|
|
|
|
Posted: Sun Dec 23, 2007 6:34 pm
Drobvirks AAAHK. GOD JUL MÄNNISKOR. Harrharrharr xd Vad är det för jul outfit? The holy ghost? mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 1:22 am
LostWithin Drobvirks AAAHK. GOD JUL MÄNNISKOR. Harrharrharr xd Vad är det för jul outfit? The holy ghost? mrgreen ahaha. jag har ingen faktiskt aning... biggrin Den ser lite ledsen ut, tycker jag 0:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 1:33 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 2:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 3:08 am
God jul!! ll''D jag längtar till den 31'a, då ska det nya året börja med nytt >BD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 4:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 5:06 am
nu har taihen da och svea viking åkt hem från farmor, fan va tyst det blev, nej nu ska jag gå och äta små kakor! peace out niggas! and a merry christmas to all! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 7:20 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 7:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 10:14 am
God Jul allihopa! biggrin
Vad fick folk för roliga julklappar då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 10:33 am
Cassandra G Varcolaci God Jul allihopa! biggrin Vad fick folk för roliga julklappar då? Fjuff fick en wacom!!! *avis* jag vill me ha xd fast jag fick en micro! fick du nå kul då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 1:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 1:54 pm
irori Cassandra G Varcolaci God Jul allihopa! biggrin Vad fick folk för roliga julklappar då? Fjuff fick en wacom!!! *avis* jag vill me ha xd fast jag fick en micro! fick du nå kul då?Ja, massa roliga saker men jag tyckte nog bäst om skämtpaketet som innehöll ett par rödfluffiga handbojor. Det var menat som ett skämt men jag tänker använda dom iaf *flin*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 2:01 pm
Cassandra G Varcolaci irori Cassandra G Varcolaci God Jul allihopa! biggrin Vad fick folk för roliga julklappar då? Fjuff fick en wacom!!! *avis* jag vill me ha xd fast jag fick en micro! fick du nå kul då?Ja, massa roliga saker men jag tyckte nog bäst om skämtpaketet som innehöll ett par rödfluffiga handbojor. Det var menat som ett skämt men jag tänker använda dom iaf *flin* okej! kul! handbojor e kuliga att leka me xd jag har ett par jag me.. fast utan fluff 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 24, 2007 2:18 pm
Jag fick nya högtalare, en MP3, en bok om Kamekazekaniner xd ; och en Nightmare Before Christmas kaffemugg.. o3o Inte för att jag dricker kaffe.. Men den är fin :-]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|