|
|
|
|
Posted: Sun Oct 28, 2007 1:10 pm
Det var ju ganska mycket folk som bor häromkring v-ås XD
Nice!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 28, 2007 1:24 pm
japp västerås,göteborg och stockholm är där det typ kommer mest människor ifrån
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 28, 2007 2:15 pm
Rezzzi japp västerås,göteborg och stockholm är där det typ kommer mest människor ifrån vi är sveriges elit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 3:29 am
Rezzzi japp västerås,göteborg och stockholm är där det typ kommer mest människor ifrån Duu.. Många här bor uppåt i landet! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 8:33 am
Hahah LOL! Så det finns några som är från (Västmanland)....undrar om det finns nån från norr razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 9:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 9:26 am
ÖNSTAAAAAAAAAAAA!!!!! xd xd xd YEAAAAAAAAHHH!!!!!!!! blaugh blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 01, 2007 5:41 am
DaDavidov The Terrible! ÖNSTAAAAAAAAAAAA!!!!! xd xd xd YEAAAAAAAAHHH!!!!!!!! blaugh blaugh lol, önsta det är ju nära bellevue! bor själv bakom bellevue XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 01, 2007 7:33 am
eh min bror, ja va där i helgen o söp stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 01, 2007 9:16 am
DrCarl DaDavidov The Terrible! ÖNSTAAAAAAAAAAAA!!!!! xd xd xd YEAAAAAAAAHHH!!!!!!!! blaugh blaugh lol, önsta det är ju nära bellevue! bor själv bakom bellevue XD xD jag går på en ny öppnad skola där ;D eller mitt imot, apalby världhus. vi är typ 45 elever xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 01, 2007 9:20 am
Ni vet ju att det varit tal om Dalahäst träff ett par ggr? Jo jag har funderat på det och eftersom vi är så pass spridda i landet tror jag att det hade varit en idé att ha två. En för de som bor länge uppåt landet och en för oss längre ner. Bara en tanke
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 01, 2007 11:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 01, 2007 11:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 01, 2007 7:30 pm
LostWithin Ni vet ju att det varit tal om Dalahäst träff ett par ggr? Jo jag har funderat på det och eftersom vi är så pass spridda i landet tror jag att det hade varit en idé att ha två. En för de som bor länge uppåt landet och en för oss längre ner. Bara en tanke mäh... om man bor mitt emellan då? ... då får man juh beslutsångest...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 4:40 am
danbanan LostWithin Ni vet ju att det varit tal om Dalahäst träff ett par ggr? Jo jag har funderat på det och eftersom vi är så pass spridda i landet tror jag att det hade varit en idé att ha två. En för de som bor länge uppåt landet och en för oss längre ner. Bara en tanke mäh... om man bor mitt emellan då? ... då får man juh beslutsångest... då får man dricka ett glas mjölk 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|