|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:24 pm
Chibi Strawberry Valgarv THEN BRING IT ON,BIATCH! surprised ...^.~ heart Argh. G堯ch l䧧 dig. gonk whee Mama!*Hoppar upp i Straw's famn* Mama! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:24 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:25 pm
Valgarv whee Mama!*Hoppar upp i Straw's famn* Mama! whee Omg. xp *Avlider*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:26 pm
Blixtra Anashi Blixtra Jag g?ra i pixel f?00 gold.. ninja ;o Vill ha!Ska försöka.. smile Najs razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:26 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:27 pm
Chibi Strawberry Valgarv whee Mama!*Hoppar upp i Straw's famn* Mama! whee Omg. xp *Avlider* Lämna mig inte! crying *Skakar om*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Lämna mig inte! crying *Skakar om* Wah. Spela roll. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:29 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi .. Syns jag? .___. *Vinka lite med ena handen* *peta på bakifrån med antennen på huvudet*  >.> <.< Whaaat? *Vända sig om*Err... det var han. *pekar p堥n mj?ck* Chibi Strawberry: Ja, och jag RER GRē!!1!1 AHAHhaHAHAhHAHAHA  .. Jaha >.> Har mjölsäckar antenner?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:30 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja, och jag RER GRē!!1!1 AHAHhaHAHAhHAHAHA  G?u ju inte. whee Isf s堳ka jag personligen peta upp gr䳥t i n䳡n p堤ig. 3nodding Oh my GOD! Du är galen! eek Anashi: Eeeh... ja? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:32 pm
Chibi Strawberry Valgarv Lämna mig inte! crying *Skakar om* Wah. Spela roll. xp Jaa :'o Jag lovar att jag ska vara en snäll pojke!;-;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:32 pm
Jetzudan Rebirth Oh my GOD! Du är galen! eek Jao. Men jag lät min tvångströja ligga kvar på mentalsjukhuset. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:33 pm
Valgarv Jaa :'o Jag lovar att jag ska vara en snäll pojke!;-; Jaja ok. *Unavlider* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:34 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja, och jag RER GRē!!1!1 AHAHhaHAHAhHAHAHA  G?u ju inte. whee Isf s堳ka jag personligen peta upp gr䳥t i n䳡n p堤ig. 3nodding Oh my GOD! Du är galen! eek Anashi: Eeeh... ja? sweatdrop Jaha.. *Hoppa på mjölsäcken och sparkar den* domokun Raawr
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|