|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 10:02 am
Äntligen hemma, tunnelbanan var försenad, fick vänta i slussen i en kvart scream men nu e ja hemma, de va god mat ^^ Köttbullar (hemlagade) med sås potatis 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 10:07 am
Miko TokiTokiy jag är sjuk T__T nåja fick sova hur länge jag ville XD det enda possetiva :3 Jag är oxå sjuk, men måste gå i skolan ändå. Våra matte och fysiklektioner är svåra D= Fast imorgon slutar jag vid halv tolv =D
@ohz0ne; Ge mig det oxå! Hemma får vi kyckling med ris som smakar gröt.... sad jag ska inte äta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 10:12 am
snelhest Miko TokiTokiy jag är sjuk T__T nåja fick sova hur länge jag ville XD det enda possetiva :3 Jag är oxå sjuk, men måste gå i skolan ändå. Våra matte och fysiklektioner är svåra D= Fast imorgon slutar jag vid halv tolv =D
@ohz0ne; Ge mig det oxå! Hemma får vi kyckling med ris som smakar gröt.... sad jag ska inte äta. hehe, jag gillar kyckling, men inte gröt ris sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 10:18 am
Kaito-Tena just..nu..så har vi en prao-vecka...=_= ..jag ..dör =_=''' Jag fick praoa i Konsum...trodde det skyulle va lätt...men det e döjobbigt... önska mej..lycka till..barn....=_='''' uh.... Det är ju kul att praoa juuh! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 10:21 am
Kaito-Tena just..nu..så har vi en prao-vecka...=_= ..jag ..dör =_=''' Jag fick praoa i Konsum...trodde det skyulle va lätt...men det e döjobbigt... önska mej..lycka till..barn....=_='''' uh.... Jag praoade på ics för några år sen. It was hell. Är det ända du får göra packa upp stuffz?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 1:29 pm
Mathmech LostWithin Vi va på nån mysko teater "Hitlers barndom" men sen pallade jag inte mer och stack hem. wtf!? Ja precis. Dom lät mycke och högt.. rakt i örat. Fast det var ganska komiskt eftersom det bara var tre skådespelare och en orkester på två pers : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 12:36 pm
skolan är ju roligt nu i alla fall för mig går programerings linje OCH jag har mytology på svenskan whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 12:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 1:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 11:31 am
jag har prao vecka 40...och jag känner inte för det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 6:19 pm
Fjuff Mwhahaha!! vi e lediga idag! Så jag ska gå på stan å shoppa istället mrgreen Hi-five för att inte behöva va i skolan! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|