|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 4:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 5:18 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 6:09 am
irori Svea Viking snelhest o_O srrysly, de har jag aldrig tänkt på.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 9:50 am
ninja nej ja har inte sett de förut ja heller
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 9:53 am
Hehe så nu upptäckte ni det pga mej >3> *spela smart*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 9:56 am
Kaito-Tena Hehe så nu upptäckte ni det pga mej >3> *spela smart* nej jonas sa de till mig innan ja såg tråden ninja tyvärr wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 10:06 am
Taihen da Kaito-Tena Hehe så nu upptäckte ni det pga mej >3> *spela smart* nej jonas sa de till mig innan ja såg tråden ninja tyvärr wink muhahaha! >:]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 10:33 am
Svea Viking Taihen da Kaito-Tena Hehe så nu upptäckte ni det pga mej >3> *spela smart* nej jonas sa de till mig innan ja såg tråden ninja tyvärr wink muhahaha! >:]jag menade la inte alla här...några visste ju det redan -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 12:53 pm
^^ Jag tackar mitt minne. Samlar en hel massa onödiga fakta. För jag minns att hon till och med blivit kalla skrivbord nångång för mycke längesen :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 1:12 pm
LostWithin ^^ Jag tackar mitt minne. Samlar en hel massa onödiga fakta. För jag minns att hon till och med blivit kalla skrivbord nångång för mycke längesen :3 Mjo, och det händer fortfarande. :b
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 1:21 pm
~_~ i didn´t know.
Men nu när jag har läst någras användarnamn baklänges: Drobvirks=Skrivbord, Lost(within)=stol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 1:43 pm
[ M.I.A ] ~_~ i didn´t know.
Men nu när jag har läst någras användarnamn baklänges: Drobvirks=Skrivbord, Lost(within)=stol ojdå,, jaja men jag kan försökra dej om att med mitt namn är det iaf inte meningen^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 7:36 am
[ M.I.A ] ~_~ i didn´t know.
Men nu när jag har läst någras användarnamn baklänges: Drobvirks=Skrivbord, Lost(within)=stol Lost blir tsoL baklänges ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 1:12 pm
LostWithin [ M.I.A ] ~_~ i didn´t know.
Men nu när jag har läst någras användarnamn baklänges: Drobvirks=Skrivbord, Lost(within)=stol ojdå,, jaja men jag kan försäkra* dej om att med mitt namn är det iaf inte meningen^^ vet .. varför i allsin dar skulle du heta stolwithin XD ? --det låter så uberknäppt!--
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 12, 2007 1:14 pm
Kaito-Tena [ M.I.A ] ~_~ i didn´t know.
Men nu när jag har läst någras användarnamn baklänges: Drobvirks=Skrivbord, Lost(within)=stol Lost blir tsoL baklänges ._. wops.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|