|
|
|
|
Posted: Sat Aug 27, 2005 4:44 pm
Kavin peruskoulusta ala-asteen kaksi ekaa vuotta Puotilan Ala-Asteella erikoisluokalla, loput ala-asteesta Vuosaaressa, kolme seuraavaa vuotta Tehtaanpuiston Yla-asteella, lukio-opinnot neljassa vuodessa Itakeskuksen Lukiossa, valmistuin kevaalla 2005 ylioppilaaks ja nyt on koulu finito ainakin jokskin aikaa. Pitais saada siviilipalvelus pois alta stressed Olin pari kuukautta armeijassa mutta paattivat laakarit siella etta mun ei kannattas raastaa itseeni fyysisesti siella ja antoivat siirron sivariin. Se harmitti ja paljon... confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 12:09 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 28, 2005 9:06 am
mina pikkuisena menen vasta yla-asteelle.. ensimmaisella enkun tunnilla ope kertoi etta on miltei mahdotonta saada kymppi enkusta.. jaahas.. se siita
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 7:21 am
Tanaan se koulu siis vihdoin alkoi minunkin osaltani. neutral Eipa siina ehtinyt paljoa tuttavuutta tehda,kun ryhma paloiteltiin juuri silla tavalla,etta tyypit,joiden kanssa olin jutellut aamulla,paatyivat toisiin luokkiin.Noh,virallinen tutustuminen tapahtuu vasta huomenna. Saimme selvitymispaketin myos Turun yoelamaa varten.Sisalsi mm.hammastahnaa ja kartan,johon oli merkitty kaikki Alkot. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 10:31 am
Jouduin sitten puhutteluun tavastani menna maanantaisin kotiin ruokatauolla. Ei ole minun vikani etta liikunta on kymmenesta kahteentoista, yhteenpidetyt tunnit tarkoittavat 15 minuuttia aikaisemmin loppumista, eli saan periaatteessa 45 minuutin pituisen ruokatauon. Yritettiin kieltaa peseytymasta ja syomasta kotona. Pyhpyh...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 29, 2005 11:05 am
Koulut on ohi olleet jo jonkin aikaa. Enimmakseen ihan pidin niista kylla. Viimeisesta tosin en koskaan valmistunut, mutta kaikista muista hyvin arvosanoin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 30, 2005 9:37 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 5:02 am
Koulu jatkuis sitten huomenna.
Edessa: Aidinkielen ja ruotsin kurssit perjantaisin Englannin nayttokoe (mahan en niilla tunneilla ala homehtumaan) Musiikinhistorian rastitentit (kuuntelutentti ja kirjatentti) Musiikin tuntemuksen kuunteluiden suorittaminen Lopputyon kirjoittaminen loppuun (n. 1/3 jo valmiina!)
Edessa viela joskus myohemmin (todnak kevaalla): Filosofian kurssi (jos vaikka lukis sen Sofian mualiman uudestaan tata varten) Lisaa musiikintuntemuksen kuunteluiden suorittamista (todennakoisesti) Valmiuskoe (= koulussa jarjestetty 'audition', jolla mitataan valmistuvien taitoja) Paattoresitaali ( = viimeinen ja lopullinen ammattitaidon nayte juuri ennen sita valmistumista)
Ja sitten ma olisin niinQ valmis... tai jotain... valmis tyottomaksi taiteilijaksi siis.
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 31, 2005 9:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 9:07 am
koulu....mita siita sitten vois sanoa stare ruotsin opettaja karjuu niin etta ihokarvat nousee pystyyn...englannin opettaja pitaa minua silmatikkuna ja matikassa tipuin karryilta jo tokalla viikolla... eilen kavelin jalkani rakoille koulun liikuntailtapaivassa..ja ruoka on aina... yhta ihastuttavaa xp ...ah niin rakas lukiomme!sita en mihinkaan vaihtaisi... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 1:25 am
handel...antikvitet...folkvimmel... En tajua ruotsinkielesta mitaan... skargard...smaningom...i stallet...
crying
Et silviisiin. Mie luovutan! Sanakokeen voi uusia... ja tastakin kun ilmoitettiin minulle vasta nyt... *kaivaa kirjan esille, mutta heittaa sen kuitenkin pain seinaa*
Sanokaa hyvia tapoja muistaa sanat sanakoetta varten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 6:41 am
Olin tukehtua spagettiin ruokkiksella,kun viereiseen poytaan istui ihastukseni,yksi Turun linnan valvojapojista. eek Voi etta,nyt mie en saa sielunrauhaa,ennen kuin paasen juttelemaan hanelle...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 12:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 8:54 am
On muuten tosi kivaa kun koulua on yhdeksasta viiteen heart *meinasi pyortya nalasta*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|