|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 3:32 pm
DrCarl Miko TokiTokiy har testat att röka en gång ^_^ men som väntat, var skit >< därimot kan de hända att jag röker vattenpipa med ett par kompisar.. men det är inte riktigt samma sak razz lol första gången är värst ingen höjdare, men låt det smälta som när man dricker kaffe eller nåt. vet, skännde det när jag testade att man gärna ville göra det igen även att det var som att andas sand. men varför bli beroenda av sånt .. pengarna kan ju gå till annat X3 jag behöver pengarna till min graffiti färg X'3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 4:35 pm
Miko TokiTokiy DrCarl Miko TokiTokiy har testat att röka en gång ^_^ men som väntat, var skit >< därimot kan de hända att jag röker vattenpipa med ett par kompisar.. men det är inte riktigt samma sak razz lol första gången är värst ingen höjdare, men låt det smälta som när man dricker kaffe eller nåt. vet, skännde det när jag testade att man gärna ville göra det igen även att det var som att andas sand. men varför bli beroenda av sånt .. pengarna kan ju gå till annat X3 jag behöver pengarna till min graffiti färg X'3 jag målar inte och jag tigger mycket, så jag klarar mej billigt xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 3:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 10:32 am
jag me ^^ har gjort d..umm.. 5 år nu kanske sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 2:25 pm
.::Det är så onyttigt och dyrt::. men om någon bjuder på en fest så tar jag kanske en, fast jag hostar som en nybörjare varje gång innan jag vant mig... ^__^'

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 2:50 pm
Tebasile .::Det är så onyttigt och dyrt::. men om någon bjuder på en fest så tar jag kanske en, fast jag hostar som en nybörjare varje gång innan jag vant mig... ^__^'

varför göra de då? .o. väll bara jobbigt^^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 3:44 pm
nee... varken röker lr snusar...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 5:46 pm
Så vilket märke röker ni?
Jag röker Lucky Strike, man får en härlig kick av dom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 12:23 am
Ja röker inte och kommer förmodligen aldrig börja heller ^^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 2:25 am
Har testat ett antal gånger...testade första gången när ja va 7år xD >< Men jag kommer aldrig börja röka.
:3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 3:48 am
urk tänker inte börja och dessutom är jag 11 ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 12:29 pm
nej,och jag kommer aldrig att börja heller
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 9:36 pm
princess_nour Har testat ett antal gånger...testade första gången när ja va 7år xD >< Men jag kommer aldrig börja röka.
:3 7!!! o3o; xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 4:12 am
Svea Viking princess_nour Har testat ett antal gånger...testade första gången när ja va 7år xD >< Men jag kommer aldrig börja röka.
:3 7!!! o3o; xd jag var 18 (helt laglig!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|