|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:26 am
Memmi89 jupp, å d hav vi varit i 15 långa jävla år gonk Det är sött. 4laugh Jag vill vara Chibi's bror. Vi kan byta plats. :>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:27 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Men gurgel.. Jag älskar ju honom. crying Alla har lämnat mig för att jag har varit så deppig. gonk Men jag kan inte göra något åt det. :< Hoppas att han fortfarande älskar dig också. Men det måste väl finnas någon anledning till din deppighet? gonk Om han ens någonsin gjort det... Ja, jag är ju jämt och ständigt orolig att han ska lämna mig. >__< Det påverkar mitt humör till 193%.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:28 am
Kitten Celeste Memmi89 jupp, å d hav vi varit i 15 långa jävla år gonk Det är sött. 4laugh Jag vill vara Chibi's bror. Vi kan byta plats. :> gärna xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:29 am
Chibi Strawberry Om han ens någonsin gjort det... Ja, jag är ju jämt och ständigt orolig att han ska lämna mig. >__< Det påverkar mitt humör till 193%. Man blir inte tillsammans med någon man inte älskar. sweatdrop Men hoppas att han älskar dig fortfarande i alla fall. sad Orolig va? Hmm. På något sätt måste vi få dig att sluta vara orolig. :<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:30 am
:> Har du några fler syskon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:32 am
Kitten Celeste :> Har du några fler syskon? lilla syrra som e ett jävla skitunge
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:33 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Om han ens någonsin gjort det... Ja, jag är ju jämt och ständigt orolig att han ska lämna mig. >__< Det påverkar mitt humör till 193%. Man blir inte tillsammans med någon man inte älskar. sweatdrop Men hoppas att han älskar dig fortfarande i alla fall. sad Orolig va? Hmm. På något sätt måste vi få dig att sluta vara orolig. :< Hoppas det ja.. cry Vi? Ska du hjälpa mig att sluta vara orolig? :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:35 am
Memmi89 lilla syrra som e ett jävla skitunge Men du. @o@;; Och Chibi måste vara din storasyster. Alltså om vi byter familj får jag två småsystrar. :> Eftersom jag är 18.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:37 am
Chibi Strawberry Hoppas det ja.. cry Vi? Ska du hjälpa mig att sluta vara orolig? :S *Kramar om* sad Jag kan försöka hjälpa dig om jag får i alla fall. :>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:38 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:39 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:40 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Hoppas det ja.. cry Vi? Ska du hjälpa mig att sluta vara orolig? :S *Kramar om* sad Jag kan försöka hjälpa dig om jag får i alla fall. :> cry Älskar honom jättemycket... Visst får du..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:42 am
Chibi Strawberry cry Älskar honom jättemycket... Visst får du.. Det verkar så ja. *Torkar bort Chibis tårar* sad Men, vi kan bara hoppas att han känner samma sak. Tack så mycket miss.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:42 am
Kitten Celeste Memmi89 gonk har du n堳uskon d surprised Ja s嫬art. whee En syster som 䲠22 och en bror som 䲠16. 3nodding okej...roligt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:45 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry cry Älskar honom jättemycket... Visst får du.. Det verkar så ja. *Torkar bort Chibis tårar* sad Men, vi kan bara hoppas att han känner samma sak. Tack så mycket miss. Det gör han säkert inte... Ingen orsak..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|