|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:16 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth O_O Ge miiiig!  o.O Neje. IJ du galen eller? Err... *host* Dålig fråga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:17 pm
.. Syns jag? .___. *Vinka lite med ena handen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:18 pm
Anashi .. Syns jag? .___. *Vinka lite med ena handen* *peta på bakifrån med antennen på huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:19 pm
Jetzudan Rebirth Err... *host* Dålig fråga. Tänkte väl. xp Men du behöver inte bli en galen ko för det. eek Blixtra: *Tuggar på* Gör min avatar. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry Du br嫡r med mig. gonk *Tar min stav* stare scream RAWR!*Hoppar upp och tacklar ner dig* ^.^ gonk Mina machinistbarn kommer ta kol p堤ig! ...Vem?<.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Err... *host* Dålig fråga. Tänkte väl. xp Men du behöver inte bli en galen ko för det. eek Blixtra: *Tuggar på* Gör min avatar. domokun Men jag gillar kossor. Iaf dom som man ser på tecknade filmer. Dom som finns på riktigt är läskiga. :'<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:21 pm
Ajuste. Du kan ju inte veta. sweatdrop Ok... hmm.. MINA BAKEMONO KOMMER TA KOL PÅ DIG!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:21 pm
Jetzudan Rebirth Anashi .. Syns jag? .___. *Vinka lite med ena handen* *peta på bakifrån med antennen på huvudet*  >.> <.< Whaaat? *Vända sig om*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:22 pm
Jetzudan Rebirth Men jag gillar kossor. Iaf dom som man ser på tecknade filmer. Dom som finns på riktigt är läskiga. :'< Dom äter gräs och mjölkar sina barn. :\ Kan inte vara så trevligt. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:22 pm
Chibi Strawberry Ajuste. Du kan ju inte veta. sweatdrop Ok... hmm.. MINA BAKEMONO KOMMER TA KOL PÅ DIG!! scream THEN BRING IT ON,BIATCH! surprised ...^.~ heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:23 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 2:24 pm
Anashi Blixtra Jag g?ra i pixel f?00 gold.. ninja ;o Vill ha!Ska försöka.. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|