|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 22, 2008 8:16 am
Kaverini sanovat että olen fruitcake vaikken sitä myönnä, mutta veljeni sanoo että olen niitä poikia vaikkei asia niin mene. Toisin sanoen katson aika paljon vaatteitteni ja hiuksieni päälle. Eli pukeudun tyylikkäästi ja asiallisesti.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 10, 2008 4:29 pm
Löysin kauan (taino ehkei niin kauan) kadoksissa (...no okei ei myöskään kovin kadoksissa) olleen paitani treenikseltä (no okei okei... jaksoin siis vain vihdoin hakea sen sieltä).
Mitä sitten? No ei muuten mitään, mutta se on minun ainoa pelkkämusta kauluspaita.
Tuskassa sille on käyttöä. Ei tule kuuma, eikä kylmä. Täydellistä! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 19, 2008 9:04 am
Minä pukeudun vähän miten sattuu. Yhtenä päivänä voi olla kunnon punk-kuteet, seuraavana ihan normaalit huppari+farkut tai kirjaimmellisesti roskiksesta revityt vaatteet(dyykkaus kunniaan) Silloin tällöin saatan myös lolit vetää päälleni, kunnon kermakakut eivät tosin ole minun makuuni, mutta esim. punkloli ja kodona/dandy ovat oikein kivoja tyylejä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 10, 2008 5:10 am
Jaa-a.. Pukeudun kyllä tosi tylsästi ja tavallisesti. Minulla on aina farkut. Mieluiten pillit mutta esim tällä hetkellä on kyllä niin tavalliset farkut kuin olla ja voi. Sitten minulla on.. paita. Aina joku H&M:n halppistoppi jonka päällä sitten jotakin. Tunika, huppari. Mitä nyt oon saattunu laittaa. Minulla ei ole mitään tyyliä tai väriä jolle olisi uskollinen. Jos nään kivan vaatteen ostan sen, enkä paljoa mieti onko mulla mitään siihen sopivaa. xD Kesäsin olen hameessa ja topissa. Ja jos on kylmä vedän päälle hupparin. ^^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 10, 2008 6:58 am
No puen päälleni mitä löytyy alennus koreista, en jaksa sen enempää vaatteisiin tuhlata rahaani... väreilläkään ei niin ole väliä.. Alennus vaatteet rulez xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 12, 2008 8:57 am
Vapaa tyyli maastonväreissä, sotilaallista ja hippia päällekäin. Metallisti tässä ollaan, niin ei sitä ihan villiksi viitsi heittäytyä. Vihreää, ruskeaa, mustaa ja ripaus punaista näyttää ottaneen vallan vaatekomerossa. Maihareista ja punaisesta lakista ei luovuta. Muutama takorautainen koru ja se on oikeastaan siinä. Päällepantavan on oltava keskenään yhteensopivaa, tarpeeksi rosoista ja persoonallista, mutta jumalauta miksikään friikkisirkukseksi hiluineen jota tuijotetaan kadulla en rupea. Tässä on tarpeeksi kumman näköinen ihminen muutenkin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 15, 2008 8:11 am
"Normaalisti" ja "Emomaisesti" Vaatteita ei ole melkein kuin muutaman väristä. (Musta & Valkonen, ja muutama satunnaisen värinen) Yleensä on jonkin näköiset housut ja huppari, harvoin sitä ilman hupparia ulos lähtee. (Ja sempä takia ihmiset ovat aina valittamassa "Eiks sul oo kuuma?!")
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 23, 2008 11:03 pm
Eipä tuu oikeen muuta käytettyä kuin farkkuja, t-paitaa ja hupparia (+alusvaatteet). Talvella lautailemaan mennessä tulee laitettua vähän paksumpaa vaatetta muuten, ulkona on aina samat takki ja lenkkarit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 25, 2008 11:03 am
Aika perus vaatteet. Mitenkään muodin perässä en pahemmin ole. Luonnonläheisiä värejä suosin. Koitan välttää liikaa mustaa. Farkut, t-paita, neule, converset/vanssit on melko lähellä totuutta. :B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 22, 2008 11:01 am
Noh, pidän ylläni kaikkea puvusta ketjurenksuhärpäkevaatteisiin. Suosikkivaatteeni on puvun takki, yhdistän sen päivästä/tilanteesta riippuen suoriin housuihin ja kauluspaitaan tai rikkinäisiin farkkuihin ja t-paitaan. Hattua tykkään myös käyttää (oi kun saisin silinterin *-*). Päävärinä vaatetuksessani toimii musta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 23, 2008 7:14 am
Normaalisti pukeudun : D Jotai farkkuja ja huppareita enimmäkseen. Sit jotkut conversentyyliset kengät tai jotai nii perusvaatteet siinä :]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 21, 2009 9:59 am
Pukeuduin ennen melkeen 24/7 lolitahörhelöihin, mutta innostus siihen tyyliin on lopahtanut kun olen muuttunut vanhaksi ja kärttyisäksi. Harrastin ennenkin usein vaatevirittelyjä, platformikenkä-korsetti-jeejepäässänionkaktus-asuja ja mummojen järkyttämistä kadulla. Nykyään oon niin flegma että pukeudun periaatteessa joka päivä samalla tavalla, musta pitkähihainen paita + musta vekkihame + mustat sukkahousut. Kimonoa käytän joskus sään ja ajan salliessa. Kiinnostaisi kyllä "ilmaista itseään" pukeutumisella ja käyttää vähän erikoisempia vaatteita, mutta tyylini on valunut jo lopullisesti johonkin tylsyyden alhoon. Ostan kyllä vaatteita kun törmään johonkin hienoon, mutten ikinä "pääse" käyttämään niitä kun eivät sovi yhteen. Toisaalta pelkkään mustaan pukeutuminen on rauhoittavaa, kun ei pompi ylimääräisiä värejä silmille. Tykkään väreistä ja haluaisin pukeutua niihin, mutta jotenkaan ei vaan jaksa laitta ajatusta tälle enää. Onpa masentavan kuuloista taas : D
Mutta overall, tyylini nykyään... sitä ei ole. Mitäänsanomattoman laimea, ei välttämättä tavallinen, mutta tylsä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 20, 2009 7:24 am
Pukeudun yhtenä päivänä röyhelöön, toisena neonväreihin, kolmantena meen korsetin kanssa, neljäntenä aika normina, viidentenä leikin pokemonfania, viidentenä hypin pupukigu päällä, kuudentena meen koko päivän yövaatteissa ja seittemäntenä landehöpsönä.
...aika randomisti pukeudun, siis. 3nodding 3nodding 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|