|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 5:11 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 2:31 am
HolyCheesus Nanoi lol.
Jag tycker deras ansikten var jättefula, så jag ska byta tillbaka när jag har alla grejerna... (om 4 poäng OwO) ...men det skulle ju vara kul om de fick vara kvar i alla fall. wow den första jag sett som också tycker att dom e jättefula! : o Kompis?? XD your not alone! cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 4:10 am
Svea Viking HolyCheesus Nanoi lol.
Jag tycker deras ansikten var jättefula, så jag ska byta tillbaka när jag har alla grejerna... (om 4 poäng OwO) ...men det skulle ju vara kul om de fick vara kvar i alla fall. wow den första jag sett som också tycker att dom e jättefula! : o Kompis?? XD your not alone! cool Woohoo!! : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 5:07 am
HolyCheesus Svea Viking HolyCheesus Nanoi lol.
Jag tycker deras ansikten var jättefula, så jag ska byta tillbaka när jag har alla grejerna... (om 4 poäng OwO) ...men det skulle ju vara kul om de fick vara kvar i alla fall. wow den första jag sett som också tycker att dom e jättefula! : o Kompis?? XD your not alone! cool Woohoo!! : D ni har fel! *protestera*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 6:07 am
[ M.I.A ] HolyCheesus Svea Viking HolyCheesus Nanoi lol.
Jag tycker deras ansikten var jättefula, så jag ska byta tillbaka när jag har alla grejerna... (om 4 poäng OwO) ...men det skulle ju vara kul om de fick vara kvar i alla fall. wow den första jag sett som också tycker att dom e jättefula! : o Kompis?? XD your not alone! cool Woohoo!! : D ni har fel! *protestera* Jag tycker de också var jätte fult.. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 6:41 am
Drobvirks [ M.I.A ] HolyCheesus Svea Viking HolyCheesus Nanoi lol.
Jag tycker deras ansikten var jättefula, så jag ska byta tillbaka när jag har alla grejerna... (om 4 poäng OwO) ...men det skulle ju vara kul om de fick vara kvar i alla fall. wow den första jag sett som också tycker att dom e jättefula! : o Kompis?? XD your not alone! cool Woohoo!! : D ni har fel! *protestera* Jag tycker de också var jätte fult.. :/ Nooo.. dom är ju fiiiina! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 9:16 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 9:21 am
Drobvirks [ M.I.A ] HolyCheesus Svea Viking HolyCheesus Nanoi lol.
Jag tycker deras ansikten var jättefula, så jag ska byta tillbaka när jag har alla grejerna... (om 4 poäng OwO) ...men det skulle ju vara kul om de fick vara kvar i alla fall. wow den första jag sett som också tycker att dom e jättefula! : o Kompis?? XD your not alone! cool Woohoo!! : D ni har fel! *protestera* Jag tycker de också var jätte fult.. :/ Jag med T___T Det blev lite av en besvikelse... tänderna borde synas mer...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 11:00 am
men kolla på min avi tex... passar inte dom ögonen ihop med håret och piratlappen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 11:30 am
danbanan men kolla på min avi tex... passar inte dom ögonen ihop med håret och piratlappen? Joooo.. och dom passar finfint på mig också ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 12:15 pm
omg! gonk I have underware!! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 2:31 pm
danbanan men kolla på min avi tex... passar inte dom ögonen ihop med håret och piratlappen? Ögat syns ju knappt xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 2:32 pm
DaDavidov The Terrible! omg! gonk I have underware!! eek Ehmm... O.o Grattis..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 3:20 pm
hoppas man kan ha kvar dom, den passar så bra till min avatar heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 4:10 pm
Cassandra G Varcolaci danbanan men kolla på min avi tex... passar inte dom ögonen ihop med håret och piratlappen? Joooo.. och dom passar finfint på mig också ^^ mjo... och iroris passa oxå bra tycker jag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|