|
|
|
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 1:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 1:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 24, 2007 2:12 pm
Hirugashi no naku koro ni, Azumanga daioh, JUNGLE WA ITSUMO NOCHI HARE GUU <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 12:58 am
Demashita! powerpuff girls Z 52 {och ja, den är klar} Powerpuff tjejerna har ni väl sett minst engång =3 de har gjort den i anime, och den är mer bättre än vad den är. Professor är såklart med. Och en liten professor, och en {robot?} hund Det handlar typ nästan samma sak. Men bara att det är mera coolt. och tjejerna är supersöta. Förutom buttran. jag blev besviken på hennes hår. >< { Jaaag rekomenderar om att se den.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 1:04 am
kollade på en ny serie igår, den hete Over Drive. om man läser om den verkar den nog ganska tråkig med tanke på att den handlar om cykling. men den är grymt rolig om ni frågar mig! xD
jag har sett 3 avsnitt och jag vet inte om den är avslutad. finns att ladda ner på animesuki.com :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 8:29 am
Svea Viking kollade på en ny serie igår, den hete Over Drive. om man läser om den verkar den nog ganska tråkig med tanke på att den handlar om cykling. men den är grymt rolig om ni frågar mig! xD
jag har sett 3 avsnitt och jag vet inte om den är avslutad. finns att ladda ner på animesuki.com :3 okej.. den ska jag kolla in 3nodding hehe jo men jag tycker ju prince of tennis e bra o dom spelar bara massa tennis xd haha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 8:32 am
irori Svea Viking kollade på en ny serie igår, den hete Over Drive. om man läser om den verkar den nog ganska tråkig med tanke på att den handlar om cykling. men den är grymt rolig om ni frågar mig! xD
jag har sett 3 avsnitt och jag vet inte om den är avslutad. finns att ladda ner på animesuki.com :3 okej.. den ska jag kolla in 3nodding hehe jo men jag tycker ju prince of tennis e bra o dom spelar bara massa tennis xd haha du kommer nog garanterat gilla den, riktigt rolig! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 8:39 am
Svea Viking irori Svea Viking kollade på en ny serie igår, den hete Over Drive. om man läser om den verkar den nog ganska tråkig med tanke på att den handlar om cykling. men den är grymt rolig om ni frågar mig! xD
jag har sett 3 avsnitt och jag vet inte om den är avslutad. finns att ladda ner på animesuki.com :3 okej.. den ska jag kolla in 3nodding hehe jo men jag tycker ju prince of tennis e bra o dom spelar bara massa tennis xd haha du kommer nog garanterat gilla den, riktigt rolig! xD hehe okej xd *laddar ner* smile har snart hemma första avsnittet whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 9:05 am
irori Ice Dragon Shadow yeyy! jag gillar han lilla killen som jag inte vet vad han heter glömmer alltid av rofl umm Mitsukuni Haninozuka aka honey?? eller xd han e så söt 3nodding hehe jaa... han äter hela tiden tårta: D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 10:50 am
FLCL6 avsnitt, klar WikiErgo Proxy
23 avsnitt, klar Wiki
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 11:57 am
Ice Dragon Shadow irori Ice Dragon Shadow yeyy! jag gillar han lilla killen som jag inte vet vad han heter glömmer alltid av rofl umm Mitsukuni Haninozuka aka honey?? eller xd han e så söt 3nodding hehe jaa... han äter hela tiden tårta: D jupp xd jag älskar när dom sölat ner kaninen..o e rädda för att han ska vakna xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 26, 2007 1:00 am
Jadu, har inga bilder eller nått just nu och ja har inte tid att leta sidor med info XD
får vänta tills ja kommer hem :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 26, 2007 5:42 am
irori Ice Dragon Shadow irori Ice Dragon Shadow yeyy! jag gillar han lilla killen som jag inte vet vad han heter glömmer alltid av rofl umm Mitsukuni Haninozuka aka honey?? eller xd han e så söt 3nodding hehe jaa... han äter hela tiden tårta: D jupp xd jag älskar när dom sölat ner kaninen..o e rädda för att han ska vakna xp lovely item xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 26, 2007 7:52 am
Ice Dragon Shadow irori Ice Dragon Shadow irori Ice Dragon Shadow yeyy! jag gillar han lilla killen som jag inte vet vad han heter glömmer alltid av rofl umm Mitsukuni Haninozuka aka honey?? eller xd han e så söt 3nodding hehe jaa... han äter hela tiden tårta: D jupp xd jag älskar när dom sölat ner kaninen..o e rädda för att han ska vakna xp lovely item xd hehe xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 26, 2007 7:53 am
Taihen da Jadu, har inga bilder eller nått just nu och ja har inte tid att leta sidor med info XD
får vänta tills ja kommer hem :3 määh!! har du inte d i bakfickan jämt o.O xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|