Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 197 198 199 200 201 202 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue May 09, 2006 10:50 am

ButtonFly
W0ot! Maandag met de hele klas naar Walibi! Er is alleen een klein probleempje... Ik durf niet zo goed over de kop sweatdrop ... Iemand tips?

Deze week sollicitatieformulier inleveren bij de dierenwinkel -crosses fingers-. Hoop dat het wat wordt!

Miss helpt dit: mij krijg je in geen 1 achtbaan! xD nou ja eentje dan, maar dat is niet echt een achtbaan te noemen xp
PostPosted: Tue May 09, 2006 12:54 pm

mizxlady
XDmaster4
mizxlady
on my mind: waarom hebben ratten zulke lange nagels
mijn rat heeft gen lange nagels

de mijne wel
is die van jou mannetje of vrouwtje ??

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Wed May 10, 2006 12:10 am

ButtonFly
W0ot! Maandag met de hele klas naar Walibi! Er is alleen een klein probleempje... Ik durf niet zo goed over de kop sweatdrop ... Iemand tips?

Deze week sollicitatieformulier inleveren bij de dierenwinkel -crosses fingers-. Hoop dat het wat wordt!

Yeah! Je kan jezelf altijd aanbieden, als iedereen in de achtbaan gaat waar je niet in wilt, om op de spullen te blijven passen, en dan een beetje doen alsof je het jammer vind dat je er niet in kan (A) Of gewoon eerlijk zeggen... smile

Tuurlijk wordt dat wat! Gewoon een goede indruk achter laten ^-^ Gefeliciteed alvast met je nieuwe baan I guess :3

(Lang nie gesproken btw...)
PostPosted: Wed May 10, 2006 12:14 am

XDmaster4
mizxlady
XDmaster4
mizxlady

de mijne wel

Ik heb 2 vrouwtjes opt moment, hebben ook geen extreem lange nagels ofzo hoor. Moet je even in een gidsje opzoeken of het niet verstandig is hun nageltjes te knippen ^^

Mja, ook al zijn ze niet extreem lang, ze kunnen behoorlijk wat littekens achterlaten als ze van je rug vallen en zich er aan vastklampen >.>;;;;

Oranjekorfbalpizza!

number_17

PostPosted: Wed May 10, 2006 10:32 am

Adinda
Hmm .. T weekend ! Had weer een feestje, weer n beetje te veel op xp Nou valt wel mee opzich, maar kon niet meer lopen en ik ging op straat liggen .. Van de rest weet k niet zo veel meer ; dr staan allemaal vreemde smsjes in me mobiel die ik schijn verstuurd te hebben confused xp Ben met iemand naar boven gegaan .. En nee, t was niet me vriend sweatdrop hopen dat me vriend dr niet achter komt ; t is niet de eerste keer (en de 2e) redface Zondag ochtend om half 8 slapen tot half 10, robbert snurkte nog al exclaim Zondag middag voor 5e keer achter elkaar naar het strand mrgreen Was echt suupr !
als ik jou was zou ik je vriend dumpen.
zonder jou is hij veel beter af 3nodding
PostPosted: Wed May 10, 2006 10:38 am

Oranjekorfbalpizza!
XDmaster4
mizxlady
XDmaster4
mizxlady

de mijne wel

Ik heb 2 vrouwtjes opt moment, hebben ook geen extreem lange nagels ofzo hoor. Moet je even in een gidsje opzoeken of het niet verstandig is hun nageltjes te knippen ^^

Mja, ook al zijn ze niet extreem lang, ze kunnen behoorlijk wat littekens achterlaten als ze van je rug vallen en zich er aan vastklampen >.>;;;;
ik heb een mannetje heel leif XD

nouja okp het is altijd beter dan als ze vie je been omhoog proberen te klimmen dat doet erg zeer

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed May 10, 2006 11:50 am

Wat is dit nu weer? confused

Read-Only
Topic undergoing scheduled maintenance.
Until completed, you may not modify or post to this thread.
PostPosted: Wed May 10, 2006 12:05 pm

Zakou Nenharma

Read-Only

lees de announcements ^_^

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

ButtonFly

PostPosted: Wed May 10, 2006 12:08 pm

Ik ga wel proberen om in die achtbanen te gaan, misschien is het wel veel minder eng dan het lijkt! En bovendien ben ik met m'n vriendinnen, dus de hele dag lekker gek doen blaugh .

