|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:45 am
Verkligen roligt. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:46 am
Chibi Strawberry Det gör han säkert inte... Ingen orsak.. Du ska inte tänka så. :< Det gör dig bara deppigare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:49 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:49 am
Kitten Celeste Du ska inte tänka så. :< Det gör dig bara deppigare. Kan inte rå för det.. Älskar ju honom.. Vet inte vad jag ska ta mig till om han inte älskar mig längre. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:50 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:51 am
Kitten Celeste Vilken s?vatar. surprised tack.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:51 am
Chibi Strawberry Kan inte rå för det.. Älskar ju honom.. Vet inte vad jag ska ta mig till om han inte älskar mig längre. cry Men tänk inte så negativt. sad Se det goda i livet i stället.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:52 am
Kitten Celeste Men tänk inte så negativt. sad Se det goda i livet i stället. Men jag kan svära på att han älskar någon annan. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:55 am
Chibi Strawberry Men jag kan svära på att han älskar någon annan. crying Han har nog säkert sagt att han bara älskar dig flera gånger. Du borde lita på honom, gör er tid tillsammans till den bästa. Det är jobbigt när personer är deppiga hela tiden, få honom att känna sig älskad så visar han nog mer vad han själv känner.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:56 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Men jag kan svära på att han älskar någon annan. crying Han har nog säkert sagt att han bara älskar dig flera gånger. Du borde lita på honom, gör er tid tillsammans till den bästa. Det är jobbigt när personer är deppiga hela tiden, få honom att känna sig älskad så visar han nog mer vad han själv känner. ... Men jag är ju så orolig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:58 am
Chibi Strawberry ... Men jag är ju så orolig.. Försök att inte vara det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 3:00 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry ... Men jag är ju så orolig.. Försök att inte vara det. >-< Är inte så enkelt. Tror fortfarande att han inte älskar mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 3:01 am
Chibi Strawberry Är inte så enkelt. Tror fortfarande att han inte älskar mig. @o@;; Detta är svårare än vad jag trodde att det skulle vara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 3:02 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Är inte så enkelt. Tror fortfarande att han inte älskar mig. @o@;; Detta är svårare än vad jag trodde att det skulle vara. Haii.. Det är det nog.. :\ Nu ger han mig fjärilar i magen.. Det passar inte in.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 3:04 am
Chibi Strawberry Haii.. Det är det nog.. :\ Nu ger han mig fjärilar i magen.. Det passar inte in.. sweatdrop o__o Jaha, det verkar som du är väldigt kär i alla fall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|