jag far ner. Liksom måste fara ända från Bjästa och det är typ 55 mil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 06, 2008 10:04 pm
Ingen fest utan Junior :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 08, 2008 12:22 pm
Messenger-Master Ingen fest utan Junior :p Lol, lätt. Ses där. :B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 7:33 am
iMeijerem Prof Krim Så om man skulle komma som nr 222, och reser ända från Hallsta, så kommer man inte in? ;C Vi kan nog fixa VIP biljetter. ;3 Grejen är, det gör inget om det kommer 250 pers. MEN, eftersom att meningen med konventet är att det ska vara lite mindre, så har jag skrivit att det bara kommer att finnas runt 220 biljetter, så att det inte blir smockfullt med folk alá UppCon. Hajjaru? Lol, det låter flummigt. Det kör vi på.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2008 1:50 pm
Niddler Lol, det låter flummigt. Det kör vi på. Allt blir flumm när jag är med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 2:43 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 5:02 pm
Fett soft att sova på culturen, men varför kan man inte sova var man vill? :C Det blir så lökigt i boxarna ju. >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 19, 2008 12:58 pm
Prof Krim Fett soft att sova på culturen, men varför kan man inte sova var man vill? :C Det blir så lökigt i boxarna ju. >: Box1 är ENORM, Box2 är stor~ Och vissa sitter väl uppe hela natten. Borde inte bli så lökigt. :3 Och om det nu blir det drar vi upp ventilation till max.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|