|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:14 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:15 am
Chibi Strawberry Nja njee.. Mjo.. Eller nej.. Eller typ. :\ Menar du att du inte vet om du är singel eller inte? eek Det är konstigt. >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:16 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:18 am
Kitten Celeste Menar du att du inte vet om du är singel eller inte? eek Det är konstigt. >: Men gonk. >_< Jag är tillsammans med någon. Men jag tror inte han vill vara med mig längre och kommer lämna mig snart. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:19 am
Kitten Celeste Predator ska 䴡 upp mig n䲠jag sover. :< Precis som spindlarna i min k䬬are ska 䴡 upp mitt huvud. gonk dom e gö snälla....ibland i allafall å Alien e ivul! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:20 am
Chibi Strawberry Men gonk. >_< Jag är tillsammans med någon. Men jag tror inte han vill vara med mig längre och kommer lämna mig snart. gonk gonk Men Chibi! sad Du ska inte oroa dig, lämnar han dig så är han inte den rätte. Det är bara bäst så.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:20 am
Chibi Strawberry Kitten Celeste Menar du att du inte vet om du är singel eller inte? eek Det är konstigt. >: Men gonk. >_< Jag är tillsammans med någon. Men jag tror inte han vill vara med mig längre och kommer lämna mig snart. gonk whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:21 am
Memmi89 dom e gö snälla....ibland i allafall å Alien e ivul! gonk Alien äter upp mina ögon. :< Du verkar lite elak mot Chibi. sad Var inte det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:22 am
Kitten Celeste Memmi89 dom e gö snälla....ibland i allafall å Alien e ivul! gonk Alien äter upp mina ögon. :< Du verkar lite elak mot Chibi. sad Var inte det. det kallas syskon bråk gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:22 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry Men gonk. >_< Jag är tillsammans med någon. Men jag tror inte han vill vara med mig längre och kommer lämna mig snart. gonk gonk Men Chibi! sad Du ska inte oroa dig, lämnar han dig så är han inte den rätte. Det är bara bäst så. Men gurgel.. Jag älskar ju honom. crying Alla har lämnat mig för att jag har varit så deppig. gonk Men jag kan inte göra något åt det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:23 am
Memmi89 det kallas syskon bråk gonk :> Jaha. Så ni är systrar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:25 am
Kitten Celeste Memmi89 det kallas syskon bråk gonk :> Jaha. Så ni är systrar. jupp, å d hav vi varit i 15 långa jävla år gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 29, 2004 2:25 am
Chibi Strawberry Men gurgel.. Jag älskar ju honom. crying Alla har lämnat mig för att jag har varit så deppig. gonk Men jag kan inte göra något åt det. :< Hoppas att han fortfarande älskar dig också. Men det måste väl finnas någon anledning till din deppighet? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|