|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 1:09 pm
Kaito-Tena starter...hmm....men..vadå starter.. gaia har fan funnits i flera år nu vrf ska man ha starter saker igen?! x'D starter saker har ju funnits länge : / de har bara kommit nya nu, allt var bättre på den tiden man fick peasant grejer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 1:29 pm
Svea Viking Kaito-Tena starter...hmm....men..vadå starter.. gaia har fan funnits i flera år nu vrf ska man ha starter saker igen?! x'D starter saker har ju funnits länge : / de har bara kommit nya nu, allt var bättre på den tiden man fick peasant grejer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 1:31 pm
a**å har punk streak håret försvunnit? jag hittar det inte nu sen dom nya frisyrerna kommit D: jag som ville byta till det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 1:46 pm
Umite a**å har punk streak håret försvunnit? jag hittar det inte nu sen dom nya frisyrerna kommit D: jag som ville byta till det kan gå och kolla :'3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 1:48 pm
Svea Viking Umite a**å har punk streak håret försvunnit? jag hittar det inte nu sen dom nya frisyrerna kommit D: jag som ville byta till det kan gå och kolla :'3 WTH!? kan inte heller hitta den! O:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 1:54 pm
men vad elakt att ta bort bara den, alla andra verkar ju finnas kvar D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 1:55 pm
Svea Viking Svea Viking Umite a**å har punk streak håret försvunnit? jag hittar det inte nu sen dom nya frisyrerna kommit D: jag som ville byta till det kan gå och kolla :'3 WTH!? kan inte heller hitta den! O:indeed.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:03 pm
skumt. det fanns fortfarande när jag kollade första rundan men nu kan inte jag heller hitta det. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:28 pm
är det bara jag som kan se den? o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:32 pm
[ M.I.A ] är det bara jag som kan se den? o_o antagligen o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:36 pm
Kaito-Tena snelhest  håt håååt~ Vet du varför jag skrev fel?!? för att du sen skulle skriva det, och sen så skulle jag rätta till det, o alla bah 'eh, vrf skriver han 'håt'?' -call it revenge~ xD  >_< Folk kan ju läsa dedär och förstå varför jag skrev det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 2:38 am
snelhest Kaito-Tena snelhest  håt håååt~ Vet du varför jag skrev fel?!? för att du sen skulle skriva det, och sen så skulle jag rätta till det, o alla bah 'eh, vrf skriver han 'håt'?' -call it revenge~ xD  >_< Folk kan ju läsa dedär och förstå varför jag skrev det? ...att du är 'het'? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 2:42 am
Sonozaki-Chan Svea Viking Svea Viking Umite a**å har punk streak håret försvunnit? jag hittar det inte nu sen dom nya frisyrerna kommit D: jag som ville byta till det kan gå och kolla :'3 WTH!? kan inte heller hitta den! O:indeed. omg..verkligen borta ö_ö så sepe att ta bort dom...dom som va så snygga xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 17, 2008 2:12 am
Uhm, visst dom va ganska fina men ja föredrar de gamla >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 17, 2008 3:04 am
Taihen da Uhm, visst dom va ganska fina men ja föredrar de gamla >.< De flesta såg rätt sjuka ut men jag tycker det är najs att vi fick fler som inte va så dyra :3 Kan nog hända att jag köper en senare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|