Ben net bizar tegen een vriendin uitgevallen. Zegt ze eerst op school dat ik het interview niet moet vergeten, 's middags krijg ik nog een sms-je dat ik het interview niet moet vergeten, 10 minuten later belt ze me thuis dat ik het interview niet moet vergeten, en daarna nog 2x op msn. Toen was ik het zo zat dat ik er iets van gezegd heb. Ze doet het altijd, verschrikkelijke stresskip die ze is. Ik wil ook eigenlijk nooit met haar, maar die andere twee gaan altijd met elkaar. Ik vind het, om het beleefd te zeggen, bijzonder vervelend dat ze altijd zo doet. Ik ben blij dat ik er wat van gezegd heb, maar voel me tegelijkertijd ook schuldig, omdat ze waarschijnlijk zelf niet doorheeft hoe irritant ze is. Bovendien ben ik niet de enigste die dat vind.
PostPosted: Wed May 10, 2006 12:11 pm

Darlaa
Zakou Nenharma

Read-Only

lees de announcements ^_^

heb ik alweer wat gemist? rolleyes

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed May 10, 2006 12:40 pm

ButtonFly
Ik ga wel proberen om in die achtbanen te gaan, misschien is het wel veel minder eng dan het lijkt! En bovendien ben ik met m'n vriendinnen, dus de hele dag lekker gek doen blaugh .

Ben net bizar tegen een vriendin uitgevallen. Zegt ze eerst op school dat ik het interview niet moet vergeten, 's middags krijg ik nog een sms-je dat ik het interview niet moet vergeten, 10 minuten later belt ze me thuis dat ik het interview niet moet vergeten, en daarna nog 2x op msn. Toen was ik het zo zat dat ik er iets van gezegd heb. Ze doet het altijd, verschrikkelijke stresskip die ze is. Ik wil ook eigenlijk nooit met haar, maar die andere twee gaan altijd met elkaar. Ik vind het, om het beleefd te zeggen, bijzonder vervelend dat ze altijd zo doet. Ik ben blij dat ik er wat van gezegd heb, maar voel me tegelijkertijd ook schuldig, omdat ze waarschijnlijk zelf niet doorheeft hoe irritant ze is. Bovendien ben ik niet de enigste die dat vind.

het is wat overdreven ja XD
PostPosted: Wed May 10, 2006 12:58 pm

tja het moed ook gebeuren alleen wel op het verkeerde momend voor somigen

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 11, 2006 12:28 pm

Uit een Guild geknikkert worden wegens inactiviteit... mmm... en als ik dan als tip aan de Guild Owner geef dat een waarschuwing me actiever had gemaakt, gaat die in de verdediging.

Moet ik me soms speciaal voelen dat ik er bij mocht? confused Kom op, ik wil niet eens terug in een Guild die mensen zonder waarschuwing er uit trapt XD

Hun keuze hoor. Ik leer er ten minste weer van hoe ik het NIET wil doen.

"Maar het staat op de Guild!"
- Tja, maar er staat niet op wat zij verstaan onder inactiviteit. Moet je hiervoor elke week posten? Elke dag? Is dat een maand niet posten? Een jaar?

Ach kom op XD

En ik denk dat mensen wel weten over welke Guild ik het heb. En als ze het doorgeven; so be it. Misschien haal ik er wel wat haters door op mijn hals. Kan me niets schelen.

Een Guild die mij er uit trapt zonder waarschuwing is mijn aandacht niet meer waard.

Zij voelen zich persoonlijk aangevallen? Verplaats je dan eens in mij. Ik krijg opeens, zomaar uit de lucht een PM met: U bent gebanned. Denk eens in; hoe zou dat nou voelen?

"We hebben je speciaal uitgenodigd!"
- En nu hebben jullie me er zelf speciaal uitgeknikkerd.

Ain't that peachy!!! biggrin
PostPosted: Thu May 11, 2006 2:23 pm

RvO? Ik ben geen eens toegelaten. Heb een PM gestuurd om de rede te achterhalen, maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen ^.^

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 11, 2006 2:39 pm

Oranjekorfbalpizza!
RvO? Ik ben geen eens toegelaten. Heb een PM gestuurd om de rede te achterhalen, maar daar heb ik nooit antwoord op gekregen ^.^

Ik snap nu waarom ze zo'n slechte naam hebben XD Ik denk ook niet dat ik ze ooit bij iemand zal aanraden XD "Hey, het is wat dat betreft niet zo'n slechte Guild, maar je MOET regelmatig posten om er bij te mogen blijven."

Het woordje moeten wekt allergie op. Bij mij zeker.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 197 198 199 200 201 202 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games