|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 9:09 am
Terishi Wtf? o.o mirror what?! .w.' förklara nu för den segaX3 Jo en länk som många använder i bl.a sina sigs som gör du ser din egen avi. Var populär ett tag(minns inte när) och nu verkar den ha kommit tillbaka. Stör mej rätt mäktigt på den eftersom hälften av användarna fortfarande inte fattar vad det är.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 9:14 am
Jag tänker inte göra ett undantag för folk här på dalahästen, sorry, men nu raporterar jag meddelandena. Inklusive dom som har quotat posten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 9:22 am
Cassandra G Varcolaci Jag tänker inte göra ett undantag för folk här på dalahästen, sorry, men nu raporterar jag meddelandena. Inklusive dom som har quotat posten. Yay, kul sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 9:30 am
LostWithin Terishi Wtf? o.o mirror what?! .w.' förklara nu för den segaX3 Jo en länk som många använder i bl.a sina sigs som gör du ser din egen avi. Var populär ett tag(minns inte när) och nu verkar den ha kommit tillbaka. Stör mej rätt mäktigt på den eftersom hälften av användarna fortfarande inte fattar vad det är.aldrig hört om sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 9:32 am
fixfax Cassandra G Varcolaci Jag tänker inte göra ett undantag för folk här på dalahästen, sorry, men nu raporterar jag meddelandena. Inklusive dom som har quotat posten. Yay, kul sweatdrop yay hålla med sweatdrop bli rappoterad av något jag alldrig hört talas om.. där ser man vad jag borde undvika denna sidan egentligen .__.'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 9:35 am
Cassandra G Varcolaci Jag tänker inte göra ett undantag för folk här på dalahästen, sorry, men nu raporterar jag meddelandena. Inklusive dom som har quotat posten. Varför är den förbjuden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 9:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 9:48 am
LostWithin Cassandra G Varcolaci Jag tänker inte göra ett undantag för folk här på dalahästen, sorry, men nu raporterar jag meddelandena. Inklusive dom som har quotat posten. Varför är den förbjuden? The answers is in here
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 9:55 am
fixfax LostWithin Cassandra G Varcolaci Jag tänker inte göra ett undantag för folk här på dalahästen, sorry, men nu raporterar jag meddelandena. Inklusive dom som har quotat posten. Varför är den förbjuden? The answers is in here
Åfan confused Jaja, där ser man..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 10:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 10:01 am
Scouten_The_Angel irori d e förmodligen den där mirrorlänken.. den verkar ha blivit väldigt populär :S i know but eny way first time u see it u freeek aout whee i only kiss kiss kiss when the sun don't shine~ UWOHOOOW~ heart
 MY AVATAR?! O.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 10:30 am
kolla vad en jävla idiot skickade till mig scream säga åt mig vad jag ska göra
I got a message from Amarillo Sky (one of the admins) telling me that the code is against the TOS because its a glitch. It was in my sig and they locked my sig until I went and paid gold for them to unlock it. Believe me or not because you'll only get a warning from the admins and have the PMs you put the code in deleted. I dont know what happens if you dont stop after the warning. But I thought I'd just let you know so you can do with the information what you wish. Respectfully .Charred.Frog.Legs.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 10:42 am
Wilibald kolla vad en jävla idiot skickade till mig scream säga åt mig vad jag ska göra I got a message from Amarillo Sky (one of the admins) telling me that the code is against the TOS because its a glitch. It was in my sig and they locked my sig until I went and paid gold for them to unlock it. Believe me or not because you'll only get a warning from the admins and have the PMs you put the code in deleted. I dont know what happens if you dont stop after the warning. But I thought I'd just let you know so you can do with the information what you wish. Respectfully .Charred.Frog.Legs. Det var ingen jävla idiot. Den personen försökte göra dej en tjänst. Det är emot TOS.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 11:33 am
LostWithin Wilibald kolla vad en jävla idiot skickade till mig scream säga åt mig vad jag ska göra I got a message from Amarillo Sky (one of the admins) telling me that the code is against the TOS because its a glitch. It was in my sig and they locked my sig until I went and paid gold for them to unlock it. Believe me or not because you'll only get a warning from the admins and have the PMs you put the code in deleted. I dont know what happens if you dont stop after the warning. But I thought I'd just let you know so you can do with the information what you wish. Respectfully .Charred.Frog.Legs. Det var ingen jävla idiot. Den personen försökte göra dej en tjänst. Det är emot TOS. pwnd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 12:24 pm
Tycker att ballongerna kunde vart svart oxå, och det borde finnas en smälld pose.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|