|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 7:04 am
Dora The Exploded Om jag kommer, vill jag till BR :] Om du kommer, så går vi till BR. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 7:06 am
Mikusagi Sun-ai då? surprised Tycker du inte om Sun-ai? Sun-ai?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 11:30 pm
Arla, har du inte tagit med henne till Sun-ai någon gång? scream Det är en japansk bokhandel. De har massa gott och dyrt godis, och en hel bokhylla med Hello Kitty-saker!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 3:09 am
Mikusagi Arla, har du inte tagit med henne till Sun-ai någon gång? scream Det är en japansk bokhandel. De har massa gott och dyrt godis, och en hel bokhylla med Hello Kitty-saker! Dit kan vi gå, om det inte är för långt dit.^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 7:34 am
Mikusagi Arla, har du inte tagit med henne till Sun-ai någon gång? scream Jag vet knappt var det ligger ( - w-)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 8:07 am
Man måste åka till Rådmansgatan surprised Arla, skärpning! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 9:06 am
Man kan gå till Rådmansgatan. Jag går mellan Slussen och min skola ibland, och det är typ lika långt. Så från Centralen måste det vara rätt nära.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 5:00 am
Det är inte så långt ifrån Centralen.
Jag tycker att datumet behöver förtydligas.
Jag kanske kommer.
Förresten. Meijerem och Chuu kommer över till mig den helgen. Vet dock inte vilka dagar. Ska kolla med dem om de har lust att vara här på söndagen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 9:28 am
Jag råkade gå till Rådmansgatan en gång, men man går säkert vilse om man försöker gå rätt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 8:14 am
Ryu The Internet Dragon Det är inte så långt ifrån Centralen. Jag tycker att datumet behöver förtydligas.Jag kanske kommer. Förresten. Meijerem och Chuu kommer över till mig den helgen. Vet dock inte vilka dagar. Ska kolla med dem om de har lust att vara här på söndagen. När jag läste det här blev jag så glad att jag skrek! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 3:13 pm
För den som känner för det är det även tillåtet att säga grattis mig den 7e då jag fyller år idag(2a okt). Men det är Mivhips kalas. whee 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 9:55 am
Lingonsylt För den som känner för det är det även tillåtet att säga grattis mig den 7e då jag fyller år idag(2a okt). Men det är Mivhips kalas. whee 3nodding Yay! Vi kan ha kalas tillsammans! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 04, 2007 6:00 am
Åh! En regel! Alla måste krama mig och Lingon för vi är födelsedagsbarn! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 04, 2007 1:17 pm
Jag har pratat med Meiji och Chuu.
De är mycket intresserade av att komma till partyt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 05, 2007 8:13 am
Ryu The Internet Dragon Jag har pratat med Meiji och Chuu. De är mycket intresserade av att komma till partyt. YAY! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|