Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Meeting!!! 10-09 OUWEHANDS DIERENPARK!!!!!!AFGELOPEN Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zou jij naar een meeting willen?
Nee
20%
 20%  [ 10 ]
Ja, een pretpark!
18%
 18%  [ 9 ]
Ja, een dierentuin!
22%
 22%  [ 11 ]
Ja, cultuur snuiven!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, shoppen!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, zolang het mij maar geen geld kost
6%
 6%  [ 3 ]
Ja, en ik weet de perfecte plek!!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan....
18%
 18%  [ 9 ]
Total Votes : 48

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Aug 02, 2005 9:54 am

Ik wete niet of ik kan, en of ik durf ^_^ Als Uum gaat, of Togepi, ga ik ook wel ^_^ Efteling vind ik te duur, en ga ik de 8e al heen ^_^ Dierentuin is vaak ook leuk ja!
PostPosted: Tue Aug 02, 2005 10:16 am

Ik zou heel graag meegaan, ben alleen bang dat m'n moeder het niet zo'n fantastisch idee vind >_<

ButtonFly

number_17

PostPosted: Tue Aug 02, 2005 10:19 am

lol ik heb gister ook al een ADPE meeting gehad. nou een "de ridders van oranje" meeting. maar vroeger behoorde het ook bij ADPE whee

het is een leuk idee om zo iets te doen alleen het is heel erg moeilijk. en zeker niet goedkoop sweatdrop
PostPosted: Tue Aug 02, 2005 10:19 am

number_17
lol ik heb gister ook al een ADPE meeting gehad. nou een "de ridders van oranje" meeting. maar vroeger behoorde het ook bij ADPE whee

het is een leuk idee om zo iets te doen alleen het is heel erg moeilijk. en zeker niet goedkoop sweatdrop

waarom niet? sweatdrop er valt weinig te regelen lijkt mij... >_<

Oranjekorfbalpizza!

number_17

PostPosted: Tue Aug 02, 2005 10:22 am

Oranjekorfbalpizza!
number_17

enig idee hoe duur een trein kost? of benzine...
aangezien er overal wel iemmand vandaan komt is het altijd wel duur woor iemmand.

+ je moet een tijd vinden dat iedereen kan.
PostPosted: Tue Aug 02, 2005 10:41 am

number_17
Oranjekorfbalpizza!
number_17

enig idee hoe duur een trein kost? of benzine...
aangezien er overal wel iemmand vandaan komt is het altijd wel duur woor iemmand.

+ je moet een tijd vinden dat iedereen kan.

tsja, er is onmogelijk een tijd dat iedereen kan (in de vakantie misschien wel)
en met de kosten valt gewoon niks aan te doen... (misschien ook een meeting ooit in een andere plaats? xd )
ik dacht meer gewoon iets van ieder voor zich, ik bedoel, je kan al lol hebben met 5 ofzo sweatdrop

Oranjekorfbalpizza!

Alzheimer

PostPosted: Tue Aug 02, 2005 10:48 am

Of je houd twee meetings. Een in bijvoorbeeld Amsterdam/Six Flags en de anderen in de Efteling. Zo kan iedereen waarschijnlijk wel komen. >_>''
PostPosted: Tue Aug 02, 2005 10:50 am

Prisonic Fairytale
Of je houd twee meetings. Een in bijvoorbeeld Amsterdam/Six Flags en de anderen in de Efteling. Zo kan iedereen waarschijnlijk wel komen. >_>''

maar wordt het waarschijnlijk te opgesplits, ik zou dan zeggen de ander ook gelijk op een andere dag...

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Aug 02, 2005 12:58 pm

Oranjekorfbalpizza!
Prisonic Fairytale

maar wordt het waarschijnlijk te opgesplits, ik zou dan zeggen de ander ook gelijk op een andere dag...

dat bedoelt ze denk ik ook. Al zou ik niet 2 pretparken kiezen. Ik heb een hekel aan Six Flags/ Walibi World, en ga al naar de Efteling. Ik zou twee verschillende plekken kiezen.
PostPosted: Tue Aug 02, 2005 1:03 pm

kittyocean
Oranjekorfbalpizza!
Prisonic Fairytale

dat bedoelt ze denk ik ook. Al zou ik niet 2 pretparken kiezen. Ik heb een hekel aan Six Flags/ Walibi World, en ga al naar de Efteling. Ik zou twee verschillende plekken kiezen.

misschien wil jij of een andere mod de leiding verder overnemen als er ook een meeting komt? sweatdrop want ik en regelen...... sweatdrop

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Aug 02, 2005 1:12 pm

Oranjekorfbalpizza!
kittyocean
Oranjekorfbalpizza!
Prisonic Fairytale

misschien wil jij of een andere mod de leiding verder overnemen als er ook een meeting komt? sweatdrop want ik en regelen...... sweatdrop

ik kan wel regelen ja... dat kan ik wel.... maar dan moet ik er ook zelf bij zijn en zorgen dat iedereen weet waar ze moeten zijn XD Of ik die moed heb........
PostPosted: Tue Aug 02, 2005 1:33 pm

kittyocean
Oranjekorfbalpizza!
kittyocean
Oranjekorfbalpizza!
Prisonic Fairytale

ik kan wel regelen ja... dat kan ik wel.... maar dan moet ik er ook zelf bij zijn en zorgen dat iedereen weet waar ze moeten zijn XD Of ik die moed heb........

vast wel ^^
anders kan je ook alles tegelen, en iemand anders daar laten zijn.....

Oranjekorfbalpizza!

Norwood

PostPosted: Tue Aug 02, 2005 1:34 pm

1. Rijke lui zoontje \ dochter gezocht!! die rijke pappa heeft die een zaaltje ergens in nederland wil huren.

2.gezocht!! Zoon \ dochter van een voedsel keten, tja iemand moet voor de snack's zorgen.

3. jongentjes en meisjes die in band's spelen die graag gratid wil optreden en meer publiciteit wil ( andere acts zijn ook welkom )

4. mensen gezocht die de pr willen regelen advertenties, mail's, versturen
regelen hoe en waar feestje // meet moet gehouden worden , tevens uit zoekken
wat haalbaar is ?

5. financieel zou het lastig zijn om zo'n event te laten plaats vinden zoekken naar een sponsor lijkt noodzakelijk i.v.b met enrgie rekening huur, verzekering enz.
aan de andere kant de doelgroep die zich op Gaia bevind spreekt veel sponsoren aan comercie richt zich graag op jongeren \ jongere volwassenen.

P,s ik zet maar wat dingetjes neer om verder te discuseren wink
PostPosted: Tue Aug 02, 2005 1:35 pm

Norwood
1. Rijke lui zoontje dochter gezocht!! die rijke pappa heeft die een zaaltje ergens in nederland wil huren.

2.gezocht!! Zoon dochter van een voedsel keten, tja iemand moet voor de snack's zorgen.

3. jongentjes en meisjes die in band's spelen die graag gratid wil optreden en meer publiciteit wil ( andere acts zijn ook welkom )

4. mensen gezocht die de pr willen regelen advertenties, mail's, versturen
regelen hoe en waar feestje // meet moet gehouden worden , tevens uit zoekken
wat haalbaar is ?

5. financieel zou het lastig zijn om zo'n event te laten plaats vinden zoekken naar een sponsor lijkt noodzakelijk i.v.b met enrgie rekening huur, verzekering enz.
aan de andere kant de doelgroep die zich op Gaia bevind spreekt veel sponsoren aan comercie richt zich graag op jongeren jongere volwassenen.

P,s ik zet maar wat dingetjes neer om verder te discuseren wink

erm, ik denk dat we toch beter voor een dierentuin / ander iets kunnen afspreken, want dit gaat niet lukken denk ik sweatdrop

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Aug 02, 2005 1:40 pm

Zelf eten meenemen
Dat scheelt een heel end. Je moet gewoon een plek hebben waar veel mensen kunnen zitten; liefst buiten omdat dat gratis is ^_^
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